Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Study Guide for Marketing Telecourse to Accompany Marketing: the Core 2nd Edition
10 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 0,72 (vom 08.10.2016)Study Guide for Marketing Telecourse to Accompany Marketing: The Core 2nd Edition (2007)
ISBN: 9780072999976 bzw. 0072999977, in Englisch, Coast Learning / McGraw Hill, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, A2zbooks.
Coast Learning / McGraw Hill, Boston, MA, 2007. 2nd Edition. Softcover. Fair Condition. Used fair, Text appears clean. Stain on cover and wear to cover. Spine is in good condition. 380 pages. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Business, Finance & Marketing; Education. ISBN: 0072999977. ISBN/EAN: 9780072999976. Inventory No: 1561019779. .
Study Guide for Marketing Telecourse to Accompany Marketing: The Core 2nd Edition (2007)
ISBN: 9780072999976 bzw. 0072999977, in Englisch, Coast Learning / McGraw Hill, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, A2zbooks.
Coast Learning / McGraw Hill, Boston, MA, 2007. Softcover. Very Good Condition. Light shelf and corner wear. Text appears clean. Looks Nice. This is the Study Guide Only. 380 pages. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Business, Finance & Marketing; Education. ISBN: 0072999977. ISBN/EAN: 9780072999976. Inventory No: ABE376558856. .
Marketing : The Core - Study Guide
ISBN: 9780072949056 bzw. 0072949058, in Englisch, McGraw-Hill Publishing Company, Taschenbuch, gebraucht.
9780072949056,0072949058,marketing,core,study,guide,roger,kerin,steven,hartley,william,rudelius, Excellent Marketplace listings for "Marketing : The Core - Study Guide" by Roger A. Kerin, Steven W. Hartley and William Rudelius starting as low as $95.50! Paperback, Shipping to USA only!
Study Guide for Marketing Telecourse to accompany Marketing: The Core 1/e (2004)
ISBN: 9780072949056 bzw. 0072949058, in Englisch, McGraw-Hill/Irwin, Taschenbuch.
Von Händler/Antiquariat, Ergodebooks.
McGraw-Hill/Irwin, 2004-07-12. 1. Paperback. Used:Good. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. Expedite Shipping Available.
Study Guide for Marketing Telecourse to Accompany Marketing, The Core 1/E (2004)
ISBN: 9780072949056 bzw. 0072949058, in Englisch, Irwin/Mcgraw-Hill, Taschenbuch, neu.
bol.com.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Student Guide for Concepts in Marketing: the Core 2/E (2006)
ISBN: 9780072999976 bzw. 0072999977, in Englisch, 2. Ausgabe, McGraw-Hill/Irwin, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, ExtremelyReliable, TX, Richmond, [RE:4].
Paperback, 2nd Study Guide ed.
Study Guide for Marketing Telecourse to Accompany Marketing: The Core 1/E (2004)
ISBN: 9780072949056 bzw. 0072949058, in Englisch, Irwin/McGraw-Hill, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, omgtextbooks, CO, Pueblo, [RE:4].
Trade paperback.
Study Guide for Marketing Telecourse to Accompany Marketing: the Core 2nd Edition (2007)
ISBN: 9780072999976 bzw. 0072999977, in Englisch, 2. Ausgabe, Coast Learning / McGraw Hill, Boston, MA, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, A2ZBooks, Ky, Burgin, [RE:4].
Softcover, 2nd edition.
Study Guide for Marketing Telecourse to Accompany Marketing: the Core 2nd Edition (2007)
ISBN: 9780072999976 bzw. 0072999977, in Englisch, 2. Ausgabe, Coast Learning / McGraw Hill, Boston, MA, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, A2ZBooks, Ky, Burgin, [RE:4].
Softcover, 2nd Edition.
Study Guide for Marketing Telecourse to accompany Marketing : The Core 1/e by.
ISBN: 9780072949056 bzw. 0072949058, in Englisch, McGraw Hill, Vereinigte Staaten von Amerika, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, rockymtntext - Rocky Mountain Textbooks.
Harga tetap.