Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
History Education as Content Methods or Orientation?
12 Angebote vergleichen
Preise | 2018 | 2019 | 2023 |
---|---|---|---|
Schnitt | € 46,72 | € 48,89 | € 56,54 |
Nachfrage |
History Education as Content, Methods or Orientation? : A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies
ISBN: 9783653071009 bzw. 3653071003, in Englisch, Springer Netherlands, neu, E-Book, elektronischer Download.
This study examines the aspects included in history education by way of curricula and teacher-made tasks. It analyses how students combine historical content, methods and orientation. The results show differences between the curricula and tests, and they also provide insight into what strategies students use when working with sources.
History Education as Content, Methods or Orientation? - A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies
ISBN: 9783653071009 bzw. 3653071003, vermutlich in Englisch, Internationaler Verlag Der Wissenschaften Peter Lang Gmbh, neu, E-Book, elektronischer Download.
History Education as Content, Methods or Orientation?: Historical content, historical methods and historical orientation are three aspects that may be taught in history education. This study examines the emphases which are included in formal curricula texts and those which are included in teacher-made tasks. The results show that the curricula of history education contains historical content, orientation and methods, yet history teachers focus almost exclusively on the historical content. In a second step, this study examines the strategies with which students may process and combine elements from the three emphases of content, orientation and methods. The results provide insight into what strategies the students use and how they process the relationship between historical knowledge, historical methods and historical orientation. Englisch, Ebook.
History Education as Content Methods or Orientation?
ISBN: 9783653071009 bzw. 3653071003, in Deutsch, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, E-Book.
*History Education as Content Methods or Orientation?* - A Study of Curriculum Prescriptions Teacher-made Tasks and Student Strategies / pdf eBook für 65.49 € / Aus dem Bereich: eBooks, Belletristik, Erzählungen.
History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies (English Edition) (2016)
ISBN: 9783631694947 bzw. 3631694946, in Englisch, 185 Seiten, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
History Education as Content, Methods or Orientation?: A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-made Tasks and Student Strategies (2016)
ISBN: 9783631694947 bzw. 3631694946, in Englisch, 208 Seiten, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
History Education as Content Methods or Orientation?
ISBN: 9783653071009 bzw. 3653071003, in Deutsch, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, E-Book.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
History Education as Content, Methods or Orientation? A Study of Curriculum Prescriptions, Teacher-Made Tasks and Student Strategies (2016)
ISBN: 9783631676721 bzw. 3631676727, in Deutsch, Peter Lang Ag, gebundenes Buch, neu.
bol.com.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
History Education as Content, Methods or Orientation? (2016)
ISBN: 9783631676721 bzw. 3631676727, in Deutsch, Peter Gmbh Lang Jul 2016, neu.
Von Händler/Antiquariat, Agrios-Buch [57449362], Bergisch Gladbach, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
History Education as Content, Methods or Orientation? (2016)
ISBN: 9783631676721 bzw. 3631676727, in Deutsch, Peter Gmbh Lang Jul 2016, neu.
Von Händler/Antiquariat, Rheinberg-Buch [53870650], Bergisch Gladbach, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
History Education as Content, Methods or Orientation? (2016)
ISBN: 9783631676721 bzw. 3631676727, in Deutsch, Peter Gmbh Lang Jul 2016, neu.
Von Händler/Antiquariat, AHA-BUCH GmbH [51283250], Einbeck, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen