Archiv für ISBNs beginnend mit 9781578865…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781578865 - Sprache
- Demitchell, Todd A.: Negligence, What Principals Need to Know About Avoiding Liability, EAN bzw. ISBN: 9781578865000
- Harry Morgan: Early Childhood Education : History, Theory, and Practice, EAN bzw. ISBN: 9781578865031, hat die Duplikate 9781578865024, 9781442207448 und 9780897895941
- Conro, James L.: The Faculty Parking Lot Is Not for Planning Becoming an Effective First Year Teacher by 2006 Paperback, EAN bzw. ISBN: 9781578865048
- Michael Schoonmaker: Cameras in the Classroom: Educating the Post-TV Generation, EAN bzw. ISBN: 9781578865062, hat das Duplikat 9781578865055
- Joanne Scaglione and Arrica Rose Scaglione: Bully-Proofing Children: A Practical, Hands-on Guide to Stopping Bullying, EAN bzw. ISBN: 9781578865086, hat das Duplikat 9781578865079
- Editor: Charles J. Russo Ed.D. J.D. Panzer Chair in Education University of Dayton, Editor: Douglas J. Stewart, Editor: Jan De Groof: The Educational Rights Students: International Perspectives on Demystifying the Legal Issues, EAN bzw. ISBN: 9781578865093
- Fibkins, William L.: Teen Obesity, How Schools Can Be the Number One Solution to the Problem, EAN bzw. ISBN: 9781578865123, hat das Duplikat 9781578865116
- Stephen Dlott, Foreword: Roland Barth: Surviving And Thriving As A Superintendent Of Schools, Leadership Lessons From Modern American Presidents, EAN bzw. ISBN: 9781578865147, hat das Duplikat 9781578865130
- Gilderman, Glen: Managing Middle School Madness: Helping Parents and Teachers Understand the 'Wonder Years', EAN bzw. ISBN: 9781578865161, hat das Duplikat 9781578865154
- E. Jane Irons, Sandra Harris: The Challenges of No Child Left Behind, Understanding the Issues of Excellence, Accountability and Choice, EAN bzw. ISBN: 9781578865185, hat das Duplikat 9781578865178
- Editor: Adnan Salhi, Contributor: Sandy Alber, Contributor: Karen Bolak, Contributor: Finney Cherian, Contributor: Sally Edgerton, Contributor: Elizabeth Hansen, Contributor: Poonam Kumar, Contributor: Bess Kypros, Contributor: Han Liu, Contributor: P Rud: Excellence in Teaching and Learning, Bridging the Gaps in Theory, Practice, and Policy, EAN bzw. ISBN: 9781578865192, hat das Duplikat 9781578865109
- Hayes, William: The Progressive Education Movement, Is It Still A Factor In Today'S Schools?, EAN bzw. ISBN: 9781578865222, hat die Duplikate 9781578865215 und 9781475817805
- Jerry R. Baker, Madeleine S. Doran: Human Resource Management, A Problem-solving Approach Linked to ISLLC Standards, EAN bzw. ISBN: 9781578865246
- Naftaly S. Glasman, Lynette D. Glasman, Foreword: Bruce S. Cooper: The Expert School Leader, Accelerating Accountability, EAN bzw. ISBN: 9781578865260, hat das Duplikat 9781578865253
- Michael Chirichello professor of leadership Northern Kentucky University, Nancy Richmond: Learning to Lead, Ten Stories for Principals, EAN bzw. ISBN: 9781578865291, hat das Duplikat 9781578865284
- Duffy, Francis M. and Chance, Patti L.: Strategic Communication During Whole-System Change: Advice Guidance for School District Leaders PR Specialists (Leading Systemic School Improvement), EAN bzw. ISBN: 9781578865314, hat das Duplikat 9781578865307
- Cryss C. Brunner; Margaret Grogan: Women Leading School Systems, EAN bzw. ISBN: 9781578865338, hat das Duplikat 9781578862825
- Good, Howard: Mis-Education In Schools, Beyond The Slogans And Double-Talk, EAN bzw. ISBN: 9781578865352, hat das Duplikat 9781578865345
- Steven A. Melnick, Judith T. Witmer: Team-Based Professional Development: Process for School Reform, EAN bzw. ISBN: 9781578865376, hat das Duplikat 9781578865369
- Larry E. Decker, Virginia E. Decker, Pamela M. Brown: Diverse Partnerships for Student Success, Strategies and Tools to Help School Leaders, EAN bzw. ISBN: 9781578865390, hat das Duplikat 9781578865383
- Chris Tanner, Foreword: Tom Miller: The Steel Band Game Plan: Strategies for Starting, Building, and Maintaining Your Pan Program, EAN bzw. ISBN: 9781578865437, hat das Duplikat 9781578865406
- Editor: Carol Frierson-Campbell: Teaching Music in the Urban Classroom Set, EAN bzw. ISBN: 9781578865444
- Editor: Carol Frierson-Campbell, Contributor: Daniel Abrahams, Contributor: Frank Abrahams, Contributor: Jeanne Dolamore, Contributor: Elizabeth Ann McAnally, Contributor: Kevin Mixon: Teaching Music in Urban Classroom, V1 and V2, EAN bzw. ISBN: 9781578865451
- Babbage, Keen J.: Results-Driven Teaching, Teach So Well That Every Student Learns, EAN bzw. ISBN: 9781578865499, hat das Duplikat 9781578865482
- Contributor: Carol F. Karpinski, Contributor: Catherine A. Lugg, Contributor: Margaret Terry Orr, Contributor: Carolyn Riehl, Contributor: Carolyn M. Shields, Contributor: Linda C. Tillman Ph.D. professor emerita University of North Carolina-Chapel Hill: Research and Educational Leadership, Navigating the New National Research Council Guidelines, EAN bzw. ISBN: 9781578865512, hat das Duplikat 9781578865505
- Fremdsprachige Englische: Student Depression, A Silent Crisis in Our Schools and Communities, EAN bzw. ISBN: 9781578865536, hat das Duplikat 9781578865529
- Mike L. Dishman, Daniel Robert Murphy: The Fair Labor Standards Act in American Schools, A Guide for School Officials, EAN bzw. ISBN: 9781578865543
- Ernestine K. Enomoto, Bruce H. Kramer, Foreword: Robert J. Starratt: Leading Through the Quagmire, Ethical Foundations, Critical Methods and Practical Applications for School Leadership, EAN bzw. ISBN: 9781578865567, hat das Duplikat 9781578865550
- Carol Chapnick Mukhopadhyay, Yolanda Moses and Rosemary Henze: How Real Is Race?: A Sourcebook on Race, Culture, Biology, EAN bzw. ISBN: 9781578865611, hat die Duplikate 9780759122727, 9780759122734, 2900759122733, 2370005112724 und 9781578865604
- Strike, Kimberly T.: Trouble-Free Transitions for New Teachers, Early Childhood Level, EAN bzw. ISBN: 9781578865628
- Keen J. Babbage: Extreme Economics, The Need for Personal Finance in the School Curriculum, EAN bzw. ISBN: 9781578865642, hat das Duplikat 9781578865635
- Penrod, Diane: Using Blogs to Enhance Literacy, The Next Powerful Step in 21st Century Learning, EAN bzw. ISBN: 9781578865666, hat das Duplikat 9781578865659
- Carolyn E. Haley, Carolyn Haley: Improving Literacy Achievement, An Effective Approach to Continuous Progress, EAN bzw. ISBN: 9781578865697, hat das Duplikat 9781578865680
- Durham, Guinevere: Teaching Test-taking Skills: Proven Techniques to Boost Your Student's Scores (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781578865734, hat das Duplikat 9781578865727
- Herausgeber: Menc Task Force On General Music Course: Spotlight Ser.: Spotlight : Teaching Toward Standards by., EAN bzw. ISBN: 9781578865741
- Catherine S. DePino, Catherine Depino: 101 Activities to Help Preschoolers Excel in Reading, Writing, and Speaking, EAN bzw. ISBN: 9781578865758, hat das Duplikat 9781578865598
- Editor: Kenneth Cushner, Editor: Sharon Brennan: Intercultural Student Teaching, A Bridge to Global Competence, EAN bzw. ISBN: 9781578865802, hat das Duplikat 9781578865796
- Kim E. Koeppen, Judith Davison-Jenkins: Teacher Dispositions, Envisioning Their Role in Education, EAN bzw. ISBN: 9781578865833, hat das Duplikat 9781578865826
- Tim J. Carman: The Forces Behind School Change, Defining and Understanding the Call for Improvement, EAN bzw. ISBN: 9781578865857, hat das Duplikat 9781578865840
- Ronald G. Corwin/ Joseph E. Schneider: The School Choice Hoax, EAN bzw. ISBN: 9781578865864, hat die Duplikate 9780313050268 und 9780275986957
- Sharp, Helen M.: School Crisis Case Studies, Solutions to Crucial Problems Facing Educators, EAN bzw. ISBN: 9781578865901, hat das Duplikat 9781578865895
- Daniel R Tomal, Daniel R. Tomal: Challenging Students to Learn: How to Use Effective Leadership and Motivation Tactics (The Concordia University Leadership Series), EAN bzw. ISBN: 9781578865925, hat das Duplikat 9781578865918
- Editor: Rita Dunn, Editor: Shirley A. Griggs: What If? Promising Practices for Improving Schools, EAN bzw. ISBN: 9781578865949, hat das Duplikat 9781578865932
- Antonia Orfield: Eyes for Learning: Preventing and Curing Vision-Related Learning Problems, EAN bzw. ISBN: 9781578865963, hat das Duplikat 9781578865956
- Patricia Clark White, Thomas R. Harvey, Lawrence Kemper: The Politically Intelligent Leader: Dealing with the Dilemmas of a High-Stakes Educational Environment, EAN bzw. ISBN: 9781578865987, hat die Duplikate 9781475828580, 9781475828597, 9781578865970 und 9781475828603