Von dem Buch JMP 9 Design of Experiments Guide haben wir 3 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!
Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
100%: SAS Publishing: JMP 9 Design of Experiments Guide (ISBN: 9781607645979) 2010, SAS Institute Inc., in Englisch, Taschenbuch.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
60%: Institute, Sas: Jmp 8 Design of Experiments Guide (ISBN: 9781599949215) 2008, Erstausgabe, in Englisch, Taschenbuch.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
47%: SAS Publishing, Publishing (Creator): JMP 8 Design of Experiments Guide, Second Edition (ISBN: 9781607643036) 2009, 2. Ausgabe, in Englisch, Taschenbuch.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
JMP 9 Design of Experiments Guide - 2 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 26,66 (vom 09.03.2017)1
JMP 9 Design of Experiments Guide (2010)
EN PB NW
ISBN: 9781607645979 bzw. 1607645971, in Englisch, 344 Seiten, SAS Institute, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Usually ships in 1-2 business days.
Von Händler/Antiquariat, textbooks run.
The JMP 9 Design of Experiments Guide contains information about the JMP Design of Experiments (DOE) platform, including the JMP Custom Designer. This book covers a wide variety of designs including screening, response surface, full factorial, discrete choice, space-filling, non-linear, Taguchi, augmented, mixture designs, and more. This title is also available online. Paperback, Label: SAS Institute, SAS Institute, Product group: Book, Published: 2010-09-30, Studio: SAS Institute, Sales rank: 6046493.
Von Händler/Antiquariat, textbooks run.
The JMP 9 Design of Experiments Guide contains information about the JMP Design of Experiments (DOE) platform, including the JMP Custom Designer. This book covers a wide variety of designs including screening, response surface, full factorial, discrete choice, space-filling, non-linear, Taguchi, augmented, mixture designs, and more. This title is also available online. Paperback, Label: SAS Institute, SAS Institute, Product group: Book, Published: 2010-09-30, Studio: SAS Institute, Sales rank: 6046493.
Lade…