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Innovation Excellence: Creating Market Success in the Energy and Natural Resources Sectors (Hardback)
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Preise | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 |
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Schnitt | € 20,25 | € 13,97 | € 29,24 | € 39,95 |
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Innovation Excellence: Creating Market Success in the Ener
ISBN: 9783868801248 bzw. 3868801243, in Deutsch, mi-Wirtschaftsbuch, München, Deutschland, gebraucht.
mi-Wirtschaftsbuch.2011. 180 p. 234 mm. 542 Gr.Einband gebunden. ISBN 3868801243 . Neupreis 39,95. , mit leichten äusserlichen Fehlern (Stempel oder Strich), ungebraucht, ungelesen. Sofortversand mit Rechnung, keine Vorauszahlung (D,A,CH)!In seinem Buch analysiert Stephan Scholtissek Innovationen, die von Unternehmen in den Bereichen Energie und natürliche Ressourcen hervorgebracht wurden. Unternehmen in diesen Marktsektoren wird oft fälschlicherweise unterstellt, nicht innvativ zu sein. Doch gerade hier finden derzeit massive Vernderungen statt - neueUnternehmen gewinnen an Macht, die Bedeutung der Emerging Markets...
Innovation Excellence: Creating Market Success in the Ener
ISBN: 3868801243 bzw. 9783868801248, in Deutsch, Moderne Industrie, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Davids Antiquariat + Catch-a-book, [969].
In seinem Buch analysiert Stephan Scholtissek Innovationen, die von Unternehmen in den Bereichen Energie und natürliche Ressourcen hervorgebracht wurden. Unternehmen in diesen Marktsektoren wird oft fälschlicherweise unterstellt, nicht innvativ zu sein. Doch gerade hier finden derzeit massive Vernderungen statt - neueUnternehmen gewinnen an Macht, die Bedeutung der Emerging Markets... mi-Wirtschaftsbuch.2011. 180 p. 234 mm. 542 Gr.Einband gebunden. ISBN 3868801243 . Neupreis 39,95. , mit leichten äusserlichen Fehlern (Stempel oder Strich), ungebraucht, ungelesen. Sofortversand mit Rechnung, keine Vorauszahlung (D,A,CH)!
Innovation Excellence: Creating Market Success in the Energy and Natural Resources Sectors (2011)
ISBN: 9783868801248 bzw. 3868801243, in Deutsch, Finanzbuch Verlag Gmbh Mrz 2011, neu.
Neuware - In seinem Buch analysiert Stephan Scholtissek Innovationen, die von Unternehmen in den Bereichen Energie und natürliche Ressourcen hervorgebracht wurden. Unternehmen in diesen Marktsektoren wird oft fälschlicherweise unterstellt, nicht innovativ zu sein. Doch gerade hier finden derzeit massive Veränderungen statt - neue Unternehmen gewinnen an Macht, die Bedeutung der Emerging Markets wächst, und die Welt schaut gespannt auf die Entwicklungen bei den Low-Carbon-Technologien. Scholtissek zeigt, dass Innovation - definiert als Summe von Erfindung und Markterfolg - die einzig mögliche Antwort für mehr Wettbewerbserfolg in einer multipolaren Welt ist. Er belegt, dass sich die Unternehmen restrukturieren müssen mit dem Ziel, letztlich als ein Portfolio von Innovationen geführt zu werden.Scholtissek beleuchtet die verschiedenen Innovationsformen (Produkt-, Service-, Prozess-, Orga-nisations- und Geschäftsmodellinnovationen) und zeigt, dass die Ressourcen für Forschung und Entwicklung für all diese Innovationsarten verwendet werden müssen. In detaillierten Fallstudien erzählt er dazu spannende Erfolgsgeschichten. Das Buch enthält darüber hinaus ein End-to-end-System für Innovationen, das dafür sorgt, dass Innovationsprozesse reibungsloser verlaufen, und es identifiziert die Schlüsselfaktoren, welche die Wahrscheinlichkeit von Innovationen in einem Unternehmen erhöhen. Es stellt die Zukunft der Innovation dar und bietet einen holistischen Ansatz, um den Erfolg von Innovationen zu steigern. 151 pp. Deutsch.
Innovation Excellence: Creating Market Success in the Energy and Natural Resources Sectors (2011)
ISBN: 9783868801248 bzw. 3868801243, in Deutsch, Finanzbuch Verlag Gmbh Mrz 2011, neu.
Neuware - In seinem Buch analysiert Stephan Scholtissek Innovationen, die von Unternehmen in den Bereichen Energie und natürliche Ressourcen hervorgebracht wurden. Unternehmen in diesen Marktsektoren wird oft fälschlicherweise unterstellt, nicht innovativ zu sein. Doch gerade hier finden derzeit massive Veränderungen statt - neue Unternehmen gewinnen an Macht, die Bedeutung der Emerging Markets wächst, und die Welt schaut gespannt auf die Entwicklungen bei den Low-Carbon-Technologien. Scholtissek zeigt, dass Innovation - definiert als Summe von Erfindung und Markterfolg - die einzig mögliche Antwort für mehr Wettbewerbserfolg in einer multipolaren Welt ist. Er belegt, dass sich die Unternehmen restrukturieren müssen mit dem Ziel, letztlich als ein Portfolio von Innovationen geführt zu werden.Scholtissek beleuchtet die verschiedenen Innovationsformen (Produkt-, Service-, Prozess-, Orga-nisations- und Geschäftsmodellinnovationen) und zeigt, dass die Ressourcen für Forschung und Entwicklung für all diese Innovationsarten verwendet werden müssen. In detaillierten Fallstudien erzählt er dazu spannende Erfolgsgeschichten. Das Buch enthält darüber hinaus ein End-to-end-System für Innovationen, das dafür sorgt, dass Innovationsprozesse reibungsloser verlaufen, und es identifiziert die Schlüsselfaktoren, welche die Wahrscheinlichkeit von Innovationen in einem Unternehmen erhöhen. Es stellt die Zukunft der Innovation dar und bietet einen holistischen Ansatz, um den Erfolg von Innovationen zu steigern. 151 pp. Deutsch.
Innovation Excellence: Creating Market Success in the Energy and Natural Resources Sectors
ISBN: 9783868801248 bzw. 3868801243, in Deutsch, Finanzbuch Verlag, neu.
Innovation Excellence: Creating Market Success in the Energy and Natural Resources Sectors (2011)
ISBN: 9780749463472 bzw. 0749463473, in Englisch, 224 Seiten, Kogan Page, neu.
Von Händler/Antiquariat, Amazon.com.
In this book, author Stephan Scholtissek examines innovations as they relate to companies in the energy and natural resources sectors (e.g. energy, utilities, chemicals, mining and metals companies). In this book, author Stepan Scholtissek examines key innovations in the energy and natural resources sectors (e.g. energy, utilities, chemicals, mining and metals compnaies), sectors that are undergoing massive change as the balance of power shifts towards emerging economies and as the world looks to a range of low carbon technologies. Scholtissek argues that innovation (strictly defined as the sum of invention and market sucess) is the only answer for competitive sucess in a multi polar world where the essential ingredients of business can no longer be used to differentiate companies. He states that companies must be restructured to be run as portfolios of innovations. Scholtissek sheds light on different forms of innovation (product, service, process, organization and business model) and argues that R&D resources must be extended across all these forms. A number of detailed case studies from the energy and natural resources industries are included, which demonstrate leading practise. The book also addresses an end-to-end innovation framework that helps the innovation process to run more smoothly. It features the key sucess factors that increase the likelihood of sucess of an innovation in a given company. Finally the author draws conclusions regarding the future of innovation. Unknown Binding, Label: Kogan Page, Kogan Page, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2011-09-15, Studio: Kogan Page.
Innovation Excellence: Creating Market Success in the Energy and Natural Resources Sectors (2012)
ISBN: 9780749463465 bzw. 0749463465, in Englisch, 224 Seiten, Kogan Page, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, hippo_books.
In this book, author Stephan Scholtissek examines innovations as they relate to companies in the energy and natural resources sectors (e.g. energy, utilities, chemicals, mining and metals companies). In this book, author Stepan Scholtissek examines key innovations in the energy and natural resources sectors (e.g. energy, utilities, chemicals, mining and metals compnaies), sectors that are undergoing massive change as the balance of power shifts towards emerging economies and as the world looks to a range of low carbon technologies. Scholtissek argues that innovation (strictly defined as the sum of invention and market sucess) is the only answer for competitive sucess in a multi polar world where the essential ingredients of business can no longer be used to differentiate companies. He states that companies must be restructured to be run as portfolios of innovations. Scholtissek sheds light on different forms of innovation (product, service, process, organization and business model) and argues that R&D resources must be extended across all these forms. A number of detailed case studies from the energy and natural resources industries are included, which demonstrate leading practise. The book also addresses an end-to-end innovation framework that helps the innovation process to run more smoothly. It features the key sucess factors that increase the likelihood of sucess of an innovation in a given company. Finally the author draws conclusions regarding the future of innovation. Hardcover, Label: Kogan Page, Kogan Page, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2012-10-30, Studio: Kogan Page, Verkaufsrang: 3614541.
Innovation Excellence: Creating Market Success in the Energy and Natural Resources Sectors (2012)
ISBN: 9780749463465 bzw. 0749463465, in Englisch, 224 Seiten, Kogan Page, gebundenes Buch, neu.
Von Händler/Antiquariat, Little Horse Books.
In this book, author Stephan Scholtissek examines innovations as they relate to companies in the energy and natural resources sectors (e.g. energy, utilities, chemicals, mining and metals companies). In this book, author Stepan Scholtissek examines key innovations in the energy and natural resources sectors (e.g. energy, utilities, chemicals, mining and metals compnaies), sectors that are undergoing massive change as the balance of power shifts towards emerging economies and as the world looks to a range of low carbon technologies. Scholtissek argues that innovation (strictly defined as the sum of invention and market sucess) is the only answer for competitive sucess in a multi polar world where the essential ingredients of business can no longer be used to differentiate companies. He states that companies must be restructured to be run as portfolios of innovations. Scholtissek sheds light on different forms of innovation (product, service, process, organization and business model) and argues that R&D resources must be extended across all these forms. A number of detailed case studies from the energy and natural resources industries are included, which demonstrate leading practise. The book also addresses an end-to-end innovation framework that helps the innovation process to run more smoothly. It features the key sucess factors that increase the likelihood of sucess of an innovation in a given company. Finally the author draws conclusions regarding the future of innovation. Hardcover, Label: Kogan Page, Kogan Page, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2012-10-30, Studio: Kogan Page, Verkaufsrang: 3614541.
Innovation Excellence: Creating Market Success in the Energy and Natural Resources Sectors (2012)
ISBN: 9780749463465 bzw. 0749463465, in Englisch, 224 Seiten, Kogan Page, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, worldreaders.
In this book, author Stephan Scholtissek examines innovations as they relate to companies in the energy and natural resources sectors (e.g. energy, utilities, chemicals, mining and metals companies). In this book, author Stepan Scholtissek examines key innovations in the energy and natural resources sectors (e.g. energy, utilities, chemicals, mining and metals compnaies), sectors that are undergoing massive change as the balance of power shifts towards emerging economies and as the world looks to a range of low carbon technologies. Scholtissek argues that innovation (strictly defined as the sum of invention and market sucess) is the only answer for competitive sucess in a multi polar world where the essential ingredients of business can no longer be used to differentiate companies. He states that companies must be restructured to be run as portfolios of innovations. Scholtissek sheds light on different forms of innovation (product, service, process, organization and business model) and argues that R&D resources must be extended across all these forms. A number of detailed case studies from the energy and natural resources industries are included, which demonstrate leading practise. The book also addresses an end-to-end innovation framework that helps the innovation process to run more smoothly. It features the key sucess factors that increase the likelihood of sucess of an innovation in a given company. Finally the author draws conclusions regarding the future of innovation. Hardcover, Label: Kogan Page, Kogan Page, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2012-10-30, Studio: Kogan Page, Verkaufsrang: 3614541.
Innovation Excellence: Creating Market Success in the Energy and Natural Resources Sectors (2011)
ISBN: 9780749463472 bzw. 0749463473, in Englisch, Kogan Page, neu.
Von Händler/Antiquariat, -Daily Deal-.
Unknown Binding, Label: Kogan Page, Kogan Page, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2011-09-15, Studio: Kogan Page.