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Making Customer Satisfaction Happen: A Strategy for Delighting Customers (Paperback)100%: Chapman and Hall Staff: Making Customer Satisfaction Happen: A Strategy for Delighting Customers (Paperback) (ISBN: 9780412786303) 1996, 1994. Ausgabe, in Englisch, Taschenbuch.
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Making Customer Satisfaction Happen: A Strategy for Delighting Customers (Hardback)100%: Roderick M. Mcnealy, R. M. McNealy: Making Customer Satisfaction Happen: A Strategy for Delighting Customers (Hardback) (ISBN: 9780412589201) 1994, 1994. Ausgabe, in Englisch, Broschiert.
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Making Customer Satisfaction Happen: A Strategy for Delighting Customers (Paperback)
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9780412786303 - R. M. McNealy: Making Customer Satisfaction Happen
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R. M. McNealy

Making Customer Satisfaction Happen (1996)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland EN PB NW RP

ISBN: 9780412786303 bzw. 0412786303, in Englisch, Springer Feb 1996, Taschenbuch, neu, Nachdruck.

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Von Händler/Antiquariat, AHA-BUCH GmbH [51283250], Einbeck, NDS, Germany.
This item is printed on demand - Print on Demand Titel. - This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case studies of world leading companies. 208 pp. Englisch.
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9780412589201 - McNealy, Roderick M.: Making Customer Satisfaction Happen: A Strategy for Delighting Customers
McNealy, Roderick M.

Making Customer Satisfaction Happen: A Strategy for Delighting Customers (1994)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780412589201 bzw. 0412589206, in Englisch, Kluwer Academic Publishers, Boston, Massachusetts, U.S.A. gebundenes Buch, gebraucht.

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Von Händler/Antiquariat, Glued To The Tube Books [1708718], Minneapolis, MN, U.S.A.
"In today's rapidly changing financial marketplace, no organization can afford to ,take its customers or clients for granted. To remain competitive in the sucurities industry which is characterized by consolidation and globalization, it is imperative to establish customer relationships that continually reflect ever-changing customer needs and expectations.Rod McNeeley presents a clear, concise, and easily understood strategic approach to MAKING CUSTOMER SATISFACTION HAPPEN and any organization can benefit from the customer-focused insight. It has been very helpful to me." {Robert S. Murley}. This book has 192 pages and is illustrated. The text contains NO internal marks whatsoever.
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9780412786303 - Chapman and Hall Staff: Making Customer Satisfaction Happen
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Chapman and Hall Staff

Making Customer Satisfaction Happen

Lieferung erfolgt aus/von: Kanada EN NW

ISBN: 9780412786303 bzw. 0412786303, in Englisch, Chapman & Hall, Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, neu.

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Von Händler/Antiquariat, Castle Rock [54302400], Bedford, NS, Canada.
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9780412786303 - R.M. McNealy: Making Customer Satisfaction Happen
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R.M. McNealy

Making Customer Satisfaction Happen (1996)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780412786303 bzw. 0412786303, in Englisch, Springer, Taschenbuch, gebraucht.

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Von Händler/Antiquariat, Slategray Ventures [56373034], Riverside, CA, U.S.A.
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5
9780412786303 - McNealy, R.M.: Making Customer Satisfaction Happen
Symbolbild
McNealy, R.M.

Making Customer Satisfaction Happen

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB NW

ISBN: 9780412786303 bzw. 0412786303, in Englisch, Springer, Taschenbuch, neu.

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Von Händler/Antiquariat, IBestBargains, LLC [60610469], Houston, TX, U.S.A.
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6
9780412589201 - R. M. McNealy: Making Customer Satisfaction Happen
R. M. McNealy

Making Customer Satisfaction Happen (1994)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780412589201 bzw. 0412589206, in Englisch, 192 Seiten, 1994. Ausgabe, Springer, gebundenes Buch, gebraucht.

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Von Händler/Antiquariat, betterworldbooks_.
This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case studies of world leading companies. Hardcover, Ausgabe: 1994, Label: Springer, Springer, Produktgruppe: Book, Publiziert: 1994-09-30, Studio: Springer, Verkaufsrang: 12084828.
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9780412589201 - R.M. McNealy: Making Customer Satisfaction Happen
R.M. McNealy

Making Customer Satisfaction Happen (1994)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780412589201 bzw. 0412589206, in Englisch, 192 Seiten, 1994. Ausgabe, Springer, gebundenes Buch, gebraucht.

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Von Händler/Antiquariat, summerbreezebooks.
This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case studies of world leading companies. Hardcover, Ausgabe: 1994, Label: Springer, Springer, Produktgruppe: Book, Publiziert: 1994-09-30, Studio: Springer, Verkaufsrang: 10493246.
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9780412589201 - R.M. McNealy: Making Customer Satisfaction Happen
R.M. McNealy

Making Customer Satisfaction Happen (1994)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780412589201 bzw. 0412589206, in Englisch, 192 Seiten, 1994. Ausgabe, Springer, gebundenes Buch, gebraucht.

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Von Händler/Antiquariat, Atlanta Book Company.
This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case studies of world leading companies. Hardcover, Ausgabe: 1994, Label: Springer, Springer, Produktgruppe: Book, Publiziert: 1994-09-30, Studio: Springer, Verkaufsrang: 10493246.
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9780412589201 - R.M. McNealy: Making Customer Satisfaction Happen
R.M. McNealy

Making Customer Satisfaction Happen (1994)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC NW

ISBN: 9780412589201 bzw. 0412589206, in Englisch, 192 Seiten, 1994. Ausgabe, Springer, gebundenes Buch, neu.

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Von Händler/Antiquariat, Sharacraft.
This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case studies of world leading companies. Hardcover, Ausgabe: 1994, Label: Springer, Springer, Produktgruppe: Book, Publiziert: 1994-09-30, Studio: Springer, Verkaufsrang: 10493246.
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9780412786303 - R.M. McNealy: Making Customer Satisfaction Happen
R.M. McNealy

Making Customer Satisfaction Happen (1996)

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ISBN: 9780412786303 bzw. 0412786303, in Englisch, 192 Seiten, 1994. Ausgabe, Springer, Taschenbuch, gebraucht.

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Von Händler/Antiquariat, Collectorsemall.
This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case studies of world leading companies. Paperback, Ausgabe: 1994, Label: Springer, Springer, Produktgruppe: Book, Publiziert: 1996-02-29, Studio: Springer, Verkaufsrang: 6390225.
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