Archiv für ISBNs beginnend mit 9781912096…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781912096 - Sprache
- Herbert Mwebe: Psychopharmacology: A mental health professional's guide to commonly used medications (Nursing), EAN bzw. ISBN: 9781912096046, hat die Duplikate 9781912096015 und 9781912096022
- Jonathan Glazzard, Rachel Bostwick: Positive Mental Health: A Whole School Approach, EAN bzw. ISBN: 9781912096084, hat die Duplikate 9781912096053 und 9781912096060
- Tony Ewens, Paul Cammack: Reflective Primary Teaching, EAN bzw. ISBN: 9781912096145, hat das Duplikat 9781912096138
- NASBTT: Primary Subject Knowledge and the Core Curriculum, EAN bzw. ISBN: 9781912096411
- Chris Atherton: Assessment, EAN bzw. ISBN: 9781912096466
- Chris Atherton, Series Editor: Val Poultney: Assessment: an evidence-based approach (Evidence-based Teaching for Enquiring Teachers), EAN bzw. ISBN: 9781912096497
- Gerry Czerniawski, Series Editor: Ian Menter: Teacher Educators in the Twenty-first Century: Identity, knowledge and research (Critical Guides for Teacher Educators), EAN bzw. ISBN: 9781912096534
- Katharine Burn: Teacher Education Partnerships - Policy and Practice, EAN bzw. ISBN: 9781912096541
- Trevor Mutton: Teacher Education Partnerships - Policy and Practice, EAN bzw. ISBN: 9781912096558
- Trevor Mutton, Katharine Burn, Hazel Hagger, Kate Thirlwall, Series Editor: Ian Menter: Teacher Education Partnerships: Policy and Practice (Critical Guides for Teacher Educators), EAN bzw. ISBN: 9781912096572
- Ian Thompson: Tackling Social Disadvantage through Teacher Education, EAN bzw. ISBN: 9781912096619, hat das Duplikat 9781912096596
- Awura Adjoa, Prospera Tedam: The W Word The W Word: Witchcraft labelling and child safeguarding in social work practice, EAN bzw. ISBN: 9781912096718, hat die Duplikate 9781912096701 und 9781912096008
- Kirsty Anderson, Series Editor: Susan Wallace: EAL Provision: Getting it Right in a Week, EAN bzw. ISBN: 9781912096893, hat die Duplikate 9781912096886 und 9781911106326
- Daniel Scott: Learning Technology: A Handbook for FE Teachers and Assessors (Further Education), EAN bzw. ISBN: 9781912096930, hat die Duplikate 9781912096909 und 9781912096916
- Valerie Gant: Working with Family Carers (Critical Skills for Social Work), EAN bzw. ISBN: 9781912096978, hat die Duplikate 9781912096947 und 9781912096954
- Heidi Dix: Relationship-based Social Work with Adults Editor, EAN bzw. ISBN: 9781912096992, hat die Duplikate 9781912096275 und 9781912096985