Von dem Buch When to say 'no' to a customer haben wir 2 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!

Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:

When to say 'no' to a customer100%: Lena Stiehl: When to say 'no' to a customer (ISBN: 9783743998865) 2018, WHU Publishing, Erstausgabe, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
When to say 'no' to a customer71%: Lena Stiehl: When to say 'no' to a customer (ISBN: 9783743998858) WHU Publishing, in Deutsch, Taschenbuch.
Nur diese Ausgabe anzeigen…

When to say 'no' to a customer - 6 Angebote vergleichen

Bester Preis: 49,90 (vom 01.01.2019)
1
9783743998865 - Stiehl, Lena: When to say 'no' to a customer
Stiehl, Lena

When to say 'no' to a customer

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE HC NW

ISBN: 9783743998865 bzw. 3743998866, in Deutsch, WHU Publishing, gebundenes Buch, neu.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkosten nach: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, buecher.de GmbH & Co. KG, [1].
This book summarizes the state-of-research on customer relationship termination and the profit interdependencies associated with it. Not all customer relationships are equally profitable for a firm. The question for managers becomes: What customer demands should a manager fulfil and when is it in the company's best interest to say 'no' to a customer? Lena Stiehl structures the profit interdependencies of losing business as a consequence of denying a request or terminating a relationship and makes them accessible for quantification. Based on interviews with leading managers, she develops a decision framework that sheds light on the cost and revenue consequences associated with a customer's requests and the possible answers to it. She also derives a set of general decision heuristics to identify the customers an organisation can afford to lose and provides recommendations on the design of a management system that fosters financially rational decision-making. The book builds a bridge between research and practice of relationship termination. Versandfertig in 3-5 Tagen, Hardcover, Neuware, offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten).
2
3743998858 - Lena Stiehl: When to say 'no' to a customer
Lena Stiehl

When to say 'no' to a customer

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE PB NW

ISBN: 3743998858 bzw. 9783743998858, in Deutsch, WHU Publishing, Taschenbuch, neu.

39,90 + Versand: 7,50 = 47,40
unverbindlich
When to say 'no' to a customer ab 39.9 € als Taschenbuch: Profit interdependencies in losing business. Auflage 1. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft,.
3
3743998866 - When to say 'no' to a customer

When to say 'no' to a customer

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW

ISBN: 3743998866 bzw. 9783743998865, in Deutsch, neu.

When to say 'no' to a customer ab 49.9 EURO Profit interdependencies in losing business. Auflage 1.
4
3743998858 - When to say 'no' to a customer

When to say 'no' to a customer

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW

ISBN: 3743998858 bzw. 9783743998858, in Deutsch, neu.

When to say 'no' to a customer ab 39.9 EURO Profit interdependencies in losing business. Auflage 1.
5
9783743998858 - Lena Stiehl: When to say 'no' to a customer
Lena Stiehl

When to say 'no' to a customer

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika DE PB NW

ISBN: 9783743998858 bzw. 3743998858, in Deutsch, WHU Publishing, Taschenbuch, neu.

69,84 ($ 79,99)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Lagernd, zzgl. Versandkosten.
When-to-say-no-to-a-customer~~Lena-Stiehl, When to say 'no' to a customer, Paperback.
6
9783743998865 - Lena Stiehl: When to say 'no' to a customer: Profit interdependencies in losing business
Lena Stiehl

When to say 'no' to a customer: Profit interdependencies in losing business (2018)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland EN HC NW FE

ISBN: 9783743998865 bzw. 3743998866, in Englisch, 368 Seiten, WHU Publishing, gebundenes Buch, neu, Erstausgabe.

Lieferung aus: Deutschland, Gewöhnlich versandfertig in 1 bis 2 Monaten. Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, Amazon.de.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…