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The Interplay of Influence: News, Advetising, Politics The Mass Media, 5th Edition
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Bester Preis: € 4,56 (vom 21.11.2016)The Interplay of Influence: News, Advetising, Politics and the Mass Media, 5th Edition
ISBN: 9780534713591 bzw. 0534713599, in Englisch, Wadsworth; Brooks/Cole, Vereinigte Staaten von Amerika, neu.
Von Händler/Antiquariat, Books-FYI, ky, cadiz, [RE:5].
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The Interplay of Influence: News, Advertising, Politics, and the Mass Media (Mass Communication Series) (2000)
ISBN: 9780534533649 bzw. 0534533647, in Englisch, Wadsworth; Brooks/Cole, Vereinigte Staaten von Amerika, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books [51315977], Mishawaka, IN, U.S.A.
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Interplay of Influence : News, Advertising, Politics, the Mass Media
ISBN: 9780534713591 bzw. 0534713599, in Englisch, Cengage Learning, Taschenbuch, gebraucht.
9780534713591,0534713599,interplay,influence,news,advertising,politics,mass,media,kathleen,hall,jamieson,karlyn,kohrs,campbell, Excellent Marketplace listings for "Interplay of Influence : News, Advertising, Politics, and the Mass Media" by Kathleen Hall Jamieson and Karlyn Kohrs Campbell starting as low as $52.50! Paperback, Shipping to USA only!
The Interplay of Influence: News, Advertising, Politics, and the Mass Media (1991)
ISBN: 9780534141066 bzw. 0534141064, in Englisch, 304 Seiten, 3. Ausgabe, Wadsworth Pub Co, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Yankee_Clipper_Books_.
This text defines mass communication, discusses news, its persuasive qualities and how the news media is influenced. A discussion of media audiences precedes chapters on advertising, how advertising persuades and how advertisers are influenced. Paperback, Ausgabe: 3rd, Label: Wadsworth Pub Co, Wadsworth Pub Co, Produktgruppe: Book, Publiziert: 1991-09, Studio: Wadsworth Pub Co, Verkaufsrang: 4531131.
The Interplay of Influence: News, Advertising, Politics, and the Mass Media (Mass Communication Series) (2000)
ISBN: 9780534533649 bzw. 0534533647, in Englisch, 368 Seiten, 5. Ausgabe, Wadsworth Publishing, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, eQuip Online.
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The Interplay of Influence: News, Advetising, Politics and the Mass Media, 5th Edition (2001)
ISBN: 9780534713591 bzw. 0534713599, in Englisch, 5. Ausgabe, Wadsworth, Belmont, CA, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, A2ZBooks, Ky, Burgin, [RE:4].
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The Interplay of Influence: News, Advertising, Politics, and the Mass Media (1991)
ISBN: 9780534141066 bzw. 0534141064, in Englisch, Wadsworth Pub Co, gebraucht.
Satisfaction Guaranteed. Shipped quickly. Paperback. 3rd Ed. Used, good.
The Interplay of Influence: News, Advertising, Politics, and the Mass Media (Mass Communication Series) (2000)
ISBN: 9780534533649 bzw. 0534533647, in Englisch, Wadsworth; Brooks/Cole, Vereinigte Staaten von Amerika, gebraucht.
Satisfaction Guaranteed. Shipped quickly. Paperback. 5 Ed. Used, good.
The Interplay of Influence: News, Advertising, Politics, and the Mass Media (Mass Communication) (1991)
ISBN: 9780534141066 bzw. 0534141064, in Englisch, 3. Ausgabe, Wadsworth Publishing Company, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Gibsons Bookstore, mi, Lansing, [RE:4].
Paperback, 3rd ed.
The Interplay of Influence: News, Advertising, Politics, and the Mass Media (Mass Communication Series) (2000)
ISBN: 9780534533649 bzw. 0534533647, in Englisch, 5. Ausgabe, Wadsworth Publishing Company, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books Bargain, IN, Mishawaka, [RE:4].
5th ed.