Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Arab TV-Audiences: Negotiating Religion and Identity
12 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 20,00 (vom 03.02.2018)Arab TV-Audiences : Negotiating Religion and Identity
ISBN: 9783653978209 bzw. 3653978203, in Englisch, Springer Netherlands, neu, E-Book, elektronischer Download.
The volume examines Arab audiences and religion in today's Arab media.Religion is a topic in more than 1300 Arab mainstream and religious satellite TV channels as well as in popular culture.The case studies explore how Arab audiences make use of mediated religion in negotiations of identity and belonging in different national contexts.
Arab TV-Audiences (2014)
ISBN: 9783653978209 bzw. 3653978203, in Englisch, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, E-Book, elektronischer Download.
Today the relations between Arab audiences and Arab media are characterised by pluralism and fragmentation. More than a thousand Arab satellite TV channels alongside other new media platforms are offering all kinds of programming. Religion has als.
Arab TV-Audiences - Negotiating Religion and Identity
ISBN: 9783653978209 bzw. 3653978203, in Deutsch, Internationaler Verlag Der Wissenschaften Peter Lang Gmbh, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Arab TV-Audiences
ISBN: 9783631656112 bzw. 3631656114, in Deutsch, Lang, Frankfurt am Main/Berlin/Bern/Bruxelles/New York/Oxford/Wien, Deutschland, gebundenes Buch, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Arab TV-Audiences
ISBN: 9783653978209 bzw. 3653978203, vermutlich in Deutsch, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Taschenbuch, neu.
Arab TV-Audiences: Negotiating Religion and Identity (2014)
ISBN: 9783631656112 bzw. 3631656114, in Deutsch, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, gebundenes Buch, neu.
Brand New, Unread Copy in Perfect Condition. A+ Customer Service!
Arab TV-Audiences: Negotiating Religion and Identity
ISBN: 9783631656112 bzw. 3631656114, in Deutsch, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, gebundenes Buch, neu, Erstausgabe.
Von Händler/Antiquariat, Kennys Bookstore [54825494], Olney, MD, U.S.A.
2014. 1st Edition. Hardcover. . . . . . Books ship from the US and Ireland.
Arab TV-Audiences: Negotiating Religion and Identity
ISBN: 9783653978209 bzw. 3653978203, in Deutsch, Lang, Peter Publishing, Incorporated, neu, E-Book.
Arab-TV-Audiences~~Ehab-Galal, Arab TV-Audiences: Negotiating Religion and Identity, NOOK Book (eBook).