Archiv für ISBNs beginnend mit 9781579228…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781579228 - Sprache
- Trina Hoefling: Working Virtually, Managing People for Successful Virtual Teams and Organizations, EAN bzw. ISBN: 9781579228026, hat die Duplikate 9781579228019, 9781579220327 und 9781579220693
- Herausgeber: Kate Berardo, Herausgeber: Darla K. Deardorff, Vorwort: Fons Trompenaars: Building Cultural Competence, Innovative Activities and Models, EAN bzw. ISBN: 9781579228064, hat die Duplikate 9781579228057, 9781579228033 und 9781579228040
- Beth Dietz-Uhler, Cathy Bishop-Clark, Craig E. Nelson: Engaging in the Scholarship of Teaching and Learning, A Guide to the Process, and How to Develop a Project from Start to Finish, EAN bzw. ISBN: 9781579228125, hat die Duplikate 9781579228118, 9781579224707, 9781000972245 und 9781579224714
- George W. Dowdall: College Drinking, Reframing a Social Problem / Changing the Culture, EAN bzw. ISBN: 9781579228156, hat die Duplikate 9781579228132, 9781000971910, 9781579228149, 9780275999810 und 9780275999827
- Damon A. Williams, Katrina C. Wade-Golden, Foreword: Mark A. Emmert: The Chief Diversity Officer, Strategy Structure, and Change Management, EAN bzw. ISBN: 9781579228187, hat die Duplikate 9781579228170, 9781000976205 und 9781579222352
- Damon A. Williams, Katrina C. Wade-Golden: Strategic Diversity Leadership, Activating Change and Transformation in Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9781579228224, hat die Duplikate 9781579228194, 9781579228217 und 9781000973044
- Williams, Damon A., and Wade-Golden, Katrina C.: The Diversity Leadership Set (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781579228231
- Naomi Silver: Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy, EAN bzw. ISBN: 9781579228279, hat die Duplikate 9781579228248, 8601421509602, 9781579228255 und 9781579227197
- Kline, Kimberly A.: Reflection in Action: Guidebook for Student Affairs Professionals and Teaching Faculty, EAN bzw. ISBN: 9781579228293
- Reflection in Action - A Guidebook for Student Affairs Professionals and Teaching Faculty, EAN bzw. ISBN: 9781579228309
- Stylus Publishing: Reflection in Action, A Guidebook for Student Affairs Professionals and Teaching Faculty, EAN bzw. ISBN: 9781579228316, hat das Duplikat 9781579228286
- Johnetta Cross Brazzell, LeKita Scott Dawkins, Marguerite M. McClinton, Melanie Hayden Glover, Tamara Bertrand Jones: Pathways to Higher Education Administration for African American Women, EAN bzw. ISBN: 9781579228330, hat die Duplikate 9781579228323, 9781000974195, 9781579222499 und 9781579222505
- Bridget D. Arend, James R. Davis, L. Dee Fink: Facilitating Seven Ways of Learning, A Resource for More Purposeful, Effective, and Enjoyable College Teaching, EAN bzw. ISBN: 9781579228439, hat die Duplikate 9781579228415, 9781579228422 und 9781579228408
- Milton D. Cox, Robin Lightner, Susan Sipple: Developing Faculty Learning Communities at Two-Year Colleges, Collaborative Models to Improve Teaching and Learning, EAN bzw. ISBN: 9781579228477, hat die Duplikate 9781579228446 und 9781579228453
- Charlotte Nirmalani Gunawardena, Insung Jung: Culture and Online Learning, Global Perspectives and Research, EAN bzw. ISBN: 9781579228576, hat die Duplikate 9781579228545 und 9781579228552
- Poverty and Education Reader - A Call for Equity in Many Voices, EAN bzw. ISBN: 9781579228606
- Julie Landsman, Paul C. Gorski: The Poverty and Education Reader, A Call for Equity in Many Voices, EAN bzw. ISBN: 9781579228613, hat die Duplikate 9781579228590 und 9781579228583
- Bruce Kelley: Preparing Your Campus for Veterans` Success - An Integrated Approach to Facilitating The Transition and Persistence of Our Military Students, EAN bzw. ISBN: 9781579228644, hat die Duplikate 9781579228620 und 9781579228637
- Bruce Kelley, Ernetta Fox, Holly Wheeler, Justin Smith: Preparing Your Campus for Veterans' Success, An Integrated Approach to Facilitating The Transition and Persistence of Our Military Students, EAN bzw. ISBN: 9781579228651, hat das Duplikat 9781579228620
- Barry J. Zimmerman, Linda Nilson: Creating Self-Regulated Learners, Strategies to Strengthen Students’ Self-Awareness and Learning Skills, EAN bzw. ISBN: 9781579228699, hat die Duplikate 9781579228668, 9781000971552, 9781579228675 und 9781579228682
- Stylus Publishing: Assuring Quality in Online Education, Practices and Processes at the Teaching, Resource, and Program Levels, EAN bzw. ISBN: 9781579228736, hat die Duplikate 9781579228712, 9781579228705 und 9781579228729
- n/a: Alternative Pathways to the Baccalaureate: Do Community Colleges Offer a Viable Solution to the Nation's Knowledge Deficit?, EAN bzw. ISBN: 9781579228767
- Carol D'Amico, Nancy Remington, Ronald Remington: Alternative Pathways to the Baccalaureate, Do Community Colleges Offer a Viable Solution to the Nation's Knowledge Deficit?, EAN bzw. ISBN: 9781579228774, hat die Duplikate 9781579228743 und 9781579228750
- Betsy Barefoot, Dolores Lehr, Margot Soven, Siskanna Naynaha, Wendy Olson: Linked Courses for General Education and Integrative Learning, A Guide for Faculty and Administrators, EAN bzw. ISBN: 9781579228798, hat die Duplikate 9781579224851, 9781579224868 und 9781579228781
- Richard H. Dorman: Academic Leadership and Governance of Higher Education - A Guide for Trustees, Leaders, and Aspiring Leaders of Two- and Four-Year Institutions, EAN bzw. ISBN: 9781579228804
- Robert M. Hendrickson, Jason E. Lane, James T. Harris, Richard H. Dorman, Foreword: Stan Ikenberry: Academic Leadership and Governance of Higher Education, A Guide for Trustees, Leaders, and Aspiring Leaders of Two- and Four-Year Institutions, EAN bzw. ISBN: 9781579228811, hat das Duplikat 9781579224813
- Julie A. Hatcher, Patti H. Clayton, Robert G. Bringle: Research on Service Learning, Conceptual Frameworks and Assessments, EAN bzw. ISBN: 9781579228866, hat die Duplikate 9781579228385, 9781579223410, 9781579223403, 9781579225360, 9781579228842, 9781579223458 und 9781579228835
- David O. Stovall, Jeff Sapp, Kristien Zenkov, Nana Osei-Kofi, Paul C. Gorski: Cultivating Social Justice Teachers, How Teacher Educators Have Helped Students Overcome Cognitive Bottlenecks and Learn Critical Social Justice Concepts, EAN bzw. ISBN: 9781579228903, hat die Duplikate 9781579228897, 9781579228873, 9781000974720 und 9781579228880
- Steven G. Jones: Building a Pathway to Student Learning - A How-To Guide to Course Design, EAN bzw. ISBN: 9781579228934, hat die Duplikate 9781579228927 und 9781000973686
- Kenneth S. Sagendorf, Peter Felten, Robert K. Noyd, Steven K. Jones: Building a Pathway to Student Learning, A How-To Guide to Course Design, EAN bzw. ISBN: 9781579228941, hat die Duplikate 9781579228927 und 9781579228910
- Frances Rosenbluth, Rena Seltzer: The Coach's Guide for Women Professors, Who Want a Successful Career and a Well-Balanced Life, EAN bzw. ISBN: 9781579228989, hat die Duplikate 9781579228958, 9781579228965, 9781000975482 und 9781579228972