Von dem Buch Corporate Branding haben wir 2 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!
Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
100%: Corporate Branding (ISBN: 9788763099646) in Englisch, auch als eBook.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
100%: Corporate Branding (ISBN: 9781787561489) 1998, Emerald Publishing Limited, in Englisch, auch als eBook.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Corporate Branding - 2 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 18,59 (vom 29.11.2021)1
Corporate Branding (1998)
DE NW EB DL
ISBN: 9781787561489 bzw. 1787561488, in Deutsch, Emerald Publishing Limited, neu, E-Book, elektronischer Download.
Lieferung aus: Deutschland, Free shipping.
Corporate Branding: This ebook celebrates the formal introduction of the corporate brand notion in the early/mid 1990s (Balmer, 1995, 1998 Ind, 1998 ) - whilst also noting the work of King (1991) who presaged developments in the territory- and it is fitting the Journal of Product and Brand Management, as a prominent journal in the field, should give its imprimatur to this special edition. Ebook.
Corporate Branding: This ebook celebrates the formal introduction of the corporate brand notion in the early/mid 1990s (Balmer, 1995, 1998 Ind, 1998 ) - whilst also noting the work of King (1991) who presaged developments in the territory- and it is fitting the Journal of Product and Brand Management, as a prominent journal in the field, should give its imprimatur to this special edition. Ebook.
2
Corporate Branding
EN NW EB DL
ISBN: 9788763099646 bzw. 8763099640, in Englisch, neu, E-Book, elektronischer Download.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Lagernd, zzgl. Versandkosten.
"This book argues that the field of corporate branding is undergoing fundamental changes and becoming more cross-disciplinary and strategically driven. This development represents a second wave of corporate branding, explored in the book. ".
"This book argues that the field of corporate branding is undergoing fundamental changes and becoming more cross-disciplinary and strategically driven. This development represents a second wave of corporate branding, explored in the book. ".
Lade…