Cases in Strategic Marketing Management : An Integrated Approach
6 Angebote vergleichen

Bester Preis: 0,01 (vom 19.05.2016)
1
9780023794247 - William J. McDonald: Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach
William J. McDonald

Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach (1997)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB NW

ISBN: 9780023794247 bzw. 0023794240, in Englisch, 360 Seiten, Prentice Hall, Taschenbuch, neu.

0,88 ($ 0,99)¹ + Versand: 3,56 ($ 3,99)¹ = 4,44 ($ 4,98)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Usually ships in 1-2 business days.
Von Händler/Antiquariat, eFast.
The book and cases are designed to help readers gain an appreciation for the types of issues in marketing strategy management and develop the analytical and thinking skills necessary to make good decisions in real-world marketing situations. This paperback book offers a collection of marketing problem cases of actual firms, describes a methodology for analyzing cases, and provides accompanying sophisticated but user-friendly software (based on the methodology) that readers can use to work through the cases. Appropriate for those interested in Marketing Management and Marketing Strategy , Paperback, Label: Prentice Hall, Prentice Hall, Produktgruppe: Book, Publiziert: 1997-11-25, Studio: Prentice Hall, Verkaufsrang: 9240486.
2
9780023794247 - William J. McDonald: Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach
William J. McDonald

Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach (1997)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780023794247 bzw. 0023794240, in Englisch, 360 Seiten, Prentice Hall, Taschenbuch, gebraucht.

0,01 ($ 0,01)¹ + Versand: 3,56 ($ 3,99)¹ = 3,57 ($ 4,00)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Usually ships in 1-2 business days.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books: West.
The book and cases are designed to help readers gain an appreciation for the types of issues in marketing strategy management and develop the analytical and thinking skills necessary to make good decisions in real-world marketing situations. This paperback book offers a collection of marketing problem cases of actual firms, describes a methodology for analyzing cases, and provides accompanying sophisticated but user-friendly software (based on the methodology) that readers can use to work through the cases. Appropriate for those interested in Marketing Management and Marketing Strategy , Paperback, Label: Prentice Hall, Prentice Hall, Produktgruppe: Book, Publiziert: 1997-11-25, Studio: Prentice Hall, Verkaufsrang: 9240486.
3
9780023794247 - McDonald, William J.: Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach
McDonald, William J.

Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika ~DE PB US

ISBN: 9780023794247 bzw. 0023794240, vermutlich in Deutsch, Collier Books; Collier Macmillan, Vereinigte Staaten von Amerika, Taschenbuch, gebraucht.

5,75 ($ 6,48)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, U skladištu, plus troškovi isporuke.
Softcover book. 352 pages. Published by Prentice Hall.
4
9780023794247 - William J. McDonald: Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach
William J. McDonald

Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach (1997)

Lieferung erfolgt aus/von: Kanada EN PB NW FE

ISBN: 9780023794247 bzw. 0023794240, in Englisch, 360 Seiten, Prentice Hall, Taschenbuch, neu, Erstausgabe.

18,08 (C$ 26,52)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Kanada, Usually ships within 1 - 2 business days.
Von Händler/Antiquariat, Vanderbilt CA.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
5
9780023794247 - William J. McDonald: Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach
William J. McDonald

Cases in Strategic Marketing Management: An Integrated Approach (1997)

Lieferung erfolgt aus/von: Kanada EN PB US FE

ISBN: 9780023794247 bzw. 0023794240, in Englisch, 360 Seiten, Prentice Hall, Taschenbuch, gebraucht, Erstausgabe.

2,16 (C$ 3,17)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Kanada, Usually ships within 1 - 2 business days.
Von Händler/Antiquariat, _betterworldbooks_.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
6
9780023794247 - William J. McDonald: Cases in Strategic Marketing Management : An Integrated Approach
William J. McDonald

Cases in Strategic Marketing Management : An Integrated Approach

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB NW

ISBN: 9780023794247 bzw. 0023794240, in Englisch, Pearson, Taschenbuch, neu.

53,49 ($ 59,99)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Lagernd, zzgl. Versandkosten.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…