Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy - 12 Angebote vergleichen
Preise | Jan. 19 | Feb. 19 | Jan. 23 |
---|---|---|---|
Schnitt | € 7,85 | € 14,90 | € 16,99 |
Nachfrage |
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy
ISBN: 9783838212333 bzw. 3838212339, in Deutsch, Ibidem, Taschenbuch, neu.
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy: The Secret Weapons of Advertising (2019)
ISBN: 9783838272337 bzw. 3838272331, in Englisch, Ibidem Press, neu, E-Book, elektronischer Download.
Why are recommendations like "Think outside the box!", "Go around", "Think Different!" the real killers of creative thought? What are the eight proven tools which lead to a winning idea, even for one who does not consider himself a creative person? What is the ideal product and how does it help to sell the real product? What is a powerful approach ad people can borrow from physicists and children? Why is the trial-and-error method a sure way to waste intellectual resources? How do you force competitors to advertise your services? What is functional blindness and how does it reduce human creativity? How can you compel a banker to pay you 10 times more for your job? Why does a true advertising professional constantly feel like a loser? How does a poetry reading improve response on copywriting? Which useful insights can an advertiser learn from a taxi driver? How has symmetry prevented seeing the obvious solution during seven decades? Which tool is the favorite among advertising men of all countries, times, and nationalities? Alexey Ivanov, one of the best advertisers and copywriters in Russia, gives convincing answers and provides fresh new insights., Kindle Edition, Étiquette: Ibidem Press, Ibidem Press, Groupe de produits: eBooks, Publié: 2019-04-30, Date de sortie: 2019-04-30, Studio: Ibidem Press.
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy
ISBN: 9783838272337 bzw. 3838272331, in Deutsch, ibidem, neu, E-Book.
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy ab 16.99 € als epub eBook: The Secret Weapons of Advertising. Auflage. Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft,.
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy: The Secret Weapons of Advertising
ISBN: 9783838272337 bzw. 3838272331, in Deutsch, Ibidem Press, neu, E-Book.
How-to-Create-an-Idea-If-You-Are-Not-Ogilvy~~Alexey-Ivanov, How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy: The Secret Weapons of Advertising, NOOK Book (eBook).
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy: The Secret Weapons of Advertising (2019)
ISBN: 9783838212333 bzw. 3838212339, in Englisch, 150 Seiten, Ibidem Press, neu.
Von Händler/Antiquariat, Amazon.fr.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy: The Secret Weapons of Advertising (2019)
ISBN: 9783838212333 bzw. 3838212339, in Englisch, 150 Seiten, ibidem Press, Taschenbuch, gebraucht.
Neuf à partir de: CDN$ 33.00 (7 Offre)
Utilisé à partir de: CDN$ 41.38 (2 Offre)
Davantage d’offres Voir la 9 de Amazon.ca
Von Händler/Antiquariat, --SuperBookDeals-.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy - The Secret Weapons of Advertising (2019)
ISBN: 9783838212333 bzw. 3838212339, vermutlich in Englisch, 172 Seiten, ibidem-Sachbuch, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, verschiedene Anbieter.
2019, Taschenbuch, Neuware, 210x148 mm, 224g, Auflage, 172.
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy: The Secret Weapons of Advertising b
ISBN: 9783838212333 bzw. 3838212339, vermutlich in Englisch, neu.
Von Händler/Antiquariat, the_nile_stores - The Nile Stores.
Fixed price.
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy: The Secret Weapons of Advertising (2019)
ISBN: 9783838212333 bzw. 3838212339, vermutlich in Englisch, Ibidem Press, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, The Saint Bookstore, MERSEYSIDE, Southport, [RE:4].
Trade paperback.