Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Involving Customers In New Service Development - 8 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 54,49 (vom 07.04.2017)Involving Customers in New Service Development (Hardcover) (2006)
ISBN: 9781860946691 bzw. 1860946690, in Englisch, Imperial College Press, Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, gebundenes Buch, neu.
Hardcover. This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the field of service-based business development. It presents a variety of cust.Shipping may be from our Sydney, NSW warehouse or from our UK or US warehouse, depending on stock availability. 323 pages. 0.617.
Involving Customers in New Service Development (2006)
ISBN: 9781860946691 bzw. 1860946690, in Englisch, Imperial College Pr, gebundenes Buch, neu.
Involving Customers in New Service Development, Deals with how companies can involve customers in order to learn the field of service-based business development. This book presents a variety of customer-involvement approaches, methods for learning with customers, and the results of case studies conducted in both service and manufacturing companies focusing on value-creation through services. gebundene Ausgabe, 01.10.2006.
Involving Customers in New Service Development (2006)
ISBN: 9781860946691 bzw. 1860946690, in Englisch, IMPERIAL COLLEGE PR, gebundenes Buch, neu.
New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000.
Involving Customers in New Service Development
ISBN: 9781860946691 bzw. 1860946690, in Englisch, World Scientific Publishing, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Silver Arch Books [56019855], St Louis, MO, U.S.A.
Book shows a small amount of wear - very good condition.
Involving Customers in New Service Development
ISBN: 9781911299714 bzw. 1911299719, in Englisch, Imperial College Press, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Involving Customers In New Service Development (2006)
ISBN: 9781908979773 bzw. 1908979771, vermutlich in Englisch, 332 Seiten, World Scientific Publishing Company, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Involving Customers In New Service Development
ISBN: 9781911299714 bzw. 1911299719, in Englisch, Imperial College Press, Taschenbuch, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen