The Impacts of National Character on Critical Factors of Customer Satisfaction and on CustomersBehavioral Intentions in Service Organizations: A Case of Tourist Hotels in Tanzania.
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The Impacts of National Character on Critical Factors of Customer Satisfaction and on CustomersBehavioral Intentions in Service Organizations: A Case of Tourist Hotels in Tanzania. (1997)
~DE US
ISBN: 3896390554 bzw. 9783896390554, vermutlich in Deutsch, Augsburg. Wißner.1997. gebraucht.
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Von Händler/Antiquariat, P.u.P. Hassold OHG, [3325611].
20,5 x 14,5 cm. XI, 205 S. Original Broschur. ISBN 3-89639-055-4 Mit Figuren und Tabellen. - Tadelloses englisches Exemplar. Wie neu. 500g, Internationaler Versand, offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten), PayPal, Banküberweisung.
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The Impacts of National Character on Critical Factors of Customer Satisfaction and on CustomersBehavioral Intentions in Service Organizations: A Case of Tourist Hotels in Tanzania.
DE US
ISBN: 3896390554 bzw. 9783896390554, in Deutsch, Augsburg. Wißner.1997. gebraucht.
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