Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
IT Service Management: Version 2 (German) - 13 Angebote vergleichen
Preise | 2013 | 2014 | 2015 | 2017 | 2020 |
---|---|---|---|---|---|
Schnitt | € 12,66 | € 8,25 | € 16,93 | € 81,02 | € 7,11 |
Nachfrage |
It Service Management: Version 2.1 (2002)
ISBN: 9780952470618 bzw. 0952470616, in Englisch, Stationery Office Books, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, WeBuyBooks, Lancashire, Waterfoot, [RE:4].
Very Good: a copy that has been read, but is in excellent condition. Pages are intact and not marred by notes or highlighting. The spine remains undamaged. Most items will be dispatched the same or the next working day. Paperback.
IT Service Management: Version 2 (German) (2002)
ISBN: 9780952470625 bzw. 0952470624, vermutlich in Englisch, Stationery Office Books, Taschenbuch.
Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust jacket that does show some signs of wear on either the binding, dust jacket or pages.
IT Service Management: Version 2 (German) by Ivor Mac. | Book | condition good
ISBN: 9780952470625 bzw. 0952470624, vermutlich in Englisch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, momox_uk - momox-shop1.
**Saving is fun! Save up to 70% compared to NEW price**, Fixed price.
IT Service Management: Version 2.1 (2002)
ISBN: 9780952470618 bzw. 0952470616, in Englisch, 70 Seiten, Stationery Office Books, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, momox Shop.
A good introductory pocket guide to the world of IT Service Management based on ITIL principles and process disciplines. Paperback, Label: Stationery Office Books, Stationery Office Books, Product group: Book, Published: 2002-08-12, Studio: Stationery Office Books, Sales rank: 11649897.
IT Service Management: A Companion to the IT Infrastructure Library: Version 2 (German Version) (German and English Edition) (2001)
ISBN: 9780952470625 bzw. 0952470624, in Deutsch, 70 Seiten, The Stationery Office Books, Taschenbuch, gebraucht.
New from: $13.08 (1 Offers)
Used from: $3.81 (2 Offers)
Show 3 more offers from Amazon.com
Von Händler/Antiquariat, momox Shop.
The Stationery Office Books, Paperback, Published: 2001-08T, Product group: Book, Sales rank: 19138270.
IT Service Management: Version 2 (German) (2002)
ISBN: 9780952470625 bzw. 0952470624, in Deutsch, 70 Seiten, Stationery Office Books, Taschenbuch, gebraucht.
New from: £9.95 (1 Offers)
Used from: £6.15 (3 Offers)
Show 4 more offers from Amazon.co.uk
Von Händler/Antiquariat, momox co uk.
Stationery Office Books, Paperback, Published: 2002-08-12T00:00:01Z, Product group: Book, Sales rank: 10483992.
IT Service Management: A Companion to the IT Infrastructure Library: Version 2 (German Version) (2002)
ISBN: 9780952470625 bzw. 0952470624, in Deutsch, 70 Seiten, The Stationery Office Books, Taschenbuch, gebraucht.
Used from: CDN$ 2.35 (2 Offers)
Show 2 more offers from Amazon.ca
Von Händler/Antiquariat, momox_Shop.
The Stationery Office Books, Paperback, Published: 2002-08-12T00:00:01Z, Product group: Book.
IT Service Management: Version 2 (German) (2002)
ISBN: 9780952470625 bzw. 0952470624, vermutlich in Englisch, Stationery Office Books, Taschenbuch.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
IT Service Management: Version 2.1 (2002)
ISBN: 9780952470618 bzw. 0952470616, in Englisch, Stationery Office Books, Norwich, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, worldofbooks, WEST SUSSEX, Goring-By-Sea, [RE:4].
IT Service Management: Version 2.1 by Rudd, Colin, 2002-08-12. Paperback.
IT Service Management: Version 2.1.b (2003)
ISBN: 9780952470625 bzw. 0952470624, vermutlich in Englisch, 70 Seiten, itSMF, Reading, U.K. gebraucht.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen