Archiv für ISBNs beginnend mit 9781681232…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781681232 - Sprache
- Kloosterman, Peter: What Mathematics Do Students Know and How is that Knowledge Changing? Evidence from the National Assessment of Educational Progress, EAN bzw. ISBN: 9781681232027, hat die Duplikate 9781681232003 und 9781681232010
- Editor: David Yun Dai, Editor: Ching Chih Kuo: Gifted Education in Asia (Chinese American Educational Research and Development Association Book Series), EAN bzw. ISBN: 9781681232119, hat das Duplikat 9781681232102
- Jones, Steven P.: Blame Teachers: The Emotional Reasons for Educational Reform, EAN bzw. ISBN: 9781681232201, hat die Duplikate 9781681232188 und 9781681232195
- Bembenutty, Héfer: Contemporary Pioneers in Teaching and Learning, EAN bzw. ISBN: 9781681232232, hat die Duplikate 9781681232218, 9781648028274, 9781648028298, 9781648028281 und 9781648028540
- Ryan, James: Working (With/out) the System: Educational Leadership, Micropolitics and Social Justice, EAN bzw. ISBN: 9781681232263, hat die Duplikate 9781681232249 und 9781681232256
- Richards, Janet C.: Social Justice, The Common Core, and Closing the Instructional Gap: Empowering Diverse Learners and Their Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781681232324, hat die Duplikate 9781681232300 und 9781681232317
- Hayhoe, Simon: Philosophy as Disability & Exclusion: The Development of Theories on Blindness, Touch and the Arts in England, 1688-2010, EAN bzw. ISBN: 9781681232355, hat die Duplikate 9781681232331 und 9781681232348
- Williams, Sheneka M.: Educational Opportunity in Rural Contexts: The Politics of Place, EAN bzw. ISBN: 9781681232508, hat die Duplikate 9781681232492 und 9781681232485
- Conbere, John P.: Decoding the Socio-Economic Approach to Management: Results of the Second SEAM Conference in the United States, EAN bzw. ISBN: 9781681232539, hat die Duplikate 9781681232522, 9781681232515 und 9781623966683
- Berson, Ilene R.: Child Advocacy and Early Childhood Education Policies in the Caribbean, EAN bzw. ISBN: 9781681232560, hat die Duplikate 9781681232546 und 9781681232553
- Information Age Publishing: Virtual Teams in Higher Education: A Handbook for Students and Teachers(HC), EAN bzw. ISBN: 9781681232638
- Flammia, Madelyn; Cleary, Yvonne; Slattery, Darina M.: Virtual Teams in Higher Education - A Handbook for Students and Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781681232645, hat das Duplikat 9781681232621
- Dina Frutos?Bencze, Nader H. Asgary, Massood V. Samii, Editor: Nader H. Asgary, Editor: Massood V. Samii, Editor: Dina FrutosâBencze: Foundations of Global Business als eBook Download von, EAN bzw. ISBN: 9781681232706
- Dosen, Anthony J.: Catholic School Leadership, EAN bzw. ISBN: 9781681232737, hat die Duplikate 9781681232713 und 9781681232720
- Bowers, Alex J.: Challenges and Opportunities of Educational Leadership Research and Practice: The State of the Field and Its Multiple Futures, EAN bzw. ISBN: 9781681232768, hat die Duplikate 9781681232744 und 9781681232751
- Bharath Sriraman (Editor), Jinfa Cai (Editor), Kyeonghwa Lee (Editor), Lianghuo Fan (Editor), Yoshinori Shimizu (Editor),...: The First Sourcebook on Asian Research in Mathematics Education: China, Korea, Singapore, Japan, Malaysia, and India - 2 Volume Set (International Sourcebooks in Mathematics and Science Education), EAN bzw. ISBN: 9781681232782, hat die Duplikate 9781681232775, 9781681232362, 9781681232379, 9781623960285, 9781623960292, 9781617358258, 9781623960308, 9781617358265 und 9781681232386
- Clabough, Jeremiah: Unpuzzling History with Primary Sources, EAN bzw. ISBN: 9781681232881, hat die Duplikate 9781681232867 und 9781681232874
- Nganga, Lydiah: Social Justice Education, Globalization, and Teacher Education, EAN bzw. ISBN: 9781681232911, hat die Duplikate 9781681232898 und 9781681232904
- John Rogers: Market Leader Upper Intermediate Practice File (with Audio CD), EAN bzw. ISBN: 9781681232928
- Gura, Mark: Project Based Literacy: Fun Literacy Projects for Powerful Common Core Learning, EAN bzw. ISBN: 9781681232942, hat das Duplikat 9781681232935
- Tell, Shawgi: Charter School Report Card, EAN bzw. ISBN: 9781681232973, hat die Duplikate 9781681232959 und 9781681232966