Archiv für ISBNs beginnend mit 9781575170…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.de Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.de irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781575170 - Sprache
- Feuerstei, Reuven; Hoffman, Mildred B.: Teacher's Guide to Family Relations [Paperback], EAN bzw. ISBN: 9781575170015
- Kay Burke: Managing the Interactive Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781575170022
- Musial, Diann L., Hammerman, Elizabeth: Classroom 2061: Activity-Based Assessments in Science Integrated with Mathematics and Language Arts, EAN bzw. ISBN: 9781575170046
- Fogarty, Robin J.: Think About.Block Scheduling, EAN bzw. ISBN: 9781575170060
- Feuerstein, Reuven: Teacher's Guide to Illustrations (Ie Teacher's Guides Series ; Instrumental Enrichment Level III ; Vol. No. 1), EAN bzw. ISBN: 9781575170084
- Hope M. Martin: Multiple Intelligences in the Mathematics Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781575170107
- Carolyn Chapman; Lynn Freeman: Multiple Intelligences Centers and Projects, EAN bzw. ISBN: 9781575170152
- Robin Fogarty: Block Scheduling: A Collection of Articles, EAN bzw. ISBN: 9781575170190
- Reuven Feuerstein, Mildred B. Hoffman: Teacher's Guide to Orientation in Space II, EAN bzw. ISBN: 9781575170237, hat die Duplikate 9780932935960, 9780932935977 und 9780932935984
- John Rynders; Yaacov Rand; Reuven Feuerstein: Don't Accept Me As I Am: Helping Retarded People to Excel, EAN bzw. ISBN: 9781575170251, hat das Duplikat 9780306429644
- Editor: Alfie Kohn: Education, Inc.: Turning Learning into a Business, EAN bzw. ISBN: 9781575170268, hat das Duplikat 9780325004891
- Williams, R. Bruce: Twelve Roles of Facilitators for School Change, EAN bzw. ISBN: 9781575170275, hat die Duplikate 9781412961134, 9781452294759, 9781412961127 und 9781452297903
- King, Tom (Editor): Technology in the Classroom : A Collection of Articles, EAN bzw. ISBN: 9781575170381
- Michael Fullan: The Challenge of School Change: A Collection of Articles, EAN bzw. ISBN: 9781575170398
- Berman, Sally: Making Choice Theory Work in a Quality Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781575170404
- Richard A. Schmuck: Practical Action Research for Change, EAN bzw. ISBN: 9781575170411, hat die Duplikate 9781483362137, 9781483364308 und 9781412938594
- Gayle Gregory; Terrence Parry: Designing Brain-Compatible Learning, EAN bzw. ISBN: 9781575170428, hat die Duplikate 9781412937177 und 9781412937160
- Moye Gregory, Valerie: Conditions That Support Transfer for Change, EAN bzw. ISBN: 9781575170435
- Sylwester, Robert (EDT): Student Brains, School Issues: Collection Of Articles, EAN bzw. ISBN: 9781575170466
- Fogarty, Robin J. (ed.): Problem Based Learning: A Collection of Articles, EAN bzw. ISBN: 9781575170473, hat die Duplikate 9781575170206 und 9780932935939
- John F. Barell: Problem-Based Learning : An Inquiry Approach, EAN bzw. ISBN: 9781575170480, hat die Duplikate 9781483360133, 9781412950039, 9781412950046 und 9781483362328
- Kathleen (Kay) B. Burke: Designing Professional Portfolios for Change, EAN bzw. ISBN: 9781575170565
- Cognitive Research Program Publishing Staff: Mediated Learning In and Out of the Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781575170596
- Hope M. Martin: Integrating Mathematics Across the Curriculum, EAN bzw. ISBN: 9781575170633
- David Berliner, Ursula Casanova, C. David Berliner: Putting Research to Work in Your School, EAN bzw. ISBN: 9781575170640, hat das Duplikat 9780590465519
- Torff, Bruce (Editor): Multiple Intelligences and Assessment : A Collection of Articles, EAN bzw. ISBN: 9781575170657
- Eleanor Renee Rodriguez and James Bellanca: What Is It About Me You Can't Teach?: An Instructional Guide for the Urban Educator, EAN bzw. ISBN: 9781575170664, hat die Duplikate 9781483334110, 9781412937634, 9781452208572, 9781506345642, 9781506345727, 9781412937641 und 9781506345734
- Fogarty, Robin J.: Problem-Based Learning and Other Curriculum Models for the Multiple Intelligences Classroom, Volume I, EAN bzw. ISBN: 9781575170671
- Laura Lipton; Dr. Deborah S. Hubble: More Than 50 Ways to Learner-Centered Literacy [Paperback], EAN bzw. ISBN: 9781575170695, hat die Duplikate 9781412957830, 9781412957847, 9781452293738 und 9781452297149
- James Bellanca: Active Learning Handbook for the Multiple Intelligences Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781575170718
- Robert H. Raese: Internet.edu : A Sourcebook for Educators, EAN bzw. ISBN: 9781575170725
- Elizabeth Boone; Kathy Barclay: The Parent Difference: Uniting School, Family and Community, EAN bzw. ISBN: 9781575170732
- James A. Bellanca, Robin Fogarty, Elizabeth Swartz, Carolyn M. Chapman: Multiple Assessments for Multiple Intelligences - NEW Paperback, EAN bzw. ISBN: 9781575170763
- Parratore, Phil: Hands-on Science for the Active Learning Classroom (Shoe Box Curriculum), EAN bzw. ISBN: 9781575170794
- Whitehead, David: Catch Them Thinking & Writing: A Handbook of Classroom Strategies, EAN bzw. ISBN: 9781575170800
- Mary E. Dietz: Journals As Frameworks For Change, EAN bzw. ISBN: 9781575170824, hat die Duplikate 9781412959902, 9781412959919, 9781452295213 und 9781452298269
- Gregory, Valerie Moye; Moye Gregory, Valerie: Problem-Based Learning in Social Studies: Cues to Culture and Change (Shoebox Curriculum), EAN bzw. ISBN: 9781575170848