Global Marketing With 2001 Annual, Fifth Edition - 5 Angebote vergleichen

Bester Preis: 4,35 (vom 25.11.2016)
1
Jeannet, Jean-Pierre, Hennessey, H. David

Global Marketing With 2001 Annual, Fifth Edition (2001)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland EN NW

ISBN: 9780618071937 bzw. 0618071938, in Englisch, Houghton Mifflin Company, neu.

19,82 ($ 21,03)¹ + Versand: 10,76 ($ 11,42)¹ = 30,58 ($ 32,45)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Phatpocket Limited.
Houghton Mifflin Company. New. New. Fifth edition. 2001 casebook enclosed. This is a brand new book! Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support the African Children's Educational Trust (A-CET). 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Through our work with A-CET we have helped give hundreds of young people in Africa the vital chance to get an education. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
2
Jean-Pierre Jeannet, H. David Hennessey

Global Marketing With 2001 Annual, Fifth Edition (2001)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780618071937 bzw. 0618071938, in Englisch, Houghton Mifflin Company, gebundenes Buch, gebraucht.

188,49 ($ 199,99)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, Hippo Books [50294793], Toledo, OH, U.S.A.
Almost new condition. Some slight wear along the edges due to shelving and storage.
3
Jean-Pierre Jeannet, H. David Hennessey

Global Marketing With 2001 Annual, Fifth Edition (2000)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC

ISBN: 9780618071937 bzw. 0618071938, in Englisch, Houghton Mifflin Company, gebundenes Buch.

8,98 ($ 9,53)¹ + Versand: 3,76 ($ 3,99)¹ = 12,74 ($ 13,52)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Ergodebooks.
Houghton Mifflin Company, 2000-09-12. 5. Hardcover. Used:Good. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service.
4
Jean-Pierre Jeannet; H. David Hennessey

Global Marketing With 2001 Annual, Fifth Edition (2000)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780618071937 bzw. 0618071938, in Englisch, Houghton Mifflin Company, gebundenes Buch, gebraucht.

10,05 ($ 10,66)¹ + Versand: 3,76 ($ 3,99)¹ = 13,81 ($ 14,65)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Ergodebooks.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
5
Jean-Pierre Jeannet, H. David Hennessey

Global Marketing With 2001 Annual, Fifth Edition (2001)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780618071937 bzw. 0618071938, in Englisch, Houghton Mifflin Company, gebundenes Buch, gebraucht.

5,30 ($ 5,62)¹ + Versand: 2,83 ($ 3,00)¹ = 8,13 ($ 8,62)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Discover Books.
Houghton Mifflin Company. Hardcover. LIKE NEW. Clean, almost new!
Lade…