Archiv für ISBNs beginnend mit 9781579221…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781579221 - Sprache
- Jeanett Castellanos (Editor), Alberta M. Gloria (Editor), Mark Kamimura (Editor), Melba Vasquez (Foreword), Hector Garza (Foreword): The Latina/O Pathway to the Ph.D. : Abriendo Caminos, EAN bzw. ISBN: 9781579221072, hat das Duplikat 9781579221065
- Yolanda L. Watson, Sheila T. Gregory, Beverly Daniel Tatum (Epilogue), Johnnetta B. Cole (Foreword): Daring to Educate: The Legacy of the Early Spelman College Presidents, EAN bzw. ISBN: 9781579221089
- Yolanda L. Watson: Daring to Educate: The Legacy of the Early Spelman College Presidents, EAN bzw. ISBN: 9781579221096, hat das Duplikat 9781000972023
- Berry, Theodorea Regina (Editor), and Mizelle, Nathalie (Editor): From Oppression to Grace: Women of Color Their Dilemmas within the Academy, EAN bzw. ISBN: 9781579221119, hat das Duplikat 9781579221102
- Gail L. Thompson: Exposing the "Culture of Arrogance" in the Academy: A Blueprint for Increasing Black Faculty Satisfaction in Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9781579221133, hat das Duplikat 9781579221126
- Professor Donald E Heller: Postsecondary Participation and State Policy: Meeting the Future Demand (Stylus Higher Education Policy Series, EAN bzw. ISBN: 9781579221171, hat das Duplikat 9781579221164
- Gulbahar H. Beckett: "Strangers" of the Academy: Asian Women Scholars in Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9781579221218
- Tim Riordan; James Leonard Roth: Disciplines as Frameworks for Student Learning: Teaching the Practice of the Disciplines, EAN bzw. ISBN: 9781579221232, hat das Duplikat 9781579221225
- Deborah L. Floyd; Michael L. Skolnik; Kenneth P. Walker: The Community College Baccalaureate: Emerging Trends and Policy Issues, EAN bzw. ISBN: 9781579221300, hat das Duplikat 9781579221294
- Jones, Thomas B.: The Missing Professor: An Academic Mystery / Informal Case Studies / Discussion Stories for Faculty Development, New Faculty Orientation and Campus Conversations, EAN bzw. ISBN: 9781579221386, hat das Duplikat 9781579221379
- Bresciani Ludvik, Marilee J, and Wolff, Ralph (Foreword by): Outcomes-Based Academic Co-Curricular Program Review: A Compilation of Institutional Good Practices (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781579221416, hat das Duplikat 9781579221409
- Laurie Richlin: Blueprint for Learning: Constructing College Courses to Facilitate, Assess, and Document Learning, EAN bzw. ISBN: 9781579221430, hat die Duplikate 9781000971583 und 9781579221423
- Editor: Frank W. Hale Jr. Foreword: Karen A. Holbrook: How Black Colleges Empower Black Students: Lessons for Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9781579221447
- Editor: Frank W. Hale, Foreword: Karen A. Holbrook: How Black Colleges Empower Black Students: Lessons for Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9781579221454
- Landsman, Julie G (Editor), and Lewis, Chance W (Editor): White Teachers / Diverse Classrooms: A Guide to Building Inclusive Schools, Promoting High Expectations, Eliminating Racism (White Teachers / Diverse Classrooms Companion Products), EAN bzw. ISBN: 9781579221478, hat das Duplikat 9781579221461
- Bracken, Susan J. / Allen, Jeanie K. / Dean, Diane R.: The Balancing Act: Gendered Perspectives in Faculty Roles and Work Lives, EAN bzw. ISBN: 9781579221492, hat das Duplikat 9781579221485
- Curry, Theodore H.: Effective Practices for Academic Leaders: Faculty Performance Reviews (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221515
- Hecht, Irene W. D.: Effective Practices for Academic Leaders: Becoming a Department Chair: To Be or Not To Be (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221522
- Jerry R. Thomas: Effective Practices for Academic Leaders: Fostering Scholarly Research in Departments and Colleges (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781579221546
- Donald E. Hanna; Michael J. Johnson: Effective Practices for Academic Leaders: The Challenges and Opportunities of Technology in Higher Education, EAN bzw. ISBN: 9781579221553
- Carole J. Bland, Kelly R Risbey: Effective Practices for Academic Leaders Volume 1 Issue 7, Faculty Development Programs, EAN bzw. ISBN: 9781579221560
- Dooris, Michael J.; Sandmeyre, Louise: Effective Practices for Academic Leaders: Planning for Improvement in the Academic Department (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221591
- Sorcinelli, Mary Deane; Austin, Ann E.: Effective Practices for Academic Leaders: Developing Faculty for New Roles and Changing Expectations (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221607
- Timothy J. Delmont Robert Secor: Effective Practices for Academic Leaders: Departmental Effectiveness (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221614, hat das Duplikat 9781579221577
- Timothy J. Delmont: Effective Practices for Academic Leaders: Supervising Staff for Success (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221638
- Jean Waltman, Beth Sullivan: Effective Practices for Academic Leaders: Creating and Supporting a Flexible Work-Life Environment for Faculty and Staff (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221645
- Diane M. Enerson: Effective Practices for Academic Leaders: Promoting a Climate for Teaching and Learning, EAN bzw. ISBN: 9781579221669
- Robert Secor: Effective Practices for Academic Leaders: Strategies for the Academic Search, EAN bzw. ISBN: 9781579221676
- Krawitz, Natalie: Effective Practices for Academic Leaders: Budgeting for Department Chairs (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221683
- John H. Schuh: Effective Practices for Academic Leaders: Enriching Student Learning, EAN bzw. ISBN: 9781579221690
- Jenny Mandelbaum: Effective Practices for Academic Leaders: Managing the Transition Between Chairs (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221706
- Nancy E. Algert, Christine A. Stanley: Effective Practices for Academic Leaders: Conflict Management (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221713
- Dr Walter H Gmelch: Effective Practices for Academic Leaders: Leading Through Teams, EAN bzw. ISBN: 9781579221720
- Gary Miller: Effective Practices for Academic Leaders: Outreach: New Opportunities for Academic Departments (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221737
- Daniel W. Wheeler: Effective Practices for Academic Leaders: Department Chairs and Servant Leadership (Effective Practices for Academic Leaders Archive), EAN bzw. ISBN: 9781579221744
- Amy Driscoll; Diane Cordero De Noriega; Judith A. Ramaley: Taking Ownership of Accreditation: Assessment Processes that Promote Institutional Improvement and Faculty Engagement, EAN bzw. ISBN: 9781579221768, hat das Duplikat 9781579221751
- Theodore J. Marchese: The Search Committee Handbook: A Guide to Recruiting Administrators, EAN bzw. ISBN: 9781579221775, hat das Duplikat 9781000970845
- Maki, Peggy L. / Borkowski, Nancy A. / Denecke, Daniel D.: The Assessment of Doctoral Education: Emerging Criteria and New Models for Improving Outcomes, EAN bzw. ISBN: 9781579221799, hat das Duplikat 9781579221782
- Deborah A. Brunson; Brenda Jarmon; Linda L. Lampl; Michelle Howard-Vital: Letters from the Future: Linking Students and Teaching with the Diversity of Everyday Life, EAN bzw. ISBN: 9781579221874, hat das Duplikat 9781579221867
- Diane R. Dean; Susan J. Bracken; Jeanie K. Allen; Claire Van Ummersen: Women in Academic Leadership: Professional Strategies, Personal Choices (Women in Academe Series), EAN bzw. ISBN: 9781579221898, hat das Duplikat 9781579221881
- Jeanie K. Allen; Susan J. Bracken; Diane R. Dean; David Sadker: Most College Students Are Women: Implications for Teaching, Learning, and Policy (Women in Academe Series), EAN bzw. ISBN: 9781579221911, hat das Duplikat 9781579221904
- Jerlando F. L. Jackson (Editor), Melvin Cleveland Terrell (Editor), Gregory Roberts (Preface), Constance B. Clery (Foreword): Creating and Maintaining Safe College Campuses: A Sourcebook for Enhancing and Evaluating Safety Programs (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781579221966