Keep the Customer! : Managing Your Employees to Achieve Maximum Customer Service
5 Angebote vergleichen

Bester Preis: 0,01 (vom 12.11.2016)
1
Desatnick, Robert L

Keep the Customer! : Managing Your Employees to Achieve Maximum Customer Service (1990)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780395538098 bzw. 0395538092, in Englisch, Houghton Mifflin Company, Taschenbuch, gebraucht.

1,84 ($ 2,00)¹ + Versand: 3,91 ($ 4,25)¹ = 5,75 ($ 6,25)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Top Notch books.
New York, NY, U.S.A.: Houghton Mifflin Company, 1990. Wraps have light edgewear, spine is unbent. Pages are clean, text has no markings, binding is sound. . Soft Cover. Very Good. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
2
Robert Desatnick

KEEP THE CUSTOMER PA (1990)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780395538098 bzw. 0395538092, in Englisch, 182 Seiten, Mariner Books, Taschenbuch, gebraucht.

9,07 ($ 9,85)¹ + Versand: 3,67 ($ 3,99)¹ = 12,74 ($ 13,84)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Usually ships in 1-2 business days.
Von Händler/Antiquariat, worldreaders.
From CEOs of major corporations to small business owners, everyone is proclaiming customer service as the key to business success in the '90s. With step-by-step methods used by such companies as McDonald's and Citicorp, Keep the Customer! provides the tools for meeting the demands of today's service economy. Paperback, Ausgabe: Reprint, Label: Mariner Books, Mariner Books, Produktgruppe: Book, Publiziert: 1990-06-04, Studio: Mariner Books, Verkaufsrang: 7903802.
3
Desatnick, Robert L.

Keep the Customer Making Customer Service Your Competitive Edge (1990)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780395538098 bzw. 0395538092, in Englisch, Houghton Mifflin, Taschenbuch, gebraucht.

3,68 ($ 4,00)¹ + Versand: 3,67 ($ 3,99)¹ = 7,35 ($ 7,99)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Silas Retlok.
Boston: Houghton Mifflin, 1990. Originally published in slightly different form with the title: "Managing To Keep the Customer".182 pages. Just about new!. 1st HM Paperback. Trade Paperback. As New/No Jacket Issued. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
4
Robert Desatnick

KEEP THE CUSTOMER PA (1990)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB

ISBN: 9780395538098 bzw. 0395538092, in Englisch, Mariner Books, Taschenbuch.

3,80 ($ 4,13)¹ + Versand: 3,67 ($ 3,99)¹ = 7,47 ($ 8,12)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Ergodebooks.
Mariner Books, 1990-06-04. First Edition. Paperback. Used:Good. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service.
5
Desatnick, Robert

KEEP THE CUSTOMER PA (1990)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780395538098 bzw. 0395538092, in Englisch, Mariner Books, Taschenbuch, gebraucht.

2,75 ($ 2,99)¹ + Versand: 3,67 ($ 3,99)¹ = 6,42 ($ 6,98)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Wonder Book.
Mariner Books. Used - Good. Mariner Books, 06/04/1990, Paperback, Good condition.
Lade…