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Competitiveness of SMEs in the Arab countries als eBook von
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Bester Preis: € 4,99 (vom 01.01.2018)Halal-Industrie (eBook, ePUB)
ISBN: 9783739405599 bzw. 3739405597, in Deutsch, via tolino media, neu, E-Book.
Der globale Markt für Halal hat sich als neues Wachstum in der globalen Wirtschaft und schafft eine starke Präsenz in den entwickelten Ländern. Die vielversprechendsten Halal-Märkte sind die schnell wachsenden Volkswirtschaften in Asien, den Nahen Osten, Europa und Amerika. Mit einer wachsenden Kundenstamm und die Erhöhung des Wachstums in vielen Teilen der Welt, ist die Branche zu einem wettbewerbsfähigen Kraft in der Welt des internationalen Handels. Die halal Industrie ist jetzt erweitert, Der globale Markt für Halal hat sich als neues Wachstum in der globalen Wirtschaft und schafft eine starke Präsenz in den entwickelten Ländern. Die vielversprechendsten Halal-Märkte sind die schnell wachsenden Volkswirtschaften in Asien, den Nahen Osten, Europa und Amerika. Mit einer wachsenden Kundenstamm und die Erhöhung des Wachstums in vielen Teilen der Welt, ist die Branche zu einem wettbewerbsfähigen Kraft in der Welt des internationalen Handels. Die halal Industrie ist jetzt erweitert, die weit über die weitere Ausweitung der wirtschaftlichen Potenziale für Halal. Dieses Buch wird Ihnen helfen, die Vertiefung des Verständnisses des Begriffs ´´Halal so vertraut zu machen, nicht-Muslime über Grundsätze und Halal Produkte. Lieferzeit 1-2 Werktage.
Competitiveness of Smes in the Arab Countries (Paperback) (2017)
ISBN: 9781548529390 bzw. 1548529397, in Englisch, On Demand Publishing, LLC-Create Space, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Von Händler/Antiquariat, The Book Depository US [58762574], London, United Kingdom.
Language: English . Brand New Book ***** Print on Demand *****. This book aim is to layout some general principles of support to enhancing the competitiveness of SMEs in the Arab countries. To do so, the paper Divided to two sections; in section I: Small and medium enterprises in the Arab countries (definition and importance), It starts by identifying the General problems of the Arab economies, and then goes on to discuss definitional aspects of SMEs. After that, the study then summarizes the SMEs definition in the Arab countries and concludes the important of SMEs in the Arab countries. In SectionII. Enhancing the competitiveness of the Arab SMEs in the knowledge economy. It discusses the concept and the characteristics of the knowledge economy. Then goes on to discuss the competitiveness of SMEs in the context of economic globalization and then concludes by offering some recommendations, which concentrate on the discussion of the important criteria that needs to be followed by SME support institutions to enhance the competitiveness of SMEs and hence their role in economic growth in the Arab countries.
Competitiveness of SMEs in the Arab Countries (2017)
ISBN: 9781548529390 bzw. 1548529397, in Englisch, 138 Seiten, CreateSpace Independent Publishing Platform, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, super_star_seller.
This book aim is to layout some general principles of support to enhancing the competitiveness of SMEs in the Arab countries. To do so, the paper Divided to two sections; in section I: Small and medium enterprises in the Arab countries (definition and importance), It starts by identifying the General problems of the Arab economies, and then goes on to discuss definitional aspects of SMEs. After that, the study then summarizes the SMEs definition in the Arab countries and concludes the important of SMEs in the Arab countries. In SectionII. Enhancing the competitiveness of the Arab SMEs in the knowledge economy. It discusses the concept and the characteristics of the knowledge economy. Then goes on to discuss the competitiveness of SMEs in the context of economic globalization and then concludes by offering some recommendations, which concentrate on the discussion of the important criteria that needs to be followed by SME support institutions to enhance the competitiveness of SMEs and hence their role in economic growth in the Arab countries. Paperback, Label: CreateSpace Independent Publishing Platform, CreateSpace Independent Publishing Platform, Product group: Book, Published: 2017-07-02, Studio: CreateSpace Independent Publishing Platform.
Competitiveness of Smes in the Arab Countries (2017)
ISBN: 9781548529390 bzw. 1548529397, in Englisch, neu, Nachdruck.
New Book. Shipped from US within 10 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established seller since 2000.
Halal-Industrie als eBook Download von
ISBN: 9783739405599 bzw. 3739405597, in Deutsch, via tolino media, neu, E-Book.
Halal-Industrie: Hussein Elasrag Halal-Industrie: Hussein Elasrag.
Competitiveness of SMEs in the Arab countries als eBook Download von
ISBN: 9783739405681 bzw. 3739405686, in Deutsch, via tolino media, neu, E-Book.
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Competitiveness of SMEs in the Arab countries (eBook, ePUB)
ISBN: 9783739405681 bzw. 3739405686, in Deutsch, via tolino media, neu, E-Book.
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