Virtual Marketing: The Battle for the Customer's Mind
5 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 7,60 (vom 29.12.2017)1
Symbolbild
Virtual Marketing: The Battle for the Customer's Mind
EN US
ISBN: 9781882222087 bzw. 1882222083, in Englisch, Phillips Business Information Inc, gebraucht.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, free shipping to: USA.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books.
Phillips Business Information Inc. Used - Good. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits world literacy!
Von Händler/Antiquariat, Better World Books.
Phillips Business Information Inc. Used - Good. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits world literacy!
2
Virtual Marketing: The Battle for the Customer's Mind (1994)
EN US
ISBN: 9781882222087 bzw. 1882222083, in Englisch, Phillips Business Information Inc, gebraucht.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Free shipping.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books [51315977], Mishawaka, IN, U.S.A.
Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books [51315977], Mishawaka, IN, U.S.A.
Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside.
3
Symbolbild
Virtual Marketing: The Battle for the Customer's Mind (1994)
EN HC US
ISBN: 9781882222087 bzw. 1882222083, in Englisch, Phillips Business Information Inc, gebundenes Buch, gebraucht.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Shipping costs to: USA.
Von Händler/Antiquariat, Ergodebooks.
Phillips Business Information Inc, 1994-11. Hardcover. Good.
Von Händler/Antiquariat, Ergodebooks.
Phillips Business Information Inc, 1994-11. Hardcover. Good.
4
Symbolbild
Virtual Marketing: the Battle for the Customer's Mind (1994)
EN HC US
ISBN: 9781882222087 bzw. 1882222083, in Englisch, Phillips Business Information Inc, gebundenes Buch, gebraucht.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, plus shipping, Shipping area: DOM.
Von Händler/Antiquariat, ExtremelyReliable, TX, Richmond, [RE:3].
Hardcover.
Von Händler/Antiquariat, ExtremelyReliable, TX, Richmond, [RE:3].
Hardcover.
5
Symbolbild
Virtual Marketing: the Battle for the Customer's Mind (1994)
EN HC US
ISBN: 9781882222087 bzw. 1882222083, in Englisch, Libey Pub. gebundenes Buch, gebraucht.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, plus shipping, Shipping area: DOM.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books, IN, Mishawaka, [RE:5].
Hardcover.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books, IN, Mishawaka, [RE:5].
Hardcover.
Lade…