School Counselors Use of Deliberate Practice and Accountability
8 Angebote vergleichen
Preise | 2013 | 2014 | 2015 | 2019 |
---|---|---|---|---|
Schnitt | € 73,70 | € 79,00 | € 76,87 | € 76,23 |
Nachfrage |
1
Symbolbild
School Counselors Use of Deliberate Practice and Accountability (2012)
DE PB NW RP
ISBN: 9783659230332 bzw. 3659230332, in Deutsch, LAP Lambert Academic Publishing Okt 2012, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Von Händler/Antiquariat, AHA-BUCH GmbH [51283250], Einbeck, Germany.
This item is printed on demand - Print on Demand Titel. Neuware - This study examined the degree and frequency to which school counselors' utilized accountability measures and deliberate practice and their impact on perceived levels of counselor self-efficacy, as well as, on perceived levels of student academic success. It assessed the relationship between formal training in the American School Counseling Association Model (ASCA) or other counseling model and likelihood of using ASCA principles, the relationship between years of work experience and use of accountability measures and deliberate practice, relationship between use of accountability measures and deliberate practice on perceived levels of counselor self-efficacy, and the relationship between use of accountability measures and deliberate practice on perceived levels of student academic success; that is the degree to which counselors believe their services impact students' outcomes. 248 pp. Englisch.
This item is printed on demand - Print on Demand Titel. Neuware - This study examined the degree and frequency to which school counselors' utilized accountability measures and deliberate practice and their impact on perceived levels of counselor self-efficacy, as well as, on perceived levels of student academic success. It assessed the relationship between formal training in the American School Counseling Association Model (ASCA) or other counseling model and likelihood of using ASCA principles, the relationship between years of work experience and use of accountability measures and deliberate practice, relationship between use of accountability measures and deliberate practice on perceived levels of counselor self-efficacy, and the relationship between use of accountability measures and deliberate practice on perceived levels of student academic success; that is the degree to which counselors believe their services impact students' outcomes. 248 pp. Englisch.
2
School Counselors Use of Deliberate Practice and Accountability
DE HC NW
ISBN: 9783659230332 bzw. 3659230332, in Deutsch, LAP Lambert Academic Publishing, gebundenes Buch, neu.
Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei, Shipping in 1-2 weeks.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
3
School Counselors Use of Deliberate Practice and Accountability
DE NW
ISBN: 3659230332 bzw. 9783659230332, in Deutsch, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
4
School Counselors Use of Deliberate Practice and Accountability: Impact of School Counselors' Use of Deliberate Practice and Accountability on Perceived Self-Efficacy & Student Success (2012)
EN PB NW
ISBN: 9783659230332 bzw. 3659230332, in Englisch, 248 Seiten, LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Usually ships in 1-2 business days.
Von Händler/Antiquariat, the_book_community.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Von Händler/Antiquariat, the_book_community.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
5
School Counselors Use of Deliberate Practice and Accountability - Impact of School Counselors' Use of Deliberate Practice and Accountability on Perceived Self-Efficacy & Student Success
DE PB NW
ISBN: 9783659230332 bzw. 3659230332, in Deutsch, LAP Lambert Academic Publishing, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
6
School Counselors Use of Deliberate Practice and Accountability
DE NW
ISBN: 9783659230332 bzw. 3659230332, in Deutsch, neu.
Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, 11, zzgl. Versandkosten.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
7
School Counselors Use of Deliberate Practice and (2012)
DE PB NW
ISBN: 9783659230332 bzw. 3659230332, in Deutsch, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Deutschland, Next Day, Versandkostenfrei.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
8
School Counselors Use of Deliberate Practice and Accountability: Impact of School Counselors' Use of Deliberate Practice and Accountability on Perceived Self-Efficacy & Student Success (2012)
EN NW
ISBN: 9783659230332 bzw. 3659230332, in Englisch, 248 Seiten, LAP LAMBERT Academic Publishing, neu.
Lieferung aus: Italien, Generalmente spedito in 1-2 giorni lavorativi.
Von Händler/Antiquariat, Aaron Grey Libraio.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Von Händler/Antiquariat, Aaron Grey Libraio.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…