Fake Marketing Dilemmas (eBook, ePUB) - 3 Angebote vergleichen

Bester Preis: 3,56 (vom 01.10.2023)
1
9781923078055 - Woolley, Darren: Fake Marketing Dilemmas (eBook, ePUB)
Woolley, Darren

Fake Marketing Dilemmas (eBook, ePUB)

Lieferung erfolgt aus/von: Österreich ~EN NW EB

ISBN: 9781923078055 bzw. 1923078054, vermutlich in Englisch, Vivid Publishing, neu, E-Book.

3,56
unverbindlich
Lieferung aus: Österreich, zzgl. Versandkosten.
Fake Marketing Dilemmas: The Folly of Making Complex Marketing Issues Simple. Questions answered in the book: - The 4Ps or no P? - Brand purpose or corporate purpose? - Purpose or profit? - Top-down or bottom-up budgeting? - Global or local? - Top or bottom of the funnel? - In-house or the outhouse? - Agile or not? - Best of breed or one throat to choke? - Bigger or better? - Is an agency a cost or value? - Pay more or less for your agency fees? - Open tender or closed tender? - Math or Mad Men? - Personalising or mass marketing? - Creative or technology? - WFH or back to the office? - Net zero emissions or not? - Pitch your business before Christmas?
2
9781923078055 - Darren Woolley: Fake Marketing Dilemmas
Darren Woolley

Fake Marketing Dilemmas

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW EB

ISBN: 9781923078055 bzw. 1923078054, in Deutsch, Vivid Publishing, neu, E-Book.

3,56
unverbindlich
Lieferung aus: Deutschland, zzgl. Versandkosten, In stock (Download).
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
3
9781923078055 - Darren Woolley: Fake Marketing Dilemmas
Darren Woolley

Fake Marketing Dilemmas

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW EB

ISBN: 9781923078055 bzw. 1923078054, in Deutsch, Vivid Publishing, Vivid Publishing, neu, E-Book.

3,56
unverbindlich
Lieferung aus: Deutschland, zzgl. Versandkosten, in stock.
Fake Marketing Dilemmas - The Folly of Making Complex Marketing Issues Simple: ab 3.56 €.
Lade…