Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Getting the Message Across Writing for the Mass Media by and 1996 Hardcover Teachers Edition of Textbook
13 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 6,45 (vom 12.11.2016)Getting the Message Across : Writing for the Mass Media
ISBN: 9780205546725 bzw. 0205546722, in Englisch, Pearson, Taschenbuch, gebraucht.
9780205546725,0205546722,getting,message,across,writing,mass,media,maria,braden,richard,roth, A hand inspected Used copy of "Getting the Message Across : Writing for the Mass Media" by Maria Braden and Richard L. Roth. Ships directly from Textbooks.com, Paperback, Shipping to USA only!
Getting the Message Across: Writing for the Mass Media
ISBN: 9780395838471 bzw. 0395838479, in Englisch, Houghton Mifflin College Div, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Hippo Books [50294793], Toledo, OH, U.S.A.
Very Good: Cover and pages show some wear from reading and storage. May have light creases on the cover and binding.
Getting the Message Across : Writing for the Mass Media
ISBN: 9780205546725 bzw. 0205546722, in Englisch, Pearson, Taschenbuch, gebraucht.
9780205546725,0205546722,getting,message,across,writing,mass,media,maria,braden,richard,roth, Excellent Marketplace listings for "Getting the Message Across : Writing for the Mass Media" by Maria Braden and Richard L. Roth starting as low as $4.99! Paperback, Shipping to USA only!
Getting the Message Across: Writing for the Mass Media (1996)
ISBN: 9780395838471 bzw. 0395838479, in Englisch, Houghton Mifflin College Div, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Hippo Books, OH, Toledo, [RE:4].
May have shelf wear or edge rubbing. Pages are clean and free of textual notes or other markings. Hardcover.
Getting the Message Across: Writing for the Mass Media
ISBN: 9780395838471 bzw. 0395838479, in Englisch, Houghton Mifflin College Div, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Discover Books.
Houghton Mifflin College Div. Hardcover. GOOD. Gently used may contain ex-library markings, possibly has some light highlighting, textual notations, and or underlining. Text is still easily readable.
Getting the Message Across (1996)
ISBN: 9780395716236 bzw. 0395716233, in Englisch, Houghton Mifflin, Vereinigte Staaten von Amerika, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, BookHolders.
[ Edition: reprint ]. Good Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Publisher: Houghton Mifflin Harcourt (HMH) Pub Date: 10/1/1996 Binding: Paperback Pages: 330.
Getting the Message Across (1996)
ISBN: 9780395716236 bzw. 0395716233, in Englisch, Houghton Mifflin, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, BookHolders, MD, College Park, [RE:5].
[ No Hassle 30 Day Returns ] [ Edition: reprint ] Publisher: Houghton Mifflin Harcourt (HMH) Pub Date: 10/1/1996 Binding: Paperback Pages: 330. Trade paperback, reprint.
Getting the Message Across: Writing for the Mass Media
ISBN: 9780205546725 bzw. 0205546722, in Englisch, Allyn & Bacon, Inc. Taschenbuch, neu.
Getting-the-Message-across~~Maria-Braden, Getting the Message Across: Writing for the Mass Media, Paperback.
Getting the Message Across: Writing for the Mass Media (1996)
ISBN: 9780395838471 bzw. 0395838479, in Englisch, Not Avail, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Michael Rutch.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Getting the Message Across Writing for the Mass Media by and Richard L Roth 1996 Hardcover Teachers Edition of Textbook (1996)
ISBN: 9780395838471 bzw. 0395838479, in Englisch, Houghton Mifflin, Vereinigte Staaten von Amerika, gebundenes Buch, gebraucht.
Book Condition: Very Good.