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100%: Grewal, Dhruv; Levy, Michael: ISE M: Marketing (ISBN: 9781265056704) McGraw-Hill Education, in Englisch, Taschenbuch.
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100%: Dhruv Grewal: Ise M: Marketing (Paperback) (ISBN: 9781260576009) 2019, McGraw-Hill Education 2019-11-17, New York, 7. Ausgabe, in Englisch, Taschenbuch.
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ISE M: Marketing - 8 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 70,99 (vom 31.01.2022)1
ISE M: Marketing
~EN PB NW
ISBN: 9781265056704 bzw. 1265056706, vermutlich in Englisch, McGraw-Hill Education, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Deutschland, plus shipping.
M: Marketing 8e continues to emphasize that marketing adds value an essential theme woven throughout the print and digital elements through Connect. Marketing continues to evolve as industry strategies and communication are impacted by major factors such as the COVID-19 pandemic, influencer marketing, social responsibility, sustainability, and ethical data collection. This edition explores specific marketing approaches by companies such as IKEA, DoorDash, Telsa, TikTok, Facebook, Hydroflask and Netflix. New innovative products and services, as well as employing new methods and channels are all explored to understand how to reach the customers of today -- especially with Gen Z changing the landscape of marketing. Throughout the chapters, M: Marketing 8e incorporates Adding Value, Ethical & Societal Dilemma and Social Marketing features into each chapter to reflect the ever-changing landscape. Between 73 new boxed inserts, 17 new chapter openers, new case analysis exercises, marketing analytics toolkit exercises, and new Application-Based Activities, there are plenty of examples and exercises. Keep your course current by subscribing to the Grewal Levy Marketing blog (grewallevymarketing.com), which brings current marketing issues to your class, complete with discussion questions.
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Ise M: Marketing (Paperback) (2019)
~EN PB NW
ISBN: 9781260576009 bzw. 1260576000, vermutlich in Englisch, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, AussieBookSeller [52402892], Lidcombe, NSW, Australia.
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Ise M: Marketing (Paperback) (2019)
~EN PB NW
ISBN: 9781260576009 bzw. 1260576000, vermutlich in Englisch, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Free shipping.
Von Händler/Antiquariat, Grand Eagle Retail [50531827], Wilmington, DE, U.S.A.
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Symbolbild
Ise M: Marketing (2019)
~EN PB NW
ISBN: 9781260576009 bzw. 1260576000, vermutlich in Englisch, 7. Ausgabe, McGraw-Hill Education, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, plus shipping, Shipping area: EUR.
Von Händler/Antiquariat, Revaluation Books, DEVON, Exeter, [RE:4].
7th edition. 9.45x4.72x0.39 inches. Softcover, 7th edition.
Von Händler/Antiquariat, Revaluation Books, DEVON, Exeter, [RE:4].
7th edition. 9.45x4.72x0.39 inches. Softcover, 7th edition.
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ISE M: Marketing (2019)
~EN PB NW
ISBN: 9781260576009 bzw. 1260576000, vermutlich in Englisch, McGraw-Hill Education, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, Shipping costs to: USA.
Von Händler/Antiquariat, Revaluation Books.
McGraw-Hill Education, 2019. Paperback. New. 7th edition. 9.45x4.72x0.39 inches.
Von Händler/Antiquariat, Revaluation Books.
McGraw-Hill Education, 2019. Paperback. New. 7th edition. 9.45x4.72x0.39 inches.
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Ise M: Marketing (2019)
~EN PB NW
ISBN: 9781260576009 bzw. 1260576000, vermutlich in Englisch, 7. Ausgabe, McGraw-Hill Education, New York, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, plus shipping, Shipping area: EUR.
Von Händler/Antiquariat, Blackwell's, Gloucestershire, Gloucester, [RE:5].
Paperback, 7th edition.
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Paperback, 7th edition.
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