Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Basic Typography: Design with Letters Typografische Grundlagen: Gestaltung mit Schrift
16 Angebote vergleichen
Preise | 2014 | 2015 | 2016 | 2022 | 2023 |
---|---|---|---|---|---|
Schnitt | € 69,51 | € 53,51 | € 52,53 | € 60,00 | € 29,99 |
Nachfrage |
Basic Typography : Design with Letters. Typografische Grundlagen : Gestaltung mit Schrift (1989)
ISBN: 9780442239138 bzw. 0442239130, in Englisch, Van Nostrand Reinhold, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, About Books.
New York: Van Nostrand Reinhold, 1989. Appears unread. Fine condition in a Fine dust jacket. NO chips. NO tears. NO creases. NO fading. Bright, shiny, clean, square and tight. Sharp corners. NO owner's name or bookplate. NO remainder mark. Pages are fresh and crisp -- apparently never read. Text in English and German. With numerous illustrations. First U. S. Edition, First Printing with complete number row including the "1." Bound in the original glossy white laminated boards. Complete with dust jacket. 8.5" wide by 10" tall.. First U.S. Edition. Hardcover. Fine condition/Fine dust jacket. 173pp. Great Packaging, Fast Shipping.
Basic Typography : Design with Letters. Typografische Grundlagen : Gestaltung mit Schrift (new, in the publisher's shrinkwrap) (1989)
ISBN: 9780442239138 bzw. 0442239130, in Englisch, Van Nostrand Reinhold, gebundenes Buch, neu.
Von Händler/Antiquariat, About Books.
New York: Van Nostrand Reinhold, 1989. Brand New condition in a Brand New dust jacket. Perfect condition. STILL SEALED in the publisher's clear plastic SHRINKWRAP. NO chips. NO tears. NO creases. NO rubbing. NO fading. Bright, shiny, clean, square and tight. Sharp corners. NO owner's name or bookplate. NO remainder mark. Fresh and crisp. Obviously never read. Text in English and German. With numerous illustrations. Bound in the original glossy white laminated boards. Complete with flawless dust jacket. 8.5" wide by 10" tall.. First U. S. Edition. Hardcover. New/New DJ (still in shrinkwrap). 173pp. Great Packaging, Fast Shipping.
Basic Typography: Design with Letters / Typografische Grundlagen: Gestaltung mit Schrift. (1989)
ISBN: 9780442239138 bzw. 0442239130, in Englisch, Van Nostrand Reinhold, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Grendel Books, ABAA/ILAB.
NY:: Van Nostrand Reinhold,. Near Fine in Near Fine dust jacket. 1989. Hardcover. 0442239130 . Bilingual edition: German and English. Color and black and white illustrations. First printing. Trace foxing on the top edge, else near fine in a near fine dust jacket. .
Basic Typography: Design with Letters - Typographische Grundlagen: Gestaltung mit Schrift. (1989)
ISBN: 9783855041145 bzw. 3855041148, in Deutsch, ABC, Zch, gebundenes Buch, mit Einband.
172, (3) S., mit zahlreichen teils farbigen und blattgrossen Abbildungen. Or.Pbd. mit Schutzumschlag, gr.8°. Zweisprachig (deutsch, englisch). Neben einer allgemeinen Einführung in die Typographie, ihre Geschichte und die heutige Praxis von Ruedi Rüegg, ästetische-theoretische Beiträge von Claus Bremer, Taklenobu I garashim, Hans-Rudolf Lutz, Bruno Monguzzi, Siegfried Odermatt und Rosmarie Tissi, Paul Rand und anderen. Schönes Exemplar. Design; Typographie; Schweiz; 20. Jahrhundert; Helvetica. Sprache: Deutsch. 900 g.
Basic Typography: Design with Letters - Typographische Grundlagen: Gestaltung mit Schrift.
ISBN: 3855041148 bzw. 9783855041145, in Deutsch, Zch: ABC, 1989. gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, ABC Antiquariat Marco Pinkus, [2419].
172, (3) S., mit zahlreichen teils farbigen und blattgrossen Abbildungen. Or.Pbd. mit Schutzumschlag, gr.8°. Zweisprachig (deutsch, englisch). Neben einer allgemeinen Einführung in die Typographie, ihre Geschichte und die heutige Praxis von Ruedi Rüegg, ästetische-theoretische Beiträge von Claus Bremer, Taklenobu I garashim, Hans-Rudolf Lutz, Bruno Monguzzi, Siegfried Odermatt und Rosmarie Tissi, Paul Rand und anderen. Schönes Exemplar.
Basic Typography : Handbook for Technique and Design (1989)
ISBN: 9780442239138 bzw. 0442239130, vermutlich in Englisch, Wiley & Sons, Incorporated, John, gebundenes Buch, gebraucht, guter Zustand.
Von Händler/Antiquariat, ThriftBooks.
Wiley & Sons, Incorporated, John, 1989. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Basic Typography: Design With Letters. Typografische Grundlagen: Gestaltung Mit Schrift (1989)
ISBN: 9780442239138 bzw. 0442239130, vermutlich in Deutsch, Van Nostrand Reinhold, gebundenes Buch, neu.
Von Händler/Antiquariat, oblivion books, wa, seattle, [RE:5].
NEW! Factory sealed in shrinkwrap. Board lightly bowed. Oversized. Clean text--NO writing, NO highlighting to text. PLEASE NOTE: Domestic US media (standard) US orders ONLY. NO international orders. Hardcover.
Basic Typography: Design With Letters. Typografische Grundlagen : Gestaltung Mit Schrift (1989)
ISBN: 9780442239138 bzw. 0442239130, in Englisch, Van Nostrand Reinhold, gebundenes Buch.
Von Händler/Antiquariat, Ergodebooks.
Van Nostrand Reinhold, 1989-07-01. Hardcover. Used:Good. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service.
Basic Typography: Design With Letters. Typografische Grundlagen : Gestaltung Mit Schrift (1989)
ISBN: 9780442239138 bzw. 0442239130, in Englisch, Van Nostrand Reinhold, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, James & Mary Laurie Booksellers (A.B.A.A.).
New York: Van Nostrand Reinhold, 1989. 1st. Hardcover. Fine condition / Fine condition dust jacket. Beautifully illustrated. Text in German and English.
Basic Typography: Design with Letters / Typografische Grundlagen: Gestaltung mit Schrift (1989)
ISBN: 9783855041145 bzw. 3855041148, in Deutsch, Weltwoche-ABC, Zürich, gebundenes Buch, gebraucht, guter Zustand.
Von Händler/Antiquariat, Versandantiquariat Funke, 01279 Dresden.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen