Von dem Buch History Education as Content Methods or Orientation? haben wir 4 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!

Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:

History Education as Content Methods or Orientation?100%: David Rosenlund: History Education as Content Methods or Orientation? (ISBN: 9783653071009) in Englisch, auch als eBook.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies (English Edition)100%: David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies (English Edition) (ISBN: 9783631694947) 2016, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Erstausgabe, in Englisch, auch als eBook.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
History Education as Content, Methods or Orientation? A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-Made Tasks and Student Strategies100%: David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation? A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-Made Tasks and Student Strategies (ISBN: 9783631676721) 2016, in Deutsch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strateg97%: David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strateg (ISBN: 9783631694930) 2016, in Englisch, Taschenbuch.
Nur diese Ausgabe anzeigen…

History Education as Content Methods or Orientation?
12 Angebote vergleichen

Preise201820192023
Schnitt 46,72 48,89 56,54
Nachfrage
Bester Preis: 46,72 (vom 03.02.2018)
1
9783653071009 - H.W. Georgii: History Education as Content, Methods or Orientation? : A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies
H.W. Georgii

History Education as Content, Methods or Orientation? : A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland EN NW EB DL

ISBN: 9783653071009 bzw. 3653071003, in Englisch, Springer Netherlands, neu, E-Book, elektronischer Download.

46,72 (£ 41,04)¹ + Versand: 11,37 (£ 9,99)¹ = 58,09 (£ 51,03)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, Despatched same working day before 3pm.
This study examines the aspects included in history education by way of curricula and teacher-made tasks. It analyses how students combine historical content, methods and orientation. The results show differences between the curricula and tests, and they also provide insight into what strategies students use when working with sources.
2
9783653071009 - David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation? - A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies
David Rosenlund

History Education as Content, Methods or Orientation? - A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN NW EB DL

ISBN: 9783653071009 bzw. 3653071003, vermutlich in Englisch, Internationaler Verlag Der Wissenschaften Peter Lang Gmbh, neu, E-Book, elektronischer Download.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
History Education as Content, Methods or Orientation?: Historical content, historical methods and historical orientation are three aspects that may be taught in history education. This study examines the emphases which are included in formal curricula texts and those which are included in teacher-made tasks. The results show that the curricula of history education contains historical content, orientation and methods, yet history teachers focus almost exclusively on the historical content. In a second step, this study examines the strategies with which students may process and combine elements from the three emphases of content, orientation and methods. The results provide insight into what strategies the students use and how they process the relationship between historical knowledge, historical methods and historical orientation. Englisch, Ebook.
3
9783653071009 - David Rosenlund: History Education as Content Methods or Orientation?
David Rosenlund

History Education as Content Methods or Orientation?

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW EB

ISBN: 9783653071009 bzw. 3653071003, in Deutsch, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, E-Book.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei, In stock (Download).
*History Education as Content Methods or Orientation?* - A Study of Curriculum Prescriptions Teacher-made Tasks and Student Strategies / pdf eBook für 65.49 € / Aus dem Bereich: eBooks, Belletristik, Erzählungen.
4
9783631694947 - David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies (English Edition)
David Rosenlund

History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies (English Edition) (2016)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland EN NW FE EB DL

ISBN: 9783631694947 bzw. 3631694946, in Englisch, 185 Seiten, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.

Lieferung aus: Deutschland, E-Book zum Download, Versandkostenfrei.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
5
9783631694947 - David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies
David Rosenlund

History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies (2016)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland EN NW FE EB DL

ISBN: 9783631694947 bzw. 3631694946, in Englisch, 208 Seiten, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.

Lieferung aus: Deutschland, E-Book zum Download, Versandkostenfrei.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
6
9783653071009 - David Rosenlund: History Education as Content Methods or Orientation?
David Rosenlund

History Education as Content Methods or Orientation?

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW EB

ISBN: 9783653071009 bzw. 3653071003, in Deutsch, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, E-Book.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei, in stock.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
7
9783631676721 - David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation? A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-Made Tasks and Student Strategies
David Rosenlund

History Education as Content, Methods or Orientation? A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-Made Tasks and Student Strategies (2016)

Lieferung erfolgt aus/von: Niederlande DE HC NW

ISBN: 9783631676721 bzw. 3631676727, in Deutsch, Peter Lang Ag, gebundenes Buch, neu.

50,99
unverbindlich
Lieferung aus: Niederlande, 3-4 werkdagen.
bol.com.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
8
9783631676721 - David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation?
Symbolbild
David Rosenlund

History Education as Content, Methods or Orientation? (2016)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW

ISBN: 9783631676721 bzw. 3631676727, in Deutsch, Peter Gmbh Lang Jul 2016, neu.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, Agrios-Buch [57449362], Bergisch Gladbach, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
9
9783631676721 - David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation?
Symbolbild
David Rosenlund

History Education as Content, Methods or Orientation? (2016)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW

ISBN: 9783631676721 bzw. 3631676727, in Deutsch, Peter Gmbh Lang Jul 2016, neu.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, Rheinberg-Buch [53870650], Bergisch Gladbach, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
10
9783631676721 - David Rosenlund: History Education as Content, Methods or Orientation?
Symbolbild
David Rosenlund

History Education as Content, Methods or Orientation? (2016)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW

ISBN: 9783631676721 bzw. 3631676727, in Deutsch, Peter Gmbh Lang Jul 2016, neu.

Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, AHA-BUCH GmbH [51283250], Einbeck, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…