Social Aesthetics and the School Environment: A Case Study of the Chivalric Ethos Author
5 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 4,08 (vom 06.08.2019)1
Social Aesthetics and the School Environment
~EN NW EB DL
ISBN: 9783319603452 bzw. 3319603450, vermutlich in Englisch, Palgrave, neu, E-Book, elektronischer Download.
Lieferung aus: Deutschland, Lagernd.
This book theorizes aesthetic classroom management through a hermeneutical approach with three fields of literature: history and philosophical foundations of chivalry, chivalry’s promulgation through the Victorian Age, and parallel issues of identity in twenty-first century teacher education. The aim of the book is to examine the relationship between chivalric ethos and education. The presented case study addresses more specifically the following question: how can chivalry be re-imagined or theorized in an educational setting? Few studies address the concept of aesthetics and hermeneutical context in American classroom management and classroom life, and Attwood pinpoints and traces the medieval social concept of chivalry through the centuries and argues it has manifested itself in classroom social construction in the twenty-first century. eBook.
This book theorizes aesthetic classroom management through a hermeneutical approach with three fields of literature: history and philosophical foundations of chivalry, chivalry’s promulgation through the Victorian Age, and parallel issues of identity in twenty-first century teacher education. The aim of the book is to examine the relationship between chivalric ethos and education. The presented case study addresses more specifically the following question: how can chivalry be re-imagined or theorized in an educational setting? Few studies address the concept of aesthetics and hermeneutical context in American classroom management and classroom life, and Attwood pinpoints and traces the medieval social concept of chivalry through the centuries and argues it has manifested itself in classroom social construction in the twenty-first century. eBook.
2
Social Aesthetics and the School Environment: A Case Study of the Chivalric Ethos (The Cultural and Social Foundations of Education) (2017)
EN NW FE EB DL
ISBN: 9783319603452 bzw. 3319603450, in Englisch, 210 Seiten, Palgrave Macmillan, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, E-Book zum Download, Versandkostenfrei.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
3
Social Aesthetics and the School Environment: A Case Study of the Chivalric Ethos Adam I. Attwood Author
~EN NW EB DL
ISBN: 9783319603452 bzw. 3319603450, vermutlich in Englisch, Springer International Publishing, neu, E-Book, elektronischer Download.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Lagernd.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
4
Symbolbild
Social Aesthetics and the School Environment
DE NW EB
ISBN: 9783319603452 bzw. 3319603450, in Deutsch, Springer Science+Business Media, neu, E-Book.
Lieferung aus: Deutschland, Lagernd, zzgl. Versandkosten.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
5
Social Aesthetics and the School Environment (2017)
EN NW EB DL
ISBN: 9783319603452 bzw. 3319603450, in Englisch, Palgrave Macmillan, Palgrave Macmillan, Palgrave Macmillan, neu, E-Book, elektronischer Download.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, in-stock.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…