Archiv für ISBNs beginnend mit 9781579226…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781579226 - Sprache
- and Associates, Christine M. Cress, David M. Donahue, Thomas Erlich: Democratic Dilemmas of Teaching Service-Learning, Curricular Strategies for Success, EAN bzw. ISBN: 9781579226008, hat die Duplikate 9781579224301, 9781579225995, 9781579224318, 9781000971880 und 9781000976359
- Roger McHaney, Sir John Daniel: The New Digital Shoreline, How Web 2.0 and Millennials Are Revolutionizing Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9781579226022, hat die Duplikate 9781579224608 und 9781579224592
- Alan Aycock, Jay Caulfield: How to Design and Teach a Hybrid Course, Achieving Student-Centered Learning through Blended Classroom, Online and Experiential Activities, EAN bzw. ISBN: 9781579226046, hat die Duplikate 9781579226039, 9781579224226 und 9781579224233
- James E. Zull, James Zull: From Brain to Mind: Using Neuroscience to Guide Change in Education Author, EAN bzw. ISBN: 9781579226060, hat die Duplikate 9781000972191, 9781579224622 und 9781579226053
- Aram Ayalon, Deborah W. Meier: Teachers As Mentors, Models for Promoting Achievement with Disadvantaged and Underrepresented Students by Creating Community, EAN bzw. ISBN: 9781579226084, hat die Duplikate 9781579223106, 9781579226077 und 9781579223113
- Larry K. Michaelsen, Michael Sweet: Team-Based Learning in the Social Sciences and Humanities, Group Work that Works to Generate Critical Thinking and Engagement, EAN bzw. ISBN: 9781579226121, hat die Duplikate 9781579226114, 9781579226091 und 9781579226107
- Edmund J. Hansen: Idea-Based Learning: A Course Design Process to Promote Conceptual Understanding Author, EAN bzw. ISBN: 9781579226169, hat die Duplikate 9781579226145 und 9781579226152
- Dafina Lazarus Stewart: Multicultural Student Services on Campus, Building Bridges, Re-visioning Community, EAN bzw. ISBN: 9781579226183, hat die Duplikate 9781579226176, 9781579223748, 9781000976076 und 9781579223731
- Mathew Johnson, Patrick Green, Robert G. Bringle: Crossing Boundaries, Tension and Transformation in International Service-Learning, EAN bzw. ISBN: 9781579226220, hat die Duplikate 9781579226190, 9781579226206 und 9781579226213
- Heather J. Shotton, John Garland, Shelly C. Lowe, Stephanie J. Waterman: Beyond the Asterisk, Understanding Native Students in Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9781579226268, hat die Duplikate 9781579226237 und 9781579226244
- Carlos Nevarez, Eduardo J. Padrón, J. Luke Wood, Rose Penrose: Leadership Theory and the Community College, Applying Theory to Practice, EAN bzw. ISBN: 9781579226343, hat die Duplikate 9781579226336, 9781579226312, 9781000973648, 9781579226329 und 9781000978902
- Art Munin, Arthur Carl Munin: Color by Number, Understanding Racism Through Facts and Stats on Children, EAN bzw. ISBN: 9781579226381, hat die Duplikate 9781579226350, 9781579226374, 9781579226367 und 9781000971927
- David E. Drew, Laurie Richlin, Matthew Henry Hall, Paul Gray, Steadman Upham: What They Didn't Teach You in Graduate School, 299 Helpful Hints for Success in Your Academic Career, EAN bzw. ISBN: 9781579226466, hat die Duplikate 9781579226435, 9781579226459, 9781000976717, 9781000971378, 9781579226442 und 9781579222642
- A Day in the Life of a College Student Leader, EAN bzw. ISBN: 9781579226497
- Beverly L. Bower: Answering the Call - African American Women in Higher Education Leadership, EAN bzw. ISBN: 9781579226534, hat die Duplikate 9781579222543, 9781579222536 und 9781000974522
- Peg Boyle Single, Richard M. Reis: Demystifying Dissertation Writing, A Streamlined Process from Choice of Topic to Final Text, EAN bzw. ISBN: 9781579226862, hat die Duplikate 9781579226855, 9781579223137 und 9781579223120