Archiv für ISBNs beginnend mit 9781623966…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781623966 - Sprache
- Andrea S. Libresco, Janet Alleman, Jeff Passe, Sherry L. Field: Exemplary Elementary Social Studies, Case Studies in Practice, EAN bzw. ISBN: 9781623966003, hat die Duplikate 9781623965990 und 9781623965983
- Information Age Publishing, Editor: Angela D. Benson, Editor: Andrew Whitworth: Research on Course Management Systems in Higher Education (Perspectives in Instructional Technology and Distance Education), EAN bzw. ISBN: 9781623966034, hat die Duplikate 9781623966010 und 9781623966027
- Hannah L. Sasser, JoAnn Phillion, Jubin Rahatzad, Suniti Sharma: Internationalizing Teacher Education for Social Justice, Theory, Research, and Practice, EAN bzw. ISBN: 9781623966065, hat die Duplikate 9781623966041 und 9781623966058
- Janet Twyman, Marilyn Murphy, Sam Redding: The Handbook on Innovations in Learning, EAN bzw. ISBN: 9781623966096, hat die Duplikate 9781623966072 und 9781623966089
- Saracho, Olivia: Handbook of Research Methods in Early Childhood Education - Volume I: Research Methodologies, EAN bzw. ISBN: 9781623966126
- Saracho, Olivia: Handbook of Research Methods in Early Childhood Education - Volume 2: Review of Research Methodologies, EAN bzw. ISBN: 9781623966157, hat das Duplikat 9781623966133
- Farideh Salili: Growing Up Between Two Cultures: Problems and Issues of Muslim Children, EAN bzw. ISBN: 9781623966201, hat das Duplikat 9781623966195
- Farideh Salili, Rumjahn Hoosain: Growing Up Between Two Cultures, Issues and problems of Muslim children, EAN bzw. ISBN: 9781623966218
- T. K. Das: Strategic Alliances for Innovation and R & d, EAN bzw. ISBN: 9781623966249, hat die Duplikate 9781623966232, 9781623966225 und 9781617356940
- Wagoner, Brady (Editor), and Chaudhary, Nandita, Dr. (Editor), and Hviid, Pernille (Editor): Culture Psychology Its Future: Complementarity in a New Key (Hc) (Niels Bohr Professorship Lectures in Cultural Psychology), EAN bzw. ISBN: 9781623966263, hat das Duplikat 9781623966256
- Brady Wagoner, Nandita Chaudhary, Pernille Hviid: Cultural Psychology and Its Future: Complementarity in a New Key, Complementarity in a New Key, EAN bzw. ISBN: 9781623966270
- Jon Pedersen, Samuel Totten: Educating about Social Issues in the 20th and 21st Centuries - Vol 4: Critical Pedagogues and Their Pedagogical Theories, Critical Pedagogues and Their Pedagogical Theories, EAN bzw. ISBN: 9781623966300, hat die Duplikate 9781623966287 und 9781623966294
- Diana Hiatt-Michael, Lusa Lo: Promising Practices to Empower Culturally and Linguistically Diverse Families of Children with Disabilities, EAN bzw. ISBN: 9781623966331, hat die Duplikate 9781623966317 und 9781623966324
- Valentine, Sean: Organizational Ethics and Stakeholder Well-Being in the Business Environment, EAN bzw. ISBN: 9781623966362, hat die Duplikate 9781623966348 und 9781623966355
- Berube, Clair T.: Stem and the City: A Report on Stem Education in the Great American Urban Public School System, A Report on STEM Education in the Great American Urban Public School System, EAN bzw. ISBN: 9781623966393, hat die Duplikate 9781623966379 und 9781623966386
- Newcomb, Whitney Sherman: Continuing to Disrupt the Status Quo? New and Young Women Professors of Educational Leadership, New and Young Women Professors of Educational Leadership, EAN bzw. ISBN: 9781623966423, hat die Duplikate 9781623966409 und 9781623966416
- Kokalov, Assen: Pólvora, sangre y sexo, dialogismos contemporáneos entre la literatura y el cine en América Latina, EAN bzw. ISBN: 9781623966454, hat die Duplikate 9781623966447 und 9781623966430
- Lisa Y. Flores, Mark Pope, Patrick J. Rottinghaus: The Role of Values in Careers, EAN bzw. ISBN: 9781623966485, hat die Duplikate 9781623966478 und 9781623966461
- David L. , Rainey: Full-Spectrum Strategic Leadership: Being on the Cutting Edge through Innovative Solutions, Integrated Systems, and Enduring Relationships, Being on the Cutting Edge through Innovative Solutions, Integrated Systems, and Enduring Relationships, EAN bzw. ISBN: 9781623966515, hat das Duplikat 9781623966508
- Spence, Lucy K.: Student Writing: Give It a Generous Reading, Give it a Generous Reading, EAN bzw. ISBN: 9781623966546, hat die Duplikate 9781623966522 und 9781623966539
- Claudia Edwards, Jerry W. Willis: Action Research, Models, Methods, and Examples, EAN bzw. ISBN: 9781623966577, hat die Duplikate 9781623966560 und 9781623966553
- Lisa Camp, Michael Schwartz, William M. Bowen: End of Academic Freedom - The Coming Obliteration of the Core Purpose of the University, EAN bzw. ISBN: 9781623966607, hat die Duplikate 9781623966584 und 9781623966591
- Carol A. Mullen, Kim Robertson: Shifting to Fit, The Politics of Black and White Identity in School Leadership, EAN bzw. ISBN: 9781623966638, hat die Duplikate 9781623966621 und 9781623966614
- Alla Heorhiadi, Anthony F. Buono, Henri Savall, John Conbere, Vincent Cristallini: Facilitating the Socio-Economic Approach to Management, Results of the First SEAM Conference in North America, EAN bzw. ISBN: 9781623966690, hat die Duplikate 9781623966676 und 9781623966683
- Lauren Morando Rhim, Sam Redding: The State Role in School Turnaround, Emerging Best Practices, EAN bzw. ISBN: 9781623966720, hat die Duplikate 9781623966713 und 9781623966706
- Schneider, Mercedes K.: A Chronicle of Echoes, Who’s Who in the Implosion of American Public Education, EAN bzw. ISBN: 9781623966751, hat die Duplikate 9781623966737 und 9781623966744
- Adrienne D. Dixson: Researching Race in Education, EAN bzw. ISBN: 9781623966775, hat das Duplikat 9781623966768
- Dixon, Adrienne D.: Researching Race in Education, Policy, Practice and Qualitative Research, EAN bzw. ISBN: 9781623966782
- Verdugo, Richard R.: Educational Reform in Europe: History, Culture, and Ideology, EAN bzw. ISBN: 9781623966812, hat die Duplikate 9781623966799 und 9781623966805
- Ella W. Van Fleet, David D. Van Fleet: Violence at Work: What Everyone Should Know, What Everyone Should Know, EAN bzw. ISBN: 9781623966874, hat die Duplikate 9781623966850 und 9781623966867
- Kolodny, Kelly Ann: Normalites, The First Professionally Prepared Teachers in the United States, EAN bzw. ISBN: 9781623966904, hat die Duplikate 9781623966881 und 9781623966898
- Laura Finley, Robin Cooper: Peace and Conflict Studies Research, A Qualitative Perspective, EAN bzw. ISBN: 9781623966935, hat die Duplikate 9781623966928 und 9781623966911
- Information Age Publishing: Teacher Education and Black Communities, EAN bzw. ISBN: 9781623966997, hat die Duplikate 9781623966973 und 9781623966980