Archiv für ISBNs beginnend mit 9781578869…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781578869 - Sprache
- Jenkins, Lee: From Systems Thinking to Systemic Action: 48 Key Questions to Guide the Journey, EAN bzw. ISBN: 9781578869008, hat das Duplikat 9781578868209
- Jennings, Matthew: Dynamic Educational Leadership Teams: From Mine to Ours, EAN bzw. ISBN: 9781578869015, hat die Duplikate 9781578868476 und 9781578868483
- ",http://hive.dmmserver.com/media/140/97816091/9781609189662.jpg ,Instock,Guilford Publications": Growing Up White : A Veteran Teacher Reflects on Racism, EAN bzw. ISBN: 9781578869039, hat das Duplikat 9781578868377
- ",http://hive.dmmserver.com/media/140/97816091/9781609189860.jpg ,Instock,Guilford Publications": Leadership and School Boards als eBook von Laura E. Reimer, EAN bzw. ISBN: 9781578869077
- Shostak, Arthur: Anticipate the School You Want: Futurizing K-12 Education, EAN bzw. ISBN: 9781578869084, hat die Duplikate 9781578868551 und 9781578868544
- Taylor, George R.;MacKenney, Loretta: Improving Human Learning in the Classroom: Theories and Teaching Practices, EAN bzw. ISBN: 9781578869091, hat das Duplikat 9781578868575
- Mary Beth Sammons: Literacy in the Student-Centered Classroom : A Practical Approach to Setup, Design, and Implementation, EAN bzw. ISBN: 9781578869107
- Mary Anne Radmacher: The New School Counselor : Strategies for Universal Academic Achievement, EAN bzw. ISBN: 9781578869121
- Mark J. Stock: The School Administrator's Guide to Blogging : A New Way to Connect with the Community, EAN bzw. ISBN: 9781578869213, hat die Duplikate 9781578869190 und 9781578869206
- Terri Hebert: High-Stakes Teaching: Practices That Improve Student Learning, EAN bzw. ISBN: 9781578869220, hat die Duplikate 9781578868810 und 9781578868803
- Luc, Edith: Unleashing Your Leadership Potential: Seven Strategies for Success, EAN bzw. ISBN: 9781578869237, hat das Duplikat 9781578868742
- Suzanne L. Gilmour;Mary P. Kinsella: Succeeding as a Female Superintendent, EAN bzw. ISBN: 9781578869275, hat die Duplikate 9781578869251 und 9781578869268
- Contributor: Hongqi Chu, Contributor: Greg M. Dickinson BA (Hon) LLB Ed.D of the Bar of Ontario Editor in Chief "Education & Law Journal " professor faculty of education Western University London Ontario Canada, Contributor: Tie Fatt Hee, Contrib: Employment Rights Teachers: Exploring Worldwide, EAN bzw. ISBN: 9781578869350, hat das Duplikat 9781578869343
- Michael A. Morehead;Lawrence Lyman;Harvey C. Foyle: Working with Student Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781578869398, hat das Duplikat 9781578869381
- Anthony Scannella;Sharon McCarthy: Innovative Interventions for Today´s Exceptional Children, EAN bzw. ISBN: 9781578869411, hat die Duplikate 9781578868698 und 9781578868704
- Don Cameron: Educational Conflict in the Sunshine State: The Story of the 1968 Statewide Teacher Walkout in Florida, EAN bzw. ISBN: 9781578869435, hat das Duplikat 9781578869428
- Phillip H. Farber: Musical Experience in Our Lives : Things We Learn and Meanings We Make, EAN bzw. ISBN: 9781578869473, hat die Duplikate 9781578869466 und 9781578869459
- John, O´Connor: Turning Average Instruction into Great Instruction: School Leadership's Role in Student Achievement, EAN bzw. ISBN: 9781578869503, hat die Duplikate 9781578869497 und 9781578869480
- Drunvalo Melchizedek: The Servant Leader and High School Change : More Lessons from Principal to Principal, EAN bzw. ISBN: 9781578869534, hat die Duplikate 9781578869510 und 9781578869527
- Deana Hollaway;Werner M. Hollaway: From the Principal's X-Files: The Unexpected Tales of a Practical Principal, EAN bzw. ISBN: 9781578869565, hat die Duplikate 9781578869541 und 9781578869558
- Menc: The National Association For Music Education, Menc: Update: Applications of Research in Volume 25, EAN bzw. ISBN: 9781578869572, hat das Duplikat 9781565451735
- Furin, Terrance L.: Combating Hatred: Educators Leading the Way, EAN bzw. ISBN: 9781578869602, hat die Duplikate 9781578869589 und 9781578869596
- Milica Z. Bookman: Economics in Film and Fiction, EAN bzw. ISBN: 9781578869633, hat die Duplikate 9781578869626 und 9781578869619
- DePino, Catherine: Real Life Bully Prevention for Real Kids: 50 Ways to Help Elementary and Middle School Students, EAN bzw. ISBN: 9781578869671, hat das Duplikat 9781578869657
- Marcel Lebrun;Kimberly Williams: Keeping Kids Safe, Healthy, and Smart, EAN bzw. ISBN: 9781578869732, hat die Duplikate 9781578869718 und 9781578869725
- Neil M. Goldman: Never Too Old to Teach : How Middle-Aged Wisdom Can Transform Young Minds in the Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781578869763, hat die Duplikate 9781578869749 und 9781578869756
- Alicia Alvrez: Balancing the School Calendar : Perspectives from the Public and Stakeholders, EAN bzw. ISBN: 9781578869770
- Karin K. Nolan: Musi-matics! Music and Arts Integrated Math Enrichment Lessons, EAN bzw. ISBN: 9781578869800, hat die Duplikate 9781578869787 und 9781578869794
- Robinson, Russell L.: The Magic of Middle School Musicals: Inspire Your Students to Learn, Grow, and Succeed, EAN bzw. ISBN: 9781578869817, hat das Duplikat 9781578868674
- Dunn, Rita Stafford: Differentiating Instruction for At-Risk Students: What to Do and How to Do It, EAN bzw. ISBN: 9781578869848, hat die Duplikate 9781578869824 und 9781578869831
- The National Association for Music Education, MENC: Update : Applications of Research in Yearbook, Fall-Winter 2006 - Spring-Summer 2007, EAN bzw. ISBN: 9781578869855, hat die Duplikate 9781565451735 und 9781578865413
- Suzanne G. Houff, Contributor: Nora Hooper: The Classroom Manager, Procedures And Practices To Improve Instruction, EAN bzw. ISBN: 9781578869879, hat das Duplikat 9781578869862
- L. K. Masao: No More Theories Please! : A Guide for Elementary Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781578869916, hat die Duplikate 9781578869893 und 9781578869909
- Michelle Belanger: Bound-for-College Guidebook : A Step-by-Step Guide to Finding and Applying to Colleges, EAN bzw. ISBN: 9781578869947
- Sobehart, Helen C.: Women Leading Education Across the Continents, EAN bzw. ISBN: 9781578869978, hat die Duplikate 9781475802245 und 9781578869961
- Gerard Giordano PhD professor of education University of North Florida: Solving s Problems Effectively, A Guide To Using The Case Method, EAN bzw. ISBN: 9781578869992, hat das Duplikat 9781578869985