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The Mediaguide, 1990 : A Critical Guide of the Media
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Bester Preis: € 1,17 (vom 17.03.2018)The Mediaguide, 1990 : A Critical Guide of the Media (1990)
ISBN: 9780938081074 bzw. 0938081071, in Englisch, Polyconomics, Incorporated, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, ThriftBooks - Second City [63477172], Aurora, IL, U.S.A.
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Mediaguide 1990: A Critical Review of the Media (1990)
ISBN: 9780938081074 bzw. 0938081071, in Englisch, Polyconomics, Incorporated, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Discover Books.
Polyconomics, Incorporated. Paperback. POOR. Noticeably used book. Heavy wear to cover. Pages contain marginal notes, underlining, and or highlighting. Possible ex library copy, with all the markings/stickers of that library. Accessories such as CD, codes, toys, and dust jackets may not be included.
The Mediaguide, 1990: a Critical Guide of the Media (1990)
ISBN: 9780938081074 bzw. 0938081071, in Englisch, Polyconomics, Incorporated, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, ThriftBooks - Squared, TX, Dallas, [RE:5].
Softcover.
Mediaguide 1990: A Critical Review of the Media (1990)
ISBN: 9780938081067 bzw. 0938081063, in Englisch, 500 Seiten, 5. Ausgabe, Polyconomics, Incorporated, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Turtle Clan Warrior.
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Mediaguide 1990: a Critical Review of the Media (1990)
ISBN: 9780938081074 bzw. 0938081071, in Englisch, Polyconomics, Incorporated, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Midtown Scholar Bookstore, PA, Harrisburg, [RE:5].
PAPERBACK.
Mediaguide 1990: a Critical Review of the Media (1990)
ISBN: 9780938081074 bzw. 0938081071, in Englisch, Polyconomics, Incorporated, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Hippo Books, OH, Toledo, [RE:4].
Paperback.