Archiv für ISBNs beginnend mit 9781911186…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781911186 - Sprache
- Dundas, Jenny; Hutchinson, Jane: The Language Kit for Primary Schools : Talking Together, EAN bzw. ISBN: 9781911186007, hat die Duplikate 9781351705608 und 9781138040502
- Mikel Gomez Uranga: Social Stories for Kids in Conflict, EAN bzw. ISBN: 9781911186021, hat die Duplikate 9781351705424, 9781351705417, 9780863887604, 9781138040533, 9781351705431 und 9781351693745
- Sains, Brian; Kelly, Alex: Talkabout for Teenagers: Developing Social and Communication Skills (US Edition), EAN bzw. ISBN: 9781911186038, hat die Duplikate 9781138065789, 9780863887826 und 9781138371552
- Leyla Ziyal: Me Before / Me After: A Group Rehabilitation Programme for Brain Injury Survivors, EAN bzw. ISBN: 9781911186045, hat die Duplikate 9781351702881, 9781351702867 und 9781351702874
- Taransaud, David: I, Monster : Positive Ways of Working with Challenging Teens Through Understanding the Adolescent Within Us, EAN bzw. ISBN: 9781911186069, hat die Duplikate 9781351705677 und 9781351705660
- Louis H. (University of Pretoria) Nel: Art and Design for Children with Sen : A Resource for Inclusive Teaching, EAN bzw. ISBN: 9781911186083, hat die Duplikate 9781351699259, 9781138559493, 9781138371675, 9781351363143, 9781138043756 und 9781351363150
- Grace, Joanna: Sensory-Being for Sensory Beings: Creating Entrancing Sensory Experiences Author, EAN bzw. ISBN: 9781911186113, hat die Duplikate 9781351701136 und 9781351701143
- Gary Lavan: Managing Challenging Behaviour in the Classroom: A Framework for Teachers and Sencos, EAN bzw. ISBN: 9781911186120, hat das Duplikat 9781351703093
- Jodi Lea-Trowman: Developing Children's Speech, Language and Communication Through Stories and Drama, EAN bzw. ISBN: 9781911186137, hat die Duplikate 9781138043886, 9781351698986 und 9781351698993
- Alex Kelly: Social Skills: Developing Effective Interpersonal Communication Author, EAN bzw. ISBN: 9781911186168, hat die Duplikate 9781138332249, 9781351700733 und 9781351700740
- Alison Battye: Who's Afraid of AAC?: The UK Guide to Augmentative and Alternative Communication, EAN bzw. ISBN: 9781911186175, hat die Duplikate 9781351699297 und 9781351699280
- Hasson, Natalie: The Dynamic Assessment Of Language Learning, EAN bzw. ISBN: 9781911186182, hat die Duplikate 9781351706711, 9781138040069 und 9781351706728
- Carol Holliday, Jo Browning Wroe: Graphic Lives: The Set Author, EAN bzw. ISBN: 9781911186199
- Alex Kelly, Emily Dennis: Talkabout Sex and Relationships 2: A Sex Education Programme, EAN bzw. ISBN: 9781911186212, hat die Duplikate 9781351700139, 9781351700122 und 9781138042506
- Alex Kelly: Talkabout for Teenagers US Edition: Developing Social Communication Skills, EAN bzw. ISBN: 9781911186229
- Morris, Helen: Working With Stress And Tension In Clinical Practice: A Practical Guide For Therapists, EAN bzw. ISBN: 9781911186274, hat die Duplikate 9781138044265 und 9781351698023
- Amanda Seyderhelm: Helping Children Overcome Bereavement and Change: Whole-School and Targeted Approaches, EAN bzw. ISBN: 9781911186281