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Advertising, Competition and Market Conduct in Oligopoly Over Time (Contributions to Economic Analysis)
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Bester Preis: € 0,93 (vom 07.12.2016)Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time: An econometric investigation in Western European countries (Contributions to economic analysis)
ISBN: 9780444109057 bzw. 0444109056, in Englisch, American Elsevier Pub. Co, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books Ltd.
American Elsevier Pub. Co. Used - Good. Ships from the UK. Former Library book. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside. 100% Money Back Guarantee. Your purchase also supports literacy charities.
Advertising, Competition and Market Conduct in Oligopoly Over Time (Contributions to Economic Analysis) (1976)
ISBN: 9780720432008 bzw. 0720432006, in Englisch, Elsevier Science Publishing Co Inc.,U.S. gebundenes Buch, gebraucht.
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Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time: An econometric investigation in Western European countries (Contributions to economic analysis) (1976)
ISBN: 9780444109057 bzw. 0444109056, in Englisch, American Elsevier Pub. Co, gebraucht.
Ships from the UK. Former Library book. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside.
Advertising, Competition and Market Conduct in Oligopoly Over Time (Contributions to Economic Analysis) (1976)
ISBN: 9780720432008 bzw. 0720432006, in Englisch, 322 Seiten, Elsevier Science Publishing Co Inc.,U.S. gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Free State Books.
Hardcover, Label: Elsevier Science Publishing Co Inc.,U.S. Elsevier Science Publishing Co Inc.,U.S. Produktgruppe: Book, Publiziert: 1976-01, Studio: Elsevier Science Publishing Co Inc.,U.S. Verkaufsrang: 9376368.
Advertising, Competition and Market Conduct in Oligopoly Over Time (1976)
ISBN: 9780720432008 bzw. 0720432006, in Englisch, Elsevier Science Publishing Co Inc. ,U. S. gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Rain Dog Books.
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Advertising, Competition and Market Conduct in Oligopoly Over Time (Contributions to Economic Analysis)
ISBN: 9780720432008 bzw. 0720432006, in Englisch, Elsevier Science Publishing Co Inc.,U.S. gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Free State Books [56683468], Halethorpe, MD, U.S.A.
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Advertising, Competition and Market Conduct in Oligopoly Over Time (Contributions to Economic Analysis) (1976)
ISBN: 9780720432008 bzw. 0720432006, in Englisch, Elsevier Science Publishing Co Inc.,U.S. gebraucht.
322 Seiten nice ex library book Sprache: Englisch Gewicht in Gramm: 621 22,9 x 15,2 x 2,5 cm, Gebundene Ausgabe.
Advertising, Competition, and Market Conduct in Oligopoly Over Time: an Econometric Investigation in Western European Countries (Contributions to Economic Analysis) (1976)
ISBN: 9780444109057 bzw. 0444109056, in Englisch, North-Holland, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books UK, FIFE, Dunfermline, [RE:4].
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Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time: An econometric investigation in Western European countries (Contributions to economic analysis) (1976)
ISBN: 9780444109057 bzw. 0444109056, in Englisch, 312 Seiten, American Elsevier Pub. Co, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, BetterWorldBooksUK.
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Advertising, Competition and Market Conduct in Oligopoly over Time
ISBN: 9780444109057 bzw. 0444109056, in Englisch, Elsevier Science, gebundenes Buch, neu.
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