Archiv für ISBNs beginnend mit 9781861525…
Sprache: Englisch
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Bücher in Englisch 9781861525 - Sprache
- Chen, Min: Asian Management Systems : Chinese, Japanese and Korean Styles of Business, EAN bzw. ISBN: 9781861525000, hat die Duplikate 9780415116503 und 9780415116510
- Andrew Baum, David Mackmin, Nick Nunnington: Income Approach to Property Valuation. Edition 4, EAN bzw. ISBN: 9781861525017, hat die Duplikate 9780415043885, 9781138128118, 9780710008336, 9781138639638, 9780415117098, 9781138639621, 9780080966915 und 9780415047593
- PricewaterhouseCoopers, and Pricewaterhousecoopers Llp (Creator): A Student's Manual of Accounting, EAN bzw. ISBN: 9781861525062, hat die Duplikate 9781847669056, 9781847669063, 9781780438115, 9781780430096, 9781847669049, 9781780430089, 9781780431055, 9781847669124, 9781780432557 und 9781780433066
- Maureen Fitzgerald and David Arnott: Marketing Communications Classics: An International Collection of Classic Contemporary Papers, EAN bzw. ISBN: 9781861525079
- Storey, John: New Perspectives on Human Resource Management, EAN bzw. ISBN: 9781861525086, hat die Duplikate 9781317580461, 9780415010405, 9781138824614, 9781138824621, 9780415010412 und 9781317580454
- Colin Drury: MANAGEMENT AND COST ACCOUNTING: Students" Manual, EAN bzw. ISBN: 9781861525109, hat die Duplikate 9780412463907, 9780412464003, 9780412733604 und 9780442306380
- Alan E. Branch: International Purchasing and Management, EAN bzw. ISBN: 9781861525116
- Charles Baden-Fuller, John Stopford: Rejuvinating Mature Business: the Competitive Challenge, EAN bzw. ISBN: 9781861525130, hat die Duplikate 9780875844763, 9780415089876 und 9780415135207
- Essinger, James: How to Write Marketing Copy That Gets Results (IM), EAN bzw. ISBN: 9781861525192, hat das Duplikat 9780273620471
- Ahmed Riahi Belkaoui: Accounting Theory (Fourth Edition), EAN bzw. ISBN: 9781861525208, hat die Duplikate 9780155004702, 9780030965654, 9781844800292, 9780030990212, 9781861524201, 9780120847853 und 9780155004726
- Martin-Fagg, Roger: Making Sense of the Economy (Self Development for Managers), EAN bzw. ISBN: 9781861525215, hat das Duplikat 9780415103183
- Carruthers, Michael C: Principles of Management for Quality Projects (Global Manager Series), EAN bzw. ISBN: 9781861525222
- Tony J. Watson: In Search of Management (Revised Edition) : Culture, Chaos and Control in Managerial Work, EAN bzw. ISBN: 9781861525239, hat die Duplikate 9780415092319 und 9780415092302
- Ray Wright: Marketing: Origins, Concepts and Environment, EAN bzw. ISBN: 9781861525260
- David Irwin -: Gebr. On Target: Achieving Best Business Performance (Achieving the Best Business Performance), EAN bzw. ISBN: 9781861525277
- Editor: John Drew: Readings in International Enterprise, EAN bzw. ISBN: 9781861525284, hat das Duplikat 9780415123174
- Clark, Heather; Chandler, John; Barry, Jim: Organisation and Identities: Text and Readings in Organisational Behaviour, EAN bzw. ISBN: 9781861525291, hat das Duplikat 9780412564109
- Jon Curwin; Roger Slater: Quantitative Methods for Business Decisions, EAN bzw. ISBN: 9781861525314, hat die Duplikate 9781408060193, 9780412376009, 9781844805747, 9781861520272, 9780412402401 und 9781408064986
- Andrew Newman, Peter Cullen, Peter J. Cullen: Retailing: Environment and Operations (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781861525338
- Czinkota, Michael R., Kotabe, Masaaki: Japanese Distribution Strategy, EAN bzw. ISBN: 9781861525352
- Drury, Colin: Management and Cost Accounting (Management & Cost Accounting), EAN bzw. ISBN: 9781861525369, hat die Duplikate 9780442306373, 9780412341106, 9781844805662, 9781473773615, 9781473773646, 9780412463907, 9780278000629, 9780278000643, 9780412464003 und 9781473773158
- Tom Redman; Adrian Wilkinson: The Informed Student Guide to Human Resource Management, EAN bzw. ISBN: 9781861525413
- Daellenbach, Flood, Robert, Daellenbach, Hans G.: The Informed Student Guide to Management Science, EAN bzw. ISBN: 9781861525420
- Michael J Rouse, Sandra Rouse, Sandra H. Rouse: Business Communications: A Cultural and Strategic Approach: Strategy and Culture, EAN bzw. ISBN: 9781861525444
- Lazonick, William: IEBM Handbook of Economics: (International Encyclopaedia of Business and Management) (Iebm Handbook Series), EAN bzw. ISBN: 9781861525451
- Philip J. Kitchen and Tony Proctor: The Informed Student Guide To Marketing, EAN bzw. ISBN: 9781861525468
- Shirley Harrison: Public Relations : An Introduction, EAN bzw. ISBN: 9781861525475, hat die Duplikate 9780415103206 und 9781861523976
- Jankowicz, A. D.: Business Research Projects (3rd Edition), EAN bzw. ISBN: 9781861525499, hat die Duplikate 9781861523518, 9780412368202 und 9780412636509
- Rees, W. David & Porter, Christine: The Skills of Management, EAN bzw. ISBN: 9781861525505, hat die Duplikate 9780415004251, 9780709942740, 9780415056342, 9780709922674 und 9781844806454
- Curwin, Jon / Slater, Roger: Improve Your Maths: A Refresher Course (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781861525512
- Kets De Vries: Family Business: Human Dilemmas In The Family Firm: Text And Cases, EAN bzw. ISBN: 9781861525550, hat das Duplikat 9780415114622
- Colin Hales: Managing Through Organization: The Management Process, Forms of Organization and the Work of Managers, EAN bzw. ISBN: 9781861525703, hat die Duplikate 9780415010023 und 9780415010030
- Kevin Daniels: Managing Telework: Perspectives from Human Resource Management and Work Psychology, EAN bzw. ISBN: 9781861525727
- Barrett, Brenda (Middlesex University Business School): Principles of Law, EAN bzw. ISBN: 9781861525758
- John R Webb: Understanding and Designing Marketing Research, EAN bzw. ISBN: 9781861525765, hat die Duplikate 9780030990137 und 9780127392219
- John Hendry, Tony Eccles, Sumantra Ghoshal, Per V. Jenster, Peter Williamson: European Cases in Strategic Management, EAN bzw. ISBN: 9781861525772, hat das Duplikat 9780412492303
- Editor: World Tourism Organization: National and Regional Planning: Methodologies and Case Studies, EAN bzw. ISBN: 9781861525796, hat die Duplikate 9780415109895 und 9780415109901
- Michael C. Fleming; Joseph G. Nellis: Principles of Applied Statistics (Routledge Series in the Principles of Management), EAN bzw. ISBN: 9781861525864
- John Thompson: Strategic Management: Awareness, Analysis and Change, EAN bzw. ISBN: 9781861525871, hat die Duplikate 9781861521002, 9780412375002, 9780412463402, 9781473786554 und 9781473726505
- Foundations of Psychology, EAN bzw. ISBN: 9781861525895, hat das Duplikat 9780461063714
- Hancock, Dora, Lymer, Andy: Taxation: Policy & Practice, 2000 Edition, EAN bzw. ISBN: 9781861525901
- Lymer, Andrew & Hancock, Dora: Taxation 2002/2003: Policy and Practice, EAN bzw. ISBN: 9781861525925, hat das Duplikat 9781861525918
- Michael J. Baker: Marketing Theory: A Student Text, EAN bzw. ISBN: 9781861525932, hat die Duplikate 9781849204651, 9781473904019, 9781849204668, 9781473904002, 9781473942677 und 9781446243978
- Ford, David & Saren, Mike & Saren, Michael: Managing and Marketing Technology, EAN bzw. ISBN: 9781861525949
- Drury, Colin: Management & Cost Accounting: Instructor's Manual (Fifth Edition), EAN bzw. ISBN: 9781861525963, hat die Duplikate 9780442306397, 9781861525376, 9781408068243, 9781861522306, 9781473748880 und 9781473748873