Archiv für ISBNs beginnend mit 9781581157…
Sprache: Englisch
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Bücher vom/n Allworth Press - Verlag
- Duboff, Leonard D.: The Law, In Plain English, For Photographers, EAN bzw. ISBN: 9781581157123, hat die Duplikate 9781572483774, 9781581150261 und 9781572485990
- Marsha McCreadie: Documentary Superstars, EAN bzw. ISBN: 9781581157208
- Thomas Lockwood, Thomas Walton: Corporate Creativity, EAN bzw. ISBN: 9781581157239, hat das Duplikat 9781581156560
- Marshall Arisman, Steven Heller: Marketing Illustration, EAN bzw. ISBN: 9781581157246
- Richard Weisgrau: Selling Your Photography, EAN bzw. ISBN: 9781581157260
- Bertrand Pellegrin: Branding the Man, EAN bzw. ISBN: 9781581157291
- David B. Levy: Animation Development, EAN bzw. ISBN: 9781581157307
- Austin Howe, Fredrik Averin: Designers Don't Read, EAN bzw. ISBN: 9781581157314, hat das Duplikat 9781581156652
- Sheila E. Anderson: The Quotable Musician, EAN bzw. ISBN: 9781581157321
- Wendy Richmond: Art Without Compromise, EAN bzw. ISBN: 9781581157338, hat das Duplikat 9781581156669
- Thomas Lockwood: Design Thinking: Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value, EAN bzw. ISBN: 9781581157345, hat das Duplikat 9781581156683
- Marc Gobe: Emotional Branding, EAN bzw. ISBN: 9781581157376
- Ronald Farrington Sharp: Living Trusts for Everyone, EAN bzw. ISBN: 9781581157390
- Thomas L. Williams: Interior Design Clients, EAN bzw. ISBN: 9781581157413
- Moira Anderson Allen: The Writer's Guide to Queries, Pitches and Proposals, Second Edition, EAN bzw. ISBN: 9781581157437, hat die Duplikate 9781581150995 und 9781493793839
- Pittman, Rebecca F.: How to Start a Faux Painting or Mural Business: A Guide to Making Money in the Decorative Arts, EAN bzw. ISBN: 9781581157444, hat das Duplikat 9781581153095
- Barbara Adrian: Actor Training the Laban Way: An Integrated Approach to Voice, Speech, and Movement, EAN bzw. ISBN: 9781581157482, hat das Duplikat 9781581156485
- Susan Mellon, Tad Crawford: The Artist-Gallery Partnership, EAN bzw. ISBN: 9781581157505
- Jack Gernsheimer: Designing Logos: The Process of Creating Symbols That Endure, EAN bzw. ISBN: 9781581157512, hat das Duplikat 9781581156492
- Iris Dorbian: Great Producers, EAN bzw. ISBN: 9781581157529
- Jessica Bathurst, Tobie S. Stein: Performing Arts Management, A Handbook of Professional Practices, EAN bzw. ISBN: 9781581157536, hat das Duplikat 9781581156508
- Collaborative, Celery Design;Dougherty, Brian: Green Graphic, EAN bzw. ISBN: 9781581157543, hat das Duplikat 9781581155112
- Thomas Lockwood, Thomas Walton: Building Design Strategy, EAN bzw. ISBN: 9781581157574
- American Society of Media Photographers: ASMP Professional Business Practices in Photography, 7th Ed., EAN bzw. ISBN: 9781581157581, hat die Duplikate 9781581151978, 9780927629140 und 9781581154979
- Alexander W. White, Alex White: The Elements of Graphic Design: Space, Unity, Page Architecture, and Type, EAN bzw. ISBN: 9781581157628, hat das Duplikat 9781581152500
- Theo Stephen Williams: The Graphic Designer's Guide to Pricing, Estimating, and Budgeting, Third Edition, EAN bzw. ISBN: 9781581157666, hat die Duplikate 9781581157130 und 9781581150988
- Steven Heller: POP: How Graphic Design Shapes Popular Culture, EAN bzw. ISBN: 9781581157680, hat das Duplikat 9781581157154
- Williams, Theo Stephen: The Interior Designer's Guide to Pricing, Estimating, and Budgeting (Second Edition), EAN bzw. ISBN: 9781581157697, hat die Duplikate 9781581154030 und 9781581157130
- Tad Crawford: Legal Guide for the Visual Artist, EAN bzw. ISBN: 9781581157710, hat die Duplikate 9781581150032, 9780927629003, 9780927629119, 9780801544712, 9781581157420 und 9780801544729
- Rebecca F. Pittman: How to Start a Faux Painting or Mural Business, Second Edition, EAN bzw. ISBN: 9781581157734
- Lori Dennis: Green Interior Design, EAN bzw. ISBN: 9781581157741, hat das Duplikat 9781581157451
- David B. Levy: Directing Animation, EAN bzw. ISBN: 9781581157758, hat das Duplikat 9781581157468
- Mary Embree: The Author's Toolkit, EAN bzw. ISBN: 9781581157765
- Susan Carr: The Art and Business of Photography, EAN bzw. ISBN: 9781581157796, hat das Duplikat 9781581157598
- Colin Cowie, Elizabeth Etienne: Profitable Wedding Photography, EAN bzw. ISBN: 9781581157826, hat das Duplikat 9781581157642
- Tony Micocci: Booking Performance Tours, EAN bzw. ISBN: 9781581157840
- Mary V. Knackstedt: The Challenge of Interior Design, EAN bzw. ISBN: 9781581157857, hat das Duplikat 9781581155068
- Susan Mccartney: How to Shoot Great Travel Photos, EAN bzw. ISBN: 9781581157888, hat das Duplikat 9781581153262
- Steven Heller: The Swastika, EAN bzw. ISBN: 9781581157895
- Michael Dooley, Steven Heller: Teaching Motion Design, EAN bzw. ISBN: 9781581157901
- Mary Embree: The Birds and Bees of Words, EAN bzw. ISBN: 9781581157918
- Debbie Hartsog: Creative Careers in Fashion: 30 Ways to Make a Living in the World of Couture, EAN bzw. ISBN: 9781581157925, hat das Duplikat 9781581154672
- Jandos Rothstein: Designing Magazines: Inside Periodical Design, Redesign, and Branding, EAN bzw. ISBN: 9781581157932, hat das Duplikat 9781581154993
- Michal Heron: Digital Stock Photography, EAN bzw. ISBN: 9781581157949
- Editors of Eei Press: The Elements Internet Style, EAN bzw. ISBN: 9781581157956
- Michael Fleishman: How to Grow as an Illustrator, EAN bzw. ISBN: 9781581157963, hat das Duplikat 9781581154795
- Kenn Adams: How to Improvise a Full-Length Play, EAN bzw. ISBN: 9781581157970, hat das Duplikat 9781581154931
- Selina Maitreya: How to Succeed in Commercial Photography, EAN bzw. ISBN: 9781581157987, hat das Duplikat 9781581154917
- Debbie Millman: How to Think Like a Great Graphic Designer, EAN bzw. ISBN: 9781581157994, hat das Duplikat 9781581154962