Archiv für ISBNs beginnend mit 9781579225…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781579225 - Sprache
- Alenoush Saroyan, James E. Groccia, Mariane Frenay: Building Teaching Capacities in Higher Education, A Comprehensive International Model, EAN bzw. ISBN: 9781579225001, hat das Duplikat 9781579224103
- Carol Geary Schneider, Paul L. Gaston: The Challenge of Bologna, What United States Higher Education Has to Learn from Europe, and Why It Matters That We Learn It, EAN bzw. ISBN: 9781579225025, hat die Duplikate 9781579223663 und 9781579225018
- Catherine E. Frerichs, Connie Schroeder, Devorah Lieberman, Diana G. Pace, Nancy Van Note Chism, Phyllis Blumberg, Susan Gano-Phillips, Tamara Rosier: Coming In from the Margins, Faculty Development’s Emerging Organizational Development Role in Institutional Change, EAN bzw. ISBN: 9781579225049, hat die Duplikate 9781579223625, 9781579223632 und 9781579225032
- Coming to Terms with Student Outcomes Assessment - Faculty and Administrators' Journeys to Integrating Assessment in Their Work and Institutional Culture, EAN bzw. ISBN: 9781579225056
- Stylus Publishing: Coming to Terms with Student Outcomes Assessment, Faculty and Administrators’ Journeys to Integrating Assessment in Their Work and Institutional Culture, EAN bzw. ISBN: 9781579225063, hat die Duplikate 9781579224349 und 9781579224356
- George R. Boggs, Pamela L. Eddy: Community College Leadership, A Multidimensional Model for Leading Change, EAN bzw. ISBN: 9781579225087, hat die Duplikate 9781579225070, 9781579224158, 9781000974775 und 9781579224165
- Cooperative Learning in Higher Education - Across the Disciplines, Across the Academy, EAN bzw. ISBN: 9781579225094
- Culture Centers in Higher Education - Perspectives on Identity, Theory, and Practice, EAN bzw. ISBN: 9781579225117, hat die Duplikate 9781000972016 und 9781000977219
- Gloria Ladson-Billings, Lori D. Patton: Culture Centers in Higher Education, Perspectives on Identity, Theory, and Practice, EAN bzw. ISBN: 9781579225124, hat die Duplikate 9781579222314 und 9781579222321
- Thomas B. Jones: Deadly Professors, A Faculty Development Mystery, EAN bzw. ISBN: 9781579225148, hat das Duplikat 9781579225131
- Jessica Hickmott, Marilee J. Bresciani, Megan Moore Gardner: Demonstrating Student Success, A Practical Guide to Outcomes-Based Assessment of Learning and Development in Student Affairs, EAN bzw. ISBN: 9781579225162, hat die Duplikate 9781579223045, 9781579225155, 9781000973990 und 9781579223052
- Elizabeth G. Creamer, Marcia B. Baxter Magolda, Peggy S. Meszaros: Development and Assessment of Self-Authorship, Exploring the Concept Across Cultures, EAN bzw. ISBN: 9781579225186, hat die Duplikate 9781579223670, 9781579223687 und 9781000971828
- Linda J. Sax, Penny A. Pasque, Shelley Errington Nicholson: Empowering Women in Higher Education and Student Affairs, Theory, Research, Narratives, and Practice From Feminist Perspectives, EAN bzw. ISBN: 9781579225209, hat die Duplikate 9781000972238 und 9781579223502
- Enough Is Enough - A Student Affairs Perspective on Preparedness and Response to a Campus Shooting, EAN bzw. ISBN: 9781579225216
- Brandi Hephner LaBanc, Brian O. Hemphill: Enough Is Enough, A Student Affairs Perspective on Preparedness and Response to a Campus Shooting, EAN bzw. ISBN: 9781579225223, hat die Duplikate 9781579224431 und 9781579224424
- Jeff Davis: The First Generation Student Experience, Implications for Campus Practice, and Strategies for Improving Persistence and Success, EAN bzw. ISBN: 9781579225261, hat die Duplikate 9781579223694, 9781000975673, 9781579225254, 9781579223700 und 9781000981032
- Guilbert C. Hentschke, Marc Tucker, Vicente M. Lechuga, William G. Tierney: For-Profit Colleges and Universities, Their Markets, Regulation, Performance, and Place in Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9781579225285, hat die Duplikate 9781579224240 und 9781579224257
- Crystal Renee Chambers, Kassie Freeman, Mary Beth Walpole, V. Barbara Bush, Wynetta Y. Lee: From Diplomas to Doctorates, The Success of Black Women in Higher Education and its Implications for Equal Educational Opportunities for All, EAN bzw. ISBN: 9781579225308, hat die Duplikate 9781579223564 und 9781579223571
- J.M. Beach, W. Norton Grubb: Gateway to Opportunity? A History of the Community College in the United States, EAN bzw. ISBN: 9781579225322, hat die Duplikate 9781579224516, 9781579224523 und 9781579225315
- Elizabeth Brewer, Kiran Cunningham, Madeleine F. Green: Integrating Study Abroad Into the Curriculum, Theory and Practice Across the Disciplines, EAN bzw. ISBN: 9781579225346, hat die Duplikate 9781579223489 und 9781579223496
- Cheryl Reed, Dawn M. Formo: Job Search In Academe, How to Get the Position You Deserve, EAN bzw. ISBN: 9781579225384, hat die Duplikate 9781579221348 und 9781579221331
- Esther Elena López-Mulnix, Mimi Wolverton, Salwa A. Zaki: Latinas in the Workplace, An Emerging Leadership Force, EAN bzw. ISBN: 9781579225407, hat die Duplikate 9781579223533, 9781579225391, 9781579223526 und 9781000978896
- Ann E. Austin, Kevin Kruger, Pilar Mendoza, Susan K. Gardner: On Becoming a Scholar, Socialization and Development in Doctoral Education, EAN bzw. ISBN: 9781579225445, hat die Duplikate 9781579224448 und 9781579224455
- Robert Zemsky, William Tyson: Pitch Perfect, Communicating with Traditional and Social Media for Scholars, Researchers, and Academic Leaders, EAN bzw. ISBN: 9781579225469, hat die Duplikate 9781000974201, 9781579225452 und 9781579223335
- Social Justice Education - Inviting Faculty to Transform Their Institutions, EAN bzw. ISBN: 9781579225476
- Catharine Wright, Julia Alvarez, Kathleen Skubikowski, Graf: Social Justice Education, Inviting Faculty to Transform Their Institutions, EAN bzw. ISBN: 9781579225483, hat die Duplikate 9781579223618 und 9781579223601
- Edwin M. Bridges, Brian D. Bridges: The Prudent Professor, Planning and Saving for a Worry-Free Retirement from Academe, EAN bzw. ISBN: 9781579225506, hat die Duplikate 9781579224684, 9781579224677 und 9781579225490
- Transforming Teacher Education - What Went Wrong with Teacher Training, and How We Can Fix It, EAN bzw. ISBN: 9781579225513
- Chance W. Lewis, Peter McLaren, Valerie Hill-Jackson: Transforming Teacher Education: What Went Wrong with Teacher Training, and How We Can Fix It (ebook), EAN bzw. ISBN: 9781579225520, hat die Duplikate 9781579224363 und 9781579224370
- Glenn DuBois, Laura W. Perna: Understanding the Working College Student, New Research and Its Implications for Policy and Practice, EAN bzw. ISBN: 9781579225544, hat die Duplikate 9781579224264 und 9781579224271
- Grineski, Steven: Talking about Race: Alleviating the Fear, EAN bzw. ISBN: 9781579225605
- Julie Landsman, Robert Simmons III, Steven Grineski, William Ayers: Talking About Race, Alleviating the Fear, EAN bzw. ISBN: 9781579225629, hat die Duplikate 9781579225599 und 9781579225612
- James H. Banning, Linda Kuk, Marilyn J. Amey: Positioning Student Affairs for Sustainable Change, Achieving Organizational Effectiveness Through Multiple Perspectives, EAN bzw. ISBN: 9781579225643, hat die Duplikate 9781579224554, 9781579224561 und 9781000977769
- Lemuel Watson, Melvin Cleveland Terrell, Terrell L. Strayhorn: The Evolving Challenges of Black College Students, New Insights for Policy, Practice, and Research, EAN bzw. ISBN: 9781579225667, hat die Duplikate 9781579222468 und 9781579222451
- Anabel Pelham, Elizabeth Sills, Gerald S. Eisman, Robert A. Corrigan: Promoting Health and Wellness in Underserved Communities, Multidisciplinary Perspectives Through Service Learning, EAN bzw. ISBN: 9781579225681, hat die Duplikate 9781579222406, 9781579225674 und 9781579222413
- Caroline Sotello Viernes Turner, Christine A. Stanley, Juan Carlos González: Modeling Mentoring Across Race/Ethnicity and Gender, Practices to Cultivate the Next Generation of Diverse Faculty, EAN bzw. ISBN: 9781579225704, hat die Duplikate 9781579224882 und 9781579224875
- Will Barratt, Will Barrett: Social Class on Campus, Theories and Manifestations, EAN bzw. ISBN: 9781579225742, hat die Duplikate 9781579225728, 9781579225735, 9781579225711 und 9781000972634
- New Realities in the Management of Student Affairs, EAN bzw. ISBN: 9781579225773, hat die Duplikate 9781000976083 und 9781000980646
- Ashley Tull, Linda Kuk: New Realities in the Management of Student Affairs, Emerging Specialist Roles and Structures for Changing Times, EAN bzw. ISBN: 9781579225780, hat die Duplikate 9781579225759 und 9781579225766
- Alisha Solan, Andria Stokes, Denise M. Hill, Kevin P. Saunders, Oscar T. Lenning, Vincent Tinto: Powerful Learning Communities, A Guide to Developing Student, Faculty, and Professional Learning Communities to Improve Student Success and Organizational Effectiveness, EAN bzw. ISBN: 9781579225827, hat die Duplikate 9781579225810, 9781579225797 und 9781579225803
- Marcia B. Baxter Magolda, Peter M. Magolda: Contested Issues in Student Affairs, Diverse Perspectives and Respectful Dialogue, EAN bzw. ISBN: 9781579225865, hat die Duplikate 9781579225834 und 9781579225841
- Antonia J. Levi: Introduction to Rubrics - An Assessment Tool to Save Grading Time, Convey Effective Feedback, and Promote Student Learning, EAN bzw. ISBN: 9781579225896
- Antonia J. Levi, Barbara E. Walvoord, Dannelle D. Stevens: Introduction to Rubrics: An Assessment Tool to Save Grading Time, Convey Effective Feedback, and Promote Student Learning, EAN bzw. ISBN: 9781579225902, hat die Duplikate 9781579225872, 9781579221157, 9781579225889 und 9781579221140
- Joel Goodman, Kat Koppett: Training to Imagine, Practical Improvisational Theatre Techniques for Trainers and Managers to Enhance Creativity, Teamwork, Leadership, and Learning, EAN bzw. ISBN: 9781579225940, hat die Duplikate 9781579225926 und 9781579225919
- Chance W. Lewis, Julie Landsman: White Teachers / Diverse Classrooms, Creating Inclusive Schools, Building on Students’ Diversity, and Providing True Educational Equity, EAN bzw. ISBN: 9781579225988, hat die Duplikate 9781000976571, 9781579225957, 9781579225964 und 9781579225971