Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Focus Your Business : Strategic Planning in Emerging Companies
7 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 0,83 (vom 28.12.2017)Focus Your Business: Strategic Planning in Emerging Companies (1997)
ISBN: 9781888925036 bzw. 1888925035, in Englisch, 2. Ausgabe, Archipelago Pub, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Hippo Books, OH, Toledo, [RE:4].
Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affecting the text. Possible clean ex-library copy, with their stickers and or stamp(s). Paperback, 2nd ed.
Focus Your Business
ISBN: 9781888925036 bzw. 1888925035, in Englisch, Archipelago Publishing.
9781888925036,1888925035,focus,your,business,brandt,math, Excellent Marketplace listings for "Focus Your Business" by Brandt starting as low as $1.99! Marketplace, Shipping to USA only!
Focus Your Business: Strategic Planning in Emerging Companies (1997)
ISBN: 9781888925036 bzw. 1888925035, in Englisch, Archipelago Pub, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, R&R Books.
Archipelago Pub, 1997-03-01. Paperback. Very Good. VG- Mild cover wear. Mild aging to clean pages with tight binding.
Strategic Planning in Emerging Companies
ISBN: 0201009420 bzw. 9780201009422, in Englisch, Addison-Wesley, gebraucht.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Focus Your Business: Strategic Planning in Emerging Companies (1981)
ISBN: 9781888925036 bzw. 1888925035, in Englisch, 2. Ausgabe, Archipelago Pub, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Orion Tech, TX, Grand Prairie, [RE:4].
PAPERBACK, 2nd ed.
Focus Your Business: Strategic Planning in Emerging Companies (1981)
ISBN: 9781888925036 bzw. 1888925035, in Englisch, 2. Ausgabe, Archipelago Publishing, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, ThriftBooks - Yankee Clipper, CT, Windsor Locks, [RE:5].
Softcover, 2nd ed.
Strategic Planning in Emerging Companies
ISBN: 9780201009422 bzw. 0201009420, in Englisch, Addison-Wesley, gebundenes Buch, neu.
Strategic-Planning-in-Emerging-Companies~~Steven-C-Brandt, Strategic Planning in Emerging Companies, Hardcover.