DieBuchSuche - die Suchmaschine für alle Bücher.
Wir suchen aus über 100 Shops für Sie jetzt die besten Angebote - bitte etwas Geduld…
- Versandkosten nach Deutschland (ändern auf AUT, CHE, NLD, SWE, DEN, RUS, FRA, POL, CZE, GBR, USA)
Voreinstellungen anlegen

Alle Bücher für 9783668680197 - jedes Angebot vergleichen

9783668680197 - Anonym: Effect of Television Advertisement on Children's Consumption Choices - Buch
1
Anonym (?):

Effect of Television Advertisement on Children's Consumption Choices (2018) (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in englischer SpracheDieses Buch ist ein Taschenbuch (Softcover bzw. Paperback)Neuware, neues Buch

ISBN: 9783668680197 (?) bzw. 3668680191, in Englisch, 24 Seiten, Grin Verlag, Taschenbuch, neu

13,99 + Versand: 3,00 = 16,99(unverbindlich)
Versandfertig in 3 - 4 Werktagen, Tatsächliche Versandkosten können abweichen.
Von Händler/Antiquariat, Books on Demand GmbH
Seminar paper from the year 2016 in the subject Sociology - Consumption and Advertising, grade: 2,2, University of Cologne, language: English, abstract: The aim of this paper is to examine what effects television advertising may have on the consumption choices of children. Advertising can be defined as a means of communication with the users of a product or service. A television advertisement (also called television commercial, commercial, ad or advert) is a message paid for by those who send them and are intended to inform or influence people who receive them. Many television advertisements feature songs or melodies popularly referred to as "jingles," or slogans which are designed to be striking, memorable and remain in the minds of viewers long after the advertisement. Humour and animation are also often used or included in advertisements. [...], Taschenbuch, Label: Grin Verlag, Grin Verlag, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2018-04-16, Studio: Grin Verlag
Mehr…
Bestellnummer bei der Plattform Amazon.de (Int.): SA3swNjEhmL8cqKaI5JvN98H0hwVxvtDaRkoZerwU4nP%2BMNFxHV5npelvvOaOb028vLpq%2FHQwQdV4FHSj5hWEhoXDXFp8DCzi3xX3sCT3C6hRoKZe42K0tKuK%2FCpKeiizJ4hvR%2Bks%2BXUVk4pfwbSljlXZ%2BwHRwrC
Schlüsselwörter: Agrarsoziologie, AIDS, Altern, Berufssoziologie, Ehe & Familie, Frauen, Gemeinden, Geschichte, Gesellschaftstheorie, Interkulturelle Beziehungen, Klassen, Kultur, Männer, Soziale Bedingungen, Soziale Gruppen, Stadt, Tod, Vororte, Fremdsprachige Bücher, Sachbücher, Sozialwissenschaften, Soziologie
Daten vom 02.05.2018 16:08h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-668-68019-1, 978-3-668-68019-7