Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Learning From Others: International Comparisons in Education (Contemporary Trends and Issues in Science Education)
13 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 206,62 (vom 04.06.2016)Learning From Others: International Comparisons in Education (Contemporary Trends and Issues in Science Education) (2000)
ISBN: 9780792363439 bzw. 0792363434, in Englisch, Springer, gebraucht.
Ships from the UK. Former Library book. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside.
Learning From Others, International Comparisons in Education (2015)
ISBN: 9780306472190 bzw. 0306472198, in Englisch, Springer, neu, E-Book.
bol.com.
Diane Shorrocks-Taylor School of Education, University of Leeds,UK In September 1998, a conference was held at the University of Leeds entitled ‘International comparisons of pupil performance: issues and policy’. It was arranged by two groups within the School of Education at the University, the newly formed Assessment and Evaluation Unit and the Centre for Studies in Science and Mathematics Education. Thejoint interest in international comparisons of performance had itself arisen from earlier i... Diane Shorrocks-Taylor School of Education, University of Leeds,UK In September 1998, a conference was held at the University of Leeds entitled ‘International comparisons of pupil performance: issues and policy’. It was arranged by two groups within the School of Education at the University, the newly formed Assessment and Evaluation Unit and the Centre for Studies in Science and Mathematics Education. Thejoint interest in international comparisons of performance had itself arisen from earlier involvement in a follow-up study of the 1995 TIMSS work in England, reported in a later chapter in this book, in which the TIMSS assessment outcomes were studied alongside the outcomes from the National Curriculum testing programme in England. Some of the results of this investigation had proved both interesting and challenging so the decision was made to promote wider discussion of some key issues by inviting contributors from all over the world to a meeting the major aims of which were to promote an exploration of : - the theoretical foundations of international comparative studies of student performance; - the practical problems of carrying out such studies; - the appropriateness of the assessment models and approaches used in international comparisons; - the role of international comparative studies in raising standards of student performance; - and how international studies affect the shaping of national policy on education. Productinformatie:Taal: Engels;Formaat: ePub met kopieerbeveiliging (DRM) van Adobe;Kopieerrechten: Het kopiëren van (delen van) de pagina's is niet toegestaan ;Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible met Adobe DRM). Telefoons/tablets met Google Android (1.6 of hoger) voorzien van bol.com boekenbol app. PC en Mac met Adobe reader software;ISBN10: 0306472198;ISBN13: 9780306472190; Engels | Ebook | 2015.
Learning From Others: International Comparisons in Education (Contemporary Trends and Issues in Science Education) (2009)
ISBN: 9789048154715 bzw. 9048154715, in Englisch, 328 Seiten, 2000. Ausgabe, Springer Netherlands, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, UKPaperbackshop.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Learning From Others: International Comparisons in Education (Contemporary Trends and Issues in Science Education) (2009)
ISBN: 9789048154715 bzw. 9048154715, in Englisch, 328 Seiten, 2000. Ausgabe, Springer Netherlands, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Herb Tandree Philosophy Books.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Learning From Others: International Comparisons in Education (Contemporary Trends and Issues in Science Education) (2000)
ISBN: 9780306472190 bzw. 0306472198, in Englisch, 328 Seiten, 2000. Ausgabe, Springer, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Learning From Others: International Comparisons in Education (Contemporary Trends and Issues in Science Education) (2000)
ISBN: 9780306472190 bzw. 0306472198, in Englisch, 328 Seiten, Springer, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Learning From Others (2010)
ISBN: 9789048154715 bzw. 9048154715, in Holländisch, Springer, Taschenbuch, neu.
bol.com.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Learning from Others: International Comparisons in Education (Hardback) (2000)
ISBN: 9780792363439 bzw. 0792363434, in Englisch, Kluwer Academic Publishers, United States, gebundenes Buch, neu, Nachdruck.
Von Händler/Antiquariat, The Book Depository [54837791], Slough, United Kingdom.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Learning From Others: International Comparisons in Education (Contemporary Trends and Issues in Science Education) (2000)
ISBN: 9780792363439 bzw. 0792363434, in Englisch, 324 Seiten, 2000. Ausgabe, Springer, gebundenes Buch, neu.
Von Händler/Antiquariat, Bennett Books Ltd (We ship worldwide!).
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Learning From Others
ISBN: 9780792363439 bzw. 0792363434, in Englisch, Springer, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen