Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Study Guide for Use with Marketing / With Flashcards
13 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 7,92 (vom 27.11.2016)Study Guide for use with Marketing, Ninth (9th) Edition
ISBN: 9780073284101 bzw. 0073284106, in Englisch, McGraw-Hill Irwin, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Borgasorus Books, Inc.
McGraw-Hill Irwin. PAPERBACK. 0073284106 Minimal shelf or edge wear on cover and spine. Good Binding. No apparent writing or highlighting.Access code may be previously used.Cd May not Be included. . Fine.
Study Guide for Use With Marketing (1996)
ISBN: 9780256219715 bzw. 0256219710, in Englisch, Richard D Irwin, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Hippo Books, OH, Toledo, [RE:4].
Good copy for reading, may have heavy page wear with writing textual notes highlighting or be an heavily used ex library copy with library markings, stickers or stamps. Dust jacket or accessories may not be included. Paperback.
Study Guide for Use with Marketing / With Flashcards
ISBN: 9780256219715 bzw. 0256219710, in Englisch, McGraw-Hill Publishing Company, Taschenbuch, gebraucht.
9780256219715,0256219710,study,guide,marketing,flashcards,eric,berkowitz,roger,kerin,steven,hartley, Excellent Marketplace listings for "Study Guide for Use with Marketing / With Flashcards" by Eric Berkowitz, Roger Kerin and Steven W. Hartley starting as low as $8.66! Paperback, Shipping to USA only!
Study Guide for use with Marketing, Ninth (9th) Edition (2009)
ISBN: 9780073284101 bzw. 0073284106, in Englisch, McGraw-Hill Irwin, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, KD Horton.
384 pages + flash cards. Includes outlines, practice questions and problems. Paperback, Label: McGraw-Hill Irwin, McGraw-Hill Irwin, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2009, Studio: McGraw-Hill Irwin, Verkaufsrang: 5475375.
Study Guide for Use with Marketing, 6th Canadian Edition (2006)
ISBN: 9780070973367 bzw. 0070973369, in Englisch, McGraw-Hill Ryerson, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Lisa M.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Study Guide for Use with Marketing, 6th Canadian Edition (2006)
ISBN: 9780070973367 bzw. 0070973369, in Englisch, McGraw-Hill Ryerson, Limited, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Bookbyte Textbooks.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Study Guide for Use With Marketing (1996)
ISBN: 9780256219715 bzw. 0256219710, in Englisch, Richard D Irwin, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Silver Arch Books, MO, St. Louis, [RE:5].
Softcover.
Study Guide for Use With Marketing (1996)
ISBN: 9780256219715 bzw. 0256219710, in Englisch, 5. Ausgabe, Richard D Irwin, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, ExtremelyReliable, TX, Richmond, [RE:4].
Paperback, 5.
Study Guide for Use With Marketing (1996)
ISBN: 9780256219715 bzw. 0256219710, in Englisch, Richard D Irwin, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Bodara Books, CO, Erie, [RE:5].
Paperback.