Persuasive Effects of Instagram Typographic Advertisments among the Millennials
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Persuasive Effects of Instagram Typographic Advertisments among the Millennials
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ISBN: 9783962030391 bzw. 3962030395, in Deutsch, Galda Verlag, gebundenes Buch, neu.
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The Philippine Research Colloqium series offer highly specialized works from the Philippine humanities and social sciences.In many cases, these are award-winning dissertations by promising young scientists. The Philippine Research Colloqium series offer highly specialized works from the Philippine humanities and social sciences.In many cases, these are award-winning dissertations by promising young scientists. Versandfertig in 3-5 Tagen Lieferzeit 1-2 Werktage.
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Bariuad, Yvonne|Celemen, Elijah Daniel M.|Daño, Evangeline C.|Lacusong, Gabriel Ian C.|Marisigan, Francesca Anne J.|Nombre, Renzie Mae R.
Persuasive Effects of Instagram Typographic Advertisments among the Millennials (2018)
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ISBN: 9783962030391 bzw. 3962030395, vermutlich in Englisch, Galda Verlag, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
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Von Händler/Antiquariat, moluna [73551232], Greven, Germany.
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Bariuad, Yvonne Celemen, Elijah Daniel M. Daño, Evangeline C. Lacusong, Gabriel Ian C. Marisigan, Francesca Anne J. Nombre, Renzie Mae R.
Persuasive Effects of Instagram Typographic Advertisments among the Millennials (2018)
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ISBN: 9783962030391 bzw. 3962030395, vermutlich in Englisch, 166 Seiten, Galda Verlag, Taschenbuch, neu, Erstausgabe, Nachdruck.
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Von Händler/Antiquariat, Moluna GmbH, [5901482].
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Yvonne Bariuad/ Elijah Daniel M. Celemen/ Evangeline C. Daño/ Gabriel Ian C. Lacusong/ Francesca Anne J. Marisigan
Persuasive Effects of Instagram Typographic Advertisments among the Millennials
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ISBN: 3962030395 bzw. 9783962030391, Band: 10, vermutlich in Englisch, Galda Verlag, Taschenbuch, neu.
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ISBN: 3962030395 bzw. 9783962030391, in Deutsch, neu.
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Symbolbild
Yvonne Bariuad; Elijah Daniel M. Celemen; Evangeline C. Daño; Gabriel Ian C. Lacusong; Francesca Anne J. Marisigan; Renzie Mae R. Nombre
Persuasive Effects of Instagram Typographic Advertisments among the Millennials (2018)
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ISBN: 9783962030391 bzw. 3962030395, Band: 10, vermutlich in Englisch, Galda Verlag, Taschenbuch, neu.
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Philippine Research Colloquium Volume 10, Buch, Softcover.
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Bariuad, Yvonne; Celemen, Elijah Daniel M.; Daño, Evangeline C.; Lacusong, Gabriel Ian C.; Marisigan, Francesca Anne J.; Nombre, Renzie Mae R.
Persuasive Effects of Instagram Typographic Advertisments among the Millennials Philippine Research Colloquium Volume 10 (2018)
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ISBN: 3962030395 bzw. 9783962030391, Band: 10, vermutlich in Englisch, Galda Verlag, neu.
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Kartoniert / Broschiert, 11, 2018-07-27.
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ISBN: 9783962030391 bzw. 3962030395, in Deutsch, Galda Verlag, Taschenbuch, neu.
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