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Handbook of Demographics for Marketing and Advertising: Sources and Trends on the U. S. Consumer
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Bester Preis: € 0,01 (vom 26.11.2016)Handbook of Demographics for Marketing and Advertising: Sources and Trends on the U.S. Consumer
ISBN: 9780669160130 bzw. 066916013X, in Englisch, Lexington Books, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books.
Lexington Books. Used - Good. Ships from Reno, NV. Former Library book. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits world literacy!
Handbook of Demographics for Marketing and Advertising: Sources and Trends on the U.S. Consumer (1987)
ISBN: 9780669160130 bzw. 066916013X, in Englisch, Lexington Books, gebraucht, Erstausgabe.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books: West [4720790], Reno, NV, U.S.A.
Ships from Reno, NV. Former Library book. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside.
Handbook of Demographics for Marketing and Advertising
ISBN: 9780029181751 bzw. 0029181755, in Englisch, Collier Books; Collier Macmillan, Vereinigte Staaten von Amerika, neu.
New Trends in the American Marketplace, New Trends in the American Marketplace.
Handbook of Demographics for Marketing and Advertising (1998)
ISBN: 9780029181751 bzw. 0029181755, in Englisch, 211 Seiten, 2. Ausgabe, Lexington Books, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, anybookltduk.
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Handbook of Demographics for Marketing and Advertising (1998)
ISBN: 9780029181751 bzw. 0029181755, in Englisch, 211 Seiten, 2. Ausgabe, Lexington Books, gebundenes Buch, neu.
Von Händler/Antiquariat, Any Book.
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Handbook of Demographics for Marketing and Advertising, New Trends in the American Marketplace (1994)
ISBN: 9780029181751 bzw. 0029181755, in Englisch, Lexington Books, gebundenes Buch, neu.
bol.com.
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Handbook of Demographics for Marketing and Advertising: Sources and Trends on the U.S. Consumer (1987)
ISBN: 9780669160130 bzw. 066916013X, in Englisch, The Free Press, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, 5Boros Books, NJ, SUMMIT, [RE:4].
Very nice copy. Hard cover.
Handbook of Demographics for Marketing and Advertising: Sources and Trends on the U.S. Consumer (1987)
ISBN: 9780669160130 bzw. 066916013X, in Englisch, The Free Press, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books West, IN, Mishawaka, [RE:4].
Hard cover.
Handbook of Demographics for Marketing and Advertising: Sources and Trends on the U.S. Consumer (1987)
ISBN: 9780669160130 bzw. 066916013X, in Englisch, Lexington Books, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, ExtremelyReliable, TX, Richmond, [RE:4].
Hardcover.
Handbook of Demographics for Marketing and Advertising: New Trends in the American Marketplace
ISBN: 9780029181751 bzw. 0029181755, in Englisch, Lexington Books, gebundenes Buch, neu.
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