Lighting up the Aisle (Principles and Practices for In-Store Digital Media)
5 Angebote vergleichen

Bester Preis: 0,80 (vom 14.03.2018)
1
9780979535109 - Laura Davis-Taylor, Adrian Weidmann: Lighting up the Aisle (Principles and Practices for In-Store Digital Media)
Laura Davis-Taylor, Adrian Weidmann

Lighting up the Aisle (Principles and Practices for In-Store Digital Media) (2010)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780979535109 bzw. 0979535107, in Englisch, 205 Seiten, Relevant Press, Taschenbuch, gebraucht.

9,48 ($ 11,66)¹ + Versand: 3,24 ($ 3,99)¹ = 12,72 ($ 15,65)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Usually ships in 1-2 business days, Real shipping costs can differ.
Von Händler/Antiquariat, Hawking Books.
Lighting Up the Aisle is the first practical guide written by seasoned consultants for understanding In-Store Digital Media from a simple, entertaining, common sense perspective. Full of insider field insights, it's a no nonsense primer to prepare anyone new to this exciting media to successfully ignite the power of technology in-store for the benefit of the customer. Paperback, Label: Relevant Press, Relevant Press, Product group: Book, Published: 2010, Studio: Relevant Press, Sales rank: 3632473.
2
9780979535109 - Davis-Taylor, Laura; Weidmann, Adrian: Lighting up the Aisle (Principles and Practices for In-Store Digital Media)
Symbolbild
Davis-Taylor, Laura; Weidmann, Adrian

Lighting up the Aisle (Principles and Practices for In-Store Digital Media)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780979535109 bzw. 0979535107, in Englisch, Relevant Press, Taschenbuch, gebraucht.

9,42 ($ 11,59)¹ + Versand: 3,21 ($ 3,95)¹ = 12,63 ($ 15,54)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Shipping costs to: USA.
Von Händler/Antiquariat, HawkingBooks.
Relevant Press. PAPERBACK. 0979535107 Very Good Condition. Five star seller - Buy with confidence! . Very Good.
3
9780979535109 - Laura Davis-Taylor; Adrian Weidmann: Lighting Up the Aisle: Principles and Practices for in-Store Digital Media
Symbolbild
Laura Davis-Taylor; Adrian Weidmann

Lighting Up the Aisle: Principles and Practices for in-Store Digital Media

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780979535109 bzw. 0979535107, in Englisch, Relevant Press, Taschenbuch, gebraucht.

8,87 ($ 10,91)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, plus shipping, Shipping area: DOM.
Von Händler/Antiquariat, ThriftBooks - Second City, IL, Aurora, [RE:5].
Softcover.
4
9780979535109 - Laura Davis-Taylor; Adrian Weidmann: Lighting Up the Aisle: Principles and Practices for in-Store Digital Media
Symbolbild
Laura Davis-Taylor; Adrian Weidmann

Lighting Up the Aisle: Principles and Practices for in-Store Digital Media

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780979535109 bzw. 0979535107, in Englisch, Relevant Press, Taschenbuch, gebraucht.

8,87 ($ 10,91)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, plus shipping, Shipping area: DOM.
Von Händler/Antiquariat, ThriftBooks - Green Earth, OR, Portland, [RE:5].
Softcover.
5
9780979535109 - Laura Davis-Taylor, Adrian Weidmann: Lighting Up the Aisle (Principles and Practices for in-Store Digital Media)
Symbolbild
Laura Davis-Taylor, Adrian Weidmann

Lighting Up the Aisle (Principles and Practices for in-Store Digital Media)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780979535109 bzw. 0979535107, in Englisch, Taschenbuch, gebraucht.

0,80 ($ 0,99)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, plus shipping, Shipping area: DOM.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books, IN, Mishawaka, [RE:5].
Lade…