DieBuchSuche - die Suchmaschine für alle Bücher.
Wir suchen aus über 100 Shops für Sie jetzt die besten Angebote - bitte etwas Geduld…
- Versandkosten nach Deutschland (ändern auf AUT, CHE, NLD, SWE, DEN, RUS, FRA, POL, CZE, GBR, USA)
Voreinstellungen anlegen

Alle Bücher für 9783639409789 - jedes Angebot vergleichen

Aus dem Archiv:
9783639409789 - Ibahrine, Mohammed: New Media and Neo-Islamism - Buch

(?):

New Media and Neo-Islamism (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheDieses Buch ist ein Taschenbuch (Softcover bzw. Paperback)Neuware, neues Buch
ISBN:

9783639409789 (?) bzw. 3639409787

, in Deutsch, Av Akademikerverlag, Taschenbuch, neu
Versandkostenfrei
Revision with unchanged content. The book provides a comprehensive discussion of the nature, form and im pact of the information and communication technologies in current times. It investigates the context, nature and outcomes of Islamists' use of the Internet, their experiences, challenges and innovations, providing a unique insight into the workings of new media and online politics in the Arab and Islamic countries. It considers how the political use of the Internet by Islamist groups has influenced the information flow, organization, recruitment and mobilization of activists, members and sympathizers. It also explores that different ways in which the Internet is employed, what communication tactics are used, their effectiveness to inform our understanding of political and social change in the Islamic world. The New Media and Neo-Islamism will be of interest to all those concerned with the new information and com munication technologies and will be of value to students in politics, com munication, culture, sociological studies and Islam.392 S. 220 mmVersandfertig in 3-5 Tagen, Softcover
Mehr…
Daten vom 18.10.2014 21:16h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40978-7, 978-3-639-40978-9
Aus dem Archiv:
9783639409789 - Ibahrine, Mohammed: New Media and Neo-Islamism: New Media's Impact on the Political Culture in the Islamic World - Buch

(?):

New Media and Neo-Islamism New Media s Impact on the Political Culture in the Islamic World (2012) (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheDieses Buch ist ein Taschenbuch (Softcover bzw. Paperback)Neuware, neues BuchNachdruck
ISBN:

9783639409789 (?) bzw. 3639409787

, in Deutsch, AV Akademikerverlag, Taschenbuch, neu, Nachdruck
This item is printed on demand for shipment within 3 working days.
Daten vom 18.10.2014 21:16h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40978-7, 978-3-639-40978-9
Aus dem Archiv:
9783639409789 - Mohammed Ibahrine: New Media and Neo-Islamism - Buch

(?):

New Media and Neo-Islamism (2012) (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheDieses Buch ist ein Taschenbuch (Softcover bzw. Paperback)Neuware, neues BuchNachdruck
ISBN:

9783639409789 (?) bzw. 3639409787

, in Deutsch, Av Akademikerverlag Mai 2012, Taschenbuch, neu, Nachdruck
This item is printed on demand - Print on Demand Titel. - Revision with unchanged content. The book provides a comprehensive discussion of the nature, form and im pact of the information and communication technologies in current times. It investigates the context, nature and outcomes of Islamists' use of the Internet, their experiences, challenges and innovations, providing a unique insight into the workings of new media and online politics in the Arab and Islamic countries. It considers how the political use of the Internet by Islamist groups has influenced the information flow, organization, recruitment and mobilization of activists, members and sympathizers. It also explores that different ways in which the Internet is employed, what communication tactics are used, their effectiveness to inform our understanding of political and social change in the Islamic world. The New Media and Neo-Islamism will be of interest to all those concerned with the new information and com munication technologies and will be of value to students in politics, com munication, culture, sociological studies and Islam. 392 pp. Englisch
Mehr…
Daten vom 18.10.2014 21:16h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40978-7, 978-3-639-40978-9
Aus dem Archiv:
9783639409789 - Ibahrine, Mohammed: New Media and Neo-Islamism - Buch

(?):

New Media and Neo-Islamism (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheNeuware, neues Buch
ISBN:

9783639409789 (?) bzw. 3639409787

, in Deutsch, VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken, Deutschland, neu
zzgl. Versandkosten, Sofort lieferbar
New Media´s Impact on the Political Culture in the Islamic World, New Media´s Impact on the Political Culture in the Islamic World
Kategorie: Bücher > Wissenschaft > Medienwissenschaft
Daten vom 18.10.2014 21:16h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40978-7, 978-3-639-40978-9
Aus dem Archiv:
9783639409789 - Mohammed Ibahrine: New Media and Neo-Islamism - Buch

(?):

New Media and Neo-Islamism (2012) (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheDieses Buch ist ein Taschenbuch (Softcover bzw. Paperback)Neuware, neues BuchNachdruck
ISBN:

9783639409789 (?) bzw. 3639409787

, in Deutsch, AV Akademikerverlag Mai 2012, Taschenbuch, neu, Nachdruck
This item is printed on demand - Print on Demand Titel. Neuware - Revision with unchanged content. The book provides a comprehensive discussion of the nature, form and im pact of the information and communication technologies in current times. It investigates the context, nature and outcomes of Islamists' use of the Internet, their experiences, challenges and innovations, providing a unique insight into the workings of new media and online politics in the Arab and Islamic countries. It considers how the political use of the Internet by Islamist groups has influenced the information flow, organization, recruitment and mobilization of activists, members and sympathizers. It also explores that different ways in which the Internet is employed, what communication tactics are used, their effectiveness to inform our understanding of political and social change in the Islamic world. The New Media and Neo-Islamism will be of interest to all those concerned with the new information and com munication technologies and will be of value to students in politics, com munication, culture, sociological studies and Islam. 392 pp. Englisch
Mehr…
Daten vom 23.09.2015 18:50h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40978-7, 978-3-639-40978-9

9783639409789

Finden Sie alle lieferbaren Bücher zur ISBN-Nummer 9783639409789 einfach und schnell und können die Preise vergleichen und sofort bestellen.

Lieferbare Raritäten, Sonderausgaben, Restposten und gebrauchte Bücher sowie antiquarische Bücher des Titels "New Media and Neo-Islamism: New Media's Impact on the Political Culture in the Islamic World" von Ibahrine, Mohammed werden vollständig erfasst.

hegel hiltscher msp430 buch