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Sports Sponsorship and Brand Development100%: Beck-Burridge, M. Walton, J.: Sports Sponsorship and Brand Development (ISBN: 9781349425242) 2001, Springer Palgrave Macmillan Palgrave Macmillan Uk, in Englisch, Taschenbuch.
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Sports Sponsorship and Brand Development100%: M. Beck-Burridge;J. Walton: Sports Sponsorship and Brand Development (ISBN: 9780230508224) Palgrave Macmillan, Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, in Englisch, auch als eBook.
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9781349425242 - Beck-Burridge, M. Walton, J.: Sports Sponsorship and Brand Development
Beck-Burridge, M. Walton, J.

Sports Sponsorship and Brand Development (2001)

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ISBN: 9781349425242 bzw. 1349425249, in Englisch, Springer Palgrave Macmillan Palgrave Macmillan Uk, Taschenbuch, neu, Nachdruck.

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Von Händler/Antiquariat, buecher.de GmbH & Co. KG, [1].
Subaru and Jaguar provide outstanding examples of what can be achieved when brand development and relationship marketing are combined to create a world class brand. Subaru achieved victory in the World Rally Championship. Jaguar are now an important new player in Grand Prix racing. This book tells the inside stories behind these campaigns and brand building strategies, and will be of interest as compelling case studies of sports sponsorship and brand development. Softcover reprint of the original 1st ed. 2001. 2001. viii, 196 S. 216 mm Versandfertig in 2-4 Wochen, Softcover, Neuware, offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten).
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9780230508224 - M. Beck-Burridge;J. Walton: Sports Sponsorship and Brand Development
M. Beck-Burridge;J. Walton

Sports Sponsorship and Brand Development

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland EN NW EB DL

ISBN: 9780230508224 bzw. 0230508227, in Englisch, Palgrave Macmillan, Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, neu, E-Book, elektronischer Download.

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The Subaru and Jaguar Stories, The Subaru and Jaguar Stories.
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