DieBuchSuche - die Suchmaschine für alle Bücher.
Wir suchen aus über 100 Shops für Sie jetzt die besten Angebote - bitte etwas Geduld…
- Versandkosten nach Deutschland (ändern auf AUT, CHE, NLD, SWE, DEN, RUS, FRA, POL, CZE, GBR, USA)
Voreinstellungen anlegen

Alle Bücher für 9780080532936 - jedes Angebot vergleichen

Aus dem Archiv:
9780080532936 - Gary D. Phye: Handbook of Academic Learning - Buch

(?):

Handbook of Academic Learning (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in englischer SpracheNeuware, neues BuchEBook, E-Book, elektronisches BuchArtikel zum herunterladen
ISBN:

9780080532936 (?) bzw. 0080532934

, in Englisch, Pergamon; Pergamon Press, Vereinigte Staaten von Amerika, neu, E-Book, elektronischer Download
zzgl. Versandkosten
Construction of Knowledge, Construction of Knowledge
Kategorie: eBooks > Belletristik > Erzählungen
Schlüsselwörter: COGNITION COGNITIVE PSYCHOLOGY ,PSYCHOLOGIE
Daten vom 09.06.2016 10:36h
ISBN (andere Schreibweisen): 0-08-053293-4, 978-0-08-053293-6
Aus dem Archiv:
9780080532936 - Handbook of Academic Learning - Buch

Handbook of Academic Learning (?)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von AmerikaBuch ist in englischer SpracheNeuware, neues Buch
ISBN:

9780080532936 (?) bzw. 0080532934

, in Englisch, Academic Press, neu
Lagernd, zzgl. Versandkosten
Psychology, The Handbook of Academic Learning provides a comprehensive resource for educational and cognitive psychologists, as well as educators themselves, on the mechanisms and processes of academic learning. Beginning with general themes that cross subject and age level, the book discusses what motivates students to learn and how knowledge can be made personal for better learning and remembering. Individual chapters identify proven effective teaching methods for the specific domains of math, reading, writing, science, and critical problem solving, how students learn within those domains, and how learning can be accurately assessed for given domains and age levels.The Handbook takes a constructivist perspective to academic learning, emphasizing the construction of personal knowledge of an academic nature. Constructivism within the context of learning theory is viewed as involving an active learner that constructs an academic knowledge base through the development of cognitive strategies and metacognition. The book discusses the development of basic literacy skills that provide the foundation for higher order thinking and problem solving. Constructivism recognizes the social dimension of classroom learning and emphasizes the motivational elements of self-regulation and volition as essential learner characteristics.Written by authors who have first-hand experience with both theory development and the development of authentic classroom instructional techniques, the Handbook empowers educators to develop, implement, and field-test authentic instructional practices at their school site. The book provides a review of the literature, theory, research, and skill techniques for effective teaching and learning.
Mehr…
Kategorie: Media > Ebook > Psychology Cognitive Psychology
Daten vom 09.06.2016 10:36h
ISBN (andere Schreibweisen): 0-08-053293-4, 978-0-08-053293-6

9780080532936

Finden Sie alle lieferbaren Bücher zur ISBN-Nummer 9780080532936 einfach und schnell und können die Preise vergleichen und sofort bestellen.

Lieferbare Raritäten, Sonderausgaben, Restposten und gebrauchte Bücher sowie antiquarische Bücher des Titels "Handbook of Academic Learning" von Gary D. Phye werden vollständig erfasst.

pre-slung-verfahren decouvertes 1 serie jaune klassenarbeiten