DieBuchSuche - die Suchmaschine für alle Bücher.
Wir suchen aus über 100 Shops für Sie jetzt die besten Angebote - bitte etwas Geduld…
- Versandkosten nach Deutschland (ändern auf AUT, CHE, NLD, SWE, DEN, RUS, FRA, POL, CZE, GBR, USA)
Voreinstellungen anlegen

Alle Bücher für 9783639405965 - jedes Angebot vergleichen

Aus dem Archiv:
9783639405965 - Wiedmaier, Verena; Söder, Britt Alexandra: Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison - Buch

(?):

Intercultural Issues in Online Communication A German-Egyptian Comparison (2012) (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheDieses Buch ist ein Taschenbuch (Softcover bzw. Paperback)Neuware, neues BuchNachdruck
ISBN:

9783639405965 (?) bzw. 363940596X

, in Deutsch, AV Akademikerverlag, Taschenbuch, neu, Nachdruck
This item is printed on demand for shipment within 3 working days.
Daten vom 18.10.2014 08:36h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40596-X, 978-3-639-40596-5
Aus dem Archiv:
9783639405965 - Wiedmaier, Verena Söder, Britt Alexandra: Intercultural Issues in Online Communication - Buch

(?):

Intercultural Issues in Online Communication (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheDieses Buch ist ein Taschenbuch (Softcover bzw. Paperback)Neuware, neues Buch
ISBN:

9783639405965 (?) bzw. 363940596X

, in Deutsch, Av Akademikerverlag, Taschenbuch, neu
Versandkostenfrei
Revision with unchanged content. In these times of rapid increase of internet usage, the question arises for multinational companies (MNCs) whether to standardise or adapt their inter net presence to different cultural groupings or even subcultures. The authors attempted to address this problem with an approach relatively new up to now. Global players have already realised their opportunities to add value to their company by setting up a high quality internet performance and a prop erly designed website. This raises the question whether these companies could use their basic home country website for all cultures or if any adaptation should be conducted. If so, it has to be determined on the one hand to what degree an adaptation still aligns with the corporate identity or on the other hand if the companies should rather respect the culture of the respective market they are operating in. The overall target of this research is therefore to assist MNCs by producing recommendations concerning the promotion of products and services for a particular transnational consumer group. There fore, country-specific websites of companies rooted in different cultural origins are selected for this research, namely EgyptAir, Mercedes-Benz and SonyEricsson. This publication targets at companies seeking to develop a foreign market in particular the Arab cultural area.196 S. 220 mmVersandfertig in 3-5 Tagen, Softcover
Mehr…
Daten vom 18.10.2014 08:36h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40596-X, 978-3-639-40596-5
Aus dem Archiv:
9783639405965 - Wiedmaier, Verena;Söder, Britt Alexandra: Intercultural Issues in Online Communication - Buch

(?):

Intercultural Issues in Online Communication (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheNeuware, neues Buch
ISBN:

9783639405965 (?) bzw. 363940596X

, in Deutsch, VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken, Deutschland, neu
zzgl. Versandkosten, Sofort lieferbar
A German-Egyptian Comparison, A German-Egyptian Comparison
Kategorie: Bücher > Wissenschaft > Medienwissenschaft
Daten vom 18.10.2014 08:36h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40596-X, 978-3-639-40596-5
Aus dem Archiv:
9783639405965 - Wiedmaier, Verena; Söder, Britt Alexandra: Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison - Buch

(?):

Intercultural Issues in Online Communication A German-Egyptian Comparison (2012) (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheDieses Buch ist ein Taschenbuch (Softcover bzw. Paperback)Neuware, neues BuchNachdruck
ISBN:

9783639405965 (?) bzw. 363940596X

, in Deutsch, AV Akademikerverlag, Taschenbuch, neu, Nachdruck
This item is printed on demand for shipment within 3 working days.
Daten vom 23.09.2015 17:38h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40596-X, 978-3-639-40596-5
Aus dem Archiv:
9783639405965 - Verena Wiedmaier: Intercultural Issues in Online Communication - Buch

(?):

Intercultural Issues in Online Communication (2012) (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in deutscher SpracheDieses Buch ist ein Taschenbuch (Softcover bzw. Paperback)Neuware, neues BuchNachdruck
ISBN:

9783639405965 (?) bzw. 363940596X

, in Deutsch, AV Akademikerverlag Mai 2012, Taschenbuch, neu, Nachdruck
This item is printed on demand - Print on Demand Titel. Neuware - Revision with unchanged content. In these times of rapid increase of internet usage, the question arises for multinational companies (MNCs) whether to standardise or adapt their inter net presence to different cultural groupings or even subcultures. The authors attempted to address this problem with an approach relatively new up to now. Global players have already realised their opportunities to add value to their company by setting up a high quality internet performance and a prop erly designed website. This raises the question whether these companies could use their basic home country website for all cultures or if any adaptation should be conducted. If so, it has to be determined on the one hand to what degree an adaptation still aligns with the corporate identity or on the other hand if the companies should rather respect the culture of the respective market they are operating in. The overall target of this research is therefore to assist MNCs by producing recommendations concerning the promotion of products and services for a particular transnational consumer group. There fore, country-specific websites of companies rooted in different cultural origins are selected for this research, namely EgyptAir, Mercedes-Benz and SonyEricsson. This publication targets at companies seeking to develop a foreign market in particular the Arab cultural area. 196 pp. Englisch
Mehr…
Daten vom 23.09.2015 17:38h
ISBN (andere Schreibweisen): 3-639-40596-X, 978-3-639-40596-5

9783639405965

Finden Sie alle lieferbaren Bücher zur ISBN-Nummer 9783639405965 einfach und schnell und können die Preise vergleichen und sofort bestellen.

Lieferbare Raritäten, Sonderausgaben, Restposten und gebrauchte Bücher sowie antiquarische Bücher des Titels "Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison" von Wiedmaier, Verena; Söder, Britt Alexandra werden vollständig erfasst.

amazon kalender 2016 häkeln für kleine füße